Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וידויה של אסתי


shayy
שימו לב! השרשור הזה בן 3657 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היא: זה התחיל איתו רע. מה זה רע?...מעליב או אולי גרוע מזה.

הוא לא רצה אותי ולא חשב עלי. אמנם שמע וידע קצת פרטים, אבל בטוח שלא נדלק עלי.

היה נעול על אחרת. צריך להבין ואולי פה דווקא אוכל לסלוח לו, הוא שמרן. מהסוג שתמיד מזמין את אותה המנה...

גם במערכות היחסים הוא מנהל קשר יציב ומספק עם גולף בת 7, "פשוטה ואמינה".

לאחרונה העניינים אצלו הסתדרו והוא החליט שיממש "בקטנה" חלום ישן – לא קשה לנחש, נכון? שוב גולף, הפעם GTI.

 

אבל, העניינים הסתבכו. היבואן החליט שאין ידנית והגרסה שכן אפשר היא לא PP והמחיר דווקא מלא...

אפשר גם להוסיף לזה את חוש הצדק אשר למרות שקיבל שירות טוב כשנדרש לנוכחית, המחירים הגבוהים והתדמית של יבואן מתנשא גרמו לו לעשות מעשה – לרעות בשדות זרים ולבדוק את השטח. ואם בודקים את השטח, אז כמו שצריך.

 

GT86 לא מייבאים, לא ויתר והלך אצל BRZ. מיד הבין שזה רחוק מדי עבורו. הקרבה גדולה של פראקטיות (הוא קיבל מכה בפדחת כשרק התיישב בה...). חבל להרחיב. 208 GTI מתוקה ומפתיעה לטובה. ציפה לתחושת פשרה ביכולות והתבדה. המכונית מהנה ובוגרת מהמצופה. אבל, עם ההופעה הילדותית שלה הרגיש שזה לא ילך, היא לא בשבילו.

הלך אצל ג'ולייטה תלתן ירוק. וואוו, מהממת. סקסית מכל זווית. לפחות באולם התצוגה היא המלכה. אבל זו הבעיה, הוא מחפש כיף בתנועה וברגע שנהג ב RS CUP לא היה לה סיכוי. הרנו מכונית קיצונית. מצד אחד היא אלופת האתלטיקה. מאיצה ופונה כמו שום דבר אחר. רק מכוניות יקרות בהרבה ועם הנעה אחורית יכולות לה.

מצד שני, הדשבורד אינו יכול להרשים אפילו אם המחיר שלה היה מחצית ולכך תוסיפו איפור זול מבחוץ אשר ביחד יוצרים סוג של רתיעה. בקיצור הלך משם נסער, מאוהב אבל מתלבט. והאמת גם בבעיה גדולה. אחרי הכיף שהיא נתנה לו הוא חשד שלא יוכל שוב להתפשר. היא הצליחה להשכיח את עניין 2 הדלתות החסרות שבכל זאת ממש לא היו בתכנון המקורי ודווקא כן נחוצות.

 

הלך ברחוב המשיך קצת ישר ואחר כך ימינה והגיע למקום שמוכר את הדבר הכי טוב בעיר.

135IM. זה אולי הדבר האמיתי, אבל הבעיה הייתה ידועה מראש. הסמל, התדמית. גדול עליו. 135 לא הייתה שם. התיישב ב 118 מאובזרת. מישש גישש ודמיין. האיכות המוחשית ניכרת ומשכנעת, אבל החסמים מפני הסטטוס הנלווה פשוט גרמו לו להמנע מלבקש היכרות אינטימית עם החלום. מאוחר יותר, הוא חזר לשם שוב, הפעם עם חבר, אך הבעיה נותרה ואין פתרון.

בקיצור, RS נותרה האופציה היחידה. מצויינת ומלהיבה אבל הזמן הקצר שחלף הציף את החסרונות בצורה ברורה יותר. בדיקה נוספת עם צ'מפיון הבהירה שאף אחד לא מוכן לתת תחזית לגבי ידנית. תשובות מעורפלות. הציעו GPS כצ'ופר, אבל הוא רצה דיפרנציאל מוגבל החלקה וגיר ידני.

 

ואז אני הגעתי.

האמת? מחפשת זוגיות. לא מתביישת להודות. מרגישה ממש לא מבוקשת. זה עניין משפחתי כנראה. בשנה האחרונה מכרו קמצוץ מזערי. כנראה שאנחנו לא ממש אטרקטיביות או שלא ממש רוצים למכור אותנו, לכי תדעי...

החלטתי שבניגוד לאחיותי, אני לא מתכוונת להשאר בנמל חודשים ארוכים עד שמורידים אותי למחיר זנות. אחר כך, גם באים כל מני ילדים ומספרים שחבר של חבר שלהם לקח אחת כמוני במחיר של עשרה ח"י או פחות. את זה שעוד חודש הן כבר היו בסטטוס אחר לא מספרים...

טוב, אז מה עושים? הבנתי שהוא לא ממש דלוק עלי, אבל בגלל הפחד להשאר רווקה לעד החלטתי ללכת איתו עד הסוף. לתת הכל!

 

הוא: הסיפור שלה לא מדוייק בכלל. רציתי לנהוג בה והזמנתי נסיעת מבחן ממש אחרי שהבנתי שצ'מפיון לא סופרים את הרצונות שלי. רק שבגלל חגים או שטות אחרת נסיעת המבחן נדחתה במשך חודש. כבר לא האמנתי שיש מכונית למבחן. בלי נהיגת מבחן אני לא קונה. נקודה. אחרי שמחקתי אותה מהרשימה וניסיתי את כל השאר היא הופיעה דקה לפני שהזמנתי RS.

 

היא: בקיצור ולעניין לבשתי את השמלה הצהובה זוהרת שלי, זו שמבליטה הכל והגעתי לדייט.

 

הוא: בא לי להקיא. אמנם הרנו הגיעה גם צהובה אבל פה כבר שכנעתי את עצמי שיש סיכוי למשהו סולידי. כמו שאני אוהב. הרגשה של בית. הצהוב הזה מזמין צרות...אתם יודעים...חוץ מזה שהיא לא ממש דוגמנית, אם אתם מבינים למה אני מתכוון –"פוקוס ליסינג...", עדיף שתסתיר מאשר תבליט.

 

היא: הוא בא סקפטי, משוכנע שאני פחות טובה. התיישב, סידר את העניינים ואמר שהמושב בול! לא ציפה להרבה. חשב שעוד אחת מהירה. נחמדה, חבילה מאוזנת. מהירה ופרקטית. כל מכבסת המילים שמי שמבין יסכם ב"שעמום מסויים". לא הבין מה אני מכינה לו.

חשב שהנוחות תהיה בינונית ומטה. אמר שזה ברור שבשביל הפוזה, הצמיגים בחתך 40 ירסקו לו את הגב. הוא טעה ומיד הודה. נחמד. ואז...ברגע שהתאפשר הוא התחיל לבחוש בהילוכים למחוץ את הדוושה ואני נתתי את מה שאני יודעת. כן כן, אתם בטח חושבים על תאוצה. טעיתם! את זה כולן עושות. הוצאתי קולות שאף אחת מהן לא עושה. הוא פתאום קלט, מחץ שוב את הדוושה ואמר לעצמו טריק נחמד. בכל זאת יש בה משהו...דווקא די מדליק.

בכמה רמזורים איש המכירות חזר ואמר שנראה כאילו הוא מכיר את המכונית, כי הוא משחרר מושלם את הקלאצ' והרבה שנהגו לפניו בדרך כלל איבדו זמן בהחלקות גסות. זה לא עבד עליו, הוא חיפש משהו אחר... וזה הגיע...

 

הכביש התחיל להתפתל והוא הפליג בדימיונו ל CUP, איך הוא מעז?...אני פה כל כך מתאמצת והוא חושב עליה? ואז כשהתחיל לעבוד עם ההגה, גילה שאני שונה, מיוחדת. הוא סינן "מעניין!" ואני אמרתי לעצמי שעוד מעט הסיכוי שלי נסגר וזהו - עכשיו אני נותנת הכל!

הגיע לפניה רחבה ומתהדקת, הראות הייתה מושלמת, אף אחד לא בנתיב והוא לעצמו "ראבק, אני הולך עד הסוף, נחשוף את האמת שלה. היא עכשיו תרים את האף כמו כולן במצבים כאלה(תת היגוי)" ופה רבותי נחתם הסיפור...

 

הוא: {רושם לעצמו הערות בטופס דימיוני} מכונית פרקטית. כן. מראה סולידי. כן (רק לא צהוב!). נוחה. כן. צליל מנוע לעניין. כן. הגה. מעניין, הוא פשוט טוב. מהיר, משתנה, מדוייק,עם משקל נכון ובהחלט מהנה.

אבל, הקטע האמיתי שאני תוקף פניה ופתאום מרגיש שהישבן שלה עובד. יש פה תחושה כוללת שמי שתכנן אותה פשוט אהב לנהוג. איך שלא תסתכלו על זה, היא לא הכי יפה ולא הכי מהירה. לא בקו ישר ולא על מסלול. אין פה סוד. טוענים שיש לה טורק-סטיר. סבבה. אל תצטטו עיתונאים בבקשה. תנהגו בעצמכם. זה לא כזה אסון. אולי אפילו טיפה מכוון? אין לה את האיכויות המופגנות של הגרמניות. אבל כולנו יודעים שהן לפעמים מפילות אותך בפח ולא תמיד מעידות על איכויות ייצור של מכלולים אחרים. במכונית הזו יש משהו שהופך אותה לכיפית אפילו אם אין לה מדליות. אני אוהב את זה. בוא ניקח פעם אחת העניינים כמו שהם, בלי דעות קדומות. בלי החלטות מראש. יצאתי משם וידעתי - פשרה מצוינת!

 

היא: אמרתי לכם שהוא מעליב כבר ביום הראשון?! בכל מקרה, אני את שלי השגתי. קיבלתי טבעת! בסה"כ הטריק פשוט והרבה לא מבינות את זה. במקום להרים את האף תזיזו את הישבן. הם לא צריכים הרבה יותר מזה!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 120
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

׳תחדש.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, גם אני חשבתי שמדובר בסובארו.

 

בכל מקרה - ברכות ונסיעות טובות!

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, גם אני חשבתי שמדובר בסובארו.

 

כנ"ל... :-)

 

ולעניינינו: פותה"ש - אחלה בחירה עשית. לדעתי בצבע צהוב (ואדום) היא דווקא נראית מעולה, אבל כל אחד והטעם שלו. אפילו שאני אוהב את המגאן אני מאמין שאם הייתי נמצא בעמדה כמוך, גם אני הייתי הולך על הפוקוס. לפחות ממבחנים היא נשמעת מהנה יותר ויותר "קראנצ'ית" מהמגאן, אפילו שהמגאן מהירה יותר ואוחזת יותר.

 

וכן, אהבתי גם את הכתיבה. תתחדש ותהנה, בהחלט יש לך ממה :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3657 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...