Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניה קבוצתית של מאזדה - אפשרי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4543 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

בימים הקרובים יש סיכוי טוב מאד שנזמין מאזדה 3 חדשה מהסוכנות.

 

עלתה במוחי מחשבה ,

למה אנשים לא מתאגדים לקבוצות רכישה מכובדות של רכבים ובכך מארגנים לעצמם הנחה יפה אצל היבואן?

 

בקיצור , אם יש טענות נגד אשמח לשמוע ואם מישהו מתכוון לקנות בזמן הקרוב מאזדה (ככל הנראה לא חשוב איזה) חדשה , אשמח אם יכתוב פה במהרה.

 

תודה

פורסם
שלום לכולם ,

לקבוצות רכישה מכובדות של רכבים ובכך מארגנים לעצמם הנחה יפה אצל היבואן?

 

 

 

זה נקרא ליסינג:-D

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
זה נקרא ליסינג:-D

 

איך זה נקרא ליסינג?

ליסינג מכתיב לך דגם ספציפי (במקרה הזה רק 1.5L גרסאת אקטיב) , בהרבה מן המקרים האוטו לא על שמך או שהאוטו גם על שמך וגם על שם החברה , במכירה יורידו לך במחיר וכו'...

 

בנוסף , ליסינג נותן לך בעצמו הלוואה בריבית יותר גבוהה (ככל הנראה , לא בדקתי את זה) מאשר היבואן שנותן לך אופציה לשלם את הרכב במימון של בנק בריבית של פריים - 0.5% שזה 2% שנתי נכון להיום.

פורסם

הרעיון בבסיסו יפה מאוד, ולדעתי גם יכול לעבוד. הרי עשרות מכוניות נמכרות בכל חודש, ואם אנשים היו מכירים קבוצה של רוכשים בפייסבוק או בדרך כל שהיא, אז ייתכן והיצרן היה מאפשר הנחות.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
זה נקרא ליסינג:-D

 

 

אגב ,

אם כבר זה נקרא "חבר" .

כל הרעיון הוא ליצור קבוצת כוח עם אותו אינטרס שליבואן יהיה אינטרס מאד לצ'פר קצת ולהבטיח את כל הרכישות האלו.

 

 

אגב2 ,

אמנם מאד שונה , אבל לאחרונה השתתפתי בקבוצה כזו שנוצרה בפייסבוק לרכישת שואב אבק רובוטי והצלחנו להוריד את היבואן יפה מאד מאד (היינו 16 רוכשים בסופו של דבר).

פורסם

תנסה לפרסם בעמוד הפייסבוק של היבואן (אם יש לו ) שמתארגנת קבוצת רכישה

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

אפשר להרוויח מזה.

אני מכיר אדם שקנה משלוח שלם של רכב כמו שיש לי בחתימה והתחיל למכור אותם 0 ק''מ יד 1.

אדם פרטי שעיסוקו העיקרי לא קשור בכלל למכירת רכב והוא קיבל הנחה יפה מהיבואן.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

אמא שלי רצתה לרכוש מאזדה 3 קצרה מנוע 2 אבל ביקשו ממנה לחכות הרבה מאוד זמן משהו כמו 4

חודשים בשביל לעשות הזמנה.

כך שאמא שלי ויתרה על המאזדה.

פורסם
אמא שלי רצתה לרכוש מאזדה 3 קצרה מנוע 2 אבל ביקשו ממנה לחכות הרבה מאוד זמן משהו כמו 4

חודשים בשביל לעשות הזמנה.

כך שאמא שלי ויתרה על המאזדה.

 

כן , ככל הנראה זמן ההמתנה ארוך .

כל המכוניות נחטפו.

 

מצד שני , עם כמה שאני לחוץ על רכב (מכרנו היום) אני לא אתן לזמן המתנה להוריד אותי מרכב שאני חושב שהוא טוב.

פורסם
כן , ככל הנראה זמן ההמתנה ארוך .

כל המכוניות נחטפו.

 

מצד שני , עם כמה שאני לחוץ על רכב (מכרנו היום) אני לא אתן לזמן המתנה להוריד אותי מרכב שאני חושב שהוא טוב.

גם אמא שלי ממש אהבה את הרכב וגם אני מאוד אהבתי אותו אבל לחכות 4 חודש זה בדיחה.

במחיר שלו אפשר למצוא דברים יותר טובים ביד 2.

פורסם
גם אמא שלי ממש אהבה את הרכב וגם אני מאוד אהבתי אותו אבל לחכות 4 חודש זה בדיחה.

במחיר שלו אפשר למצוא דברים יותר טובים ביד 2.

 

איפה ההשוואה פה?

רכב חדש בשיא הטכנולוגיה והאבזור לרכב יד 2?

פורסם
לדעתי תפתח קבוצה במוטודיל, יש שם כבר כמה קבוצות שהתארגנו (איפה שהתאב קבוצות בהתגבשות).

 

אני לא רואה שיש פה קבוצה למאזדה 3 ....

 

איך פותחים שם קבוצה?

פורסם

יש מצד שמאל "לא מצאתם את הרכב שחיפשתם? שלחו בקשה לפתיחת קבוצה חדשה."

 

ב-2013 הייתה קבוצה למאזה CX5 אז הכל נפתוח.

Detailer.gif
×
×
  • תוכן חדש...