Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4595 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים!

באפריל 2012 קניתי רכב חדש שברולט ספארק. עד היום בבוקר לא שמעתי על קיומה של הנחה לרכישת רכב ע״י עולה חדש וכמובן באולם התצוגה אף אחד לא הגדיל ראש לשאול אותי. כרגע עולות לי שתי שאלות:

א) האם בכלל קיימת אפשרות לקבל זיכוי מס בדיעבד?

ב) למעשה ביום הקנייה הייתה בארץ 7.5 שנים, פחות 3 שנים סדיר יוצא 4.5 ועוד שנה חצי קבע יוצא 3 שנים. האם החוק על ההנחה ברכישה חל עליי או לא?

תודה מראש לכל העונים

פורסם
שלום חברים!

באפריל 2012 קניתי רכב חדש שברולט ספארק. עד היום בבוקר לא שמעתי על קיומה של הנחה לרכישת רכב ע״י עולה חדש וכמובן באולם התצוגה אף אחד לא הגדיל ראש לשאול אותי. כרגע עולות לי שתי שאלות:

א) האם בכלל קיימת אפשרות לקבל זיכוי מס בדיעבד?

ב) למעשה ביום הקנייה הייתה בארץ 7.5 שנים, פחות 3 שנים סדיר יוצא 4.5 ועוד שנה חצי קבע יוצא 3 שנים. האם החוק על ההנחה ברכישה חל עליי או לא?

תודה מראש לכל העונים

 

 

1. הייתי מברר ברשות המיסים ובמשרד הקליטה.

2. לדעתי שירות סדיר לא נחשב בזמן המצטבר ("מוקפא") - אולם איני בטוח ושוב מפנה אותך למשרד הקליטה.

 

זו אחת הפארסות הגדולות של המדינה.

לאחוזים רבים של עולים אין את ההון ההתחלתי לרכישה ולכן ההטבה לא מסייעת (בדומה להטבות בקניית דירה,מוצרי חשמל ועוד).

לאחר מספר שנים כשהעולה התאקלם וצבר הון מינימלי לקיום עצמי ומתחיל לחשוב על קניית רכב,דירה וכדומה - ההטבה כבר אינה תקפה.

נוצר מצב אבסורדי שעולה שמגיע ולא חסר לו כסף - נהנה מהנחות מפליגות ואלו שלא - לא.

אבל זה נושא לפורום אחר לגמרי - :wink:

 

בהצלחה !

" ! The fender bender bent more than just your fender "

פורסם

נוצר מצב אבסורדי שעולה שמגיע ולא חסר לו כסף - נהנה מהנחות מפליגות ואלו שלא - לא.

אבל זה נושא לפורום אחר לגמרי - :wink:

!

 

ההנחות כבר מזמן לא ״מפליגות״...

 

בכל מקרה יש שלוש שנים מרגע העליה ועד שהזכויות הללו נגמרות, אבל שירות סדיר מקפיא את זה.

פורסם
ההנחות כבר מזמן לא ״מפליגות״...

 

בכל מקרה יש שלוש שנים מרגע העליה ועד שהזכויות הללו נגמרות, אבל שירות סדיר מקפיא את זה.

 

 

זה כבר עניין יחסי.

פניתי עם העניין למספר חברי כנסת - לא עניין אף אחד, ולמה שיעניין באמת..

" ! The fender bender bent more than just your fender "

פורסם

על ספארק אין הנחה לעולה חדש בכלל, או שמדובר על משהו זניח בדמות 2000 עד 3000 ש"ח והמגבלות הנלוות להנחה הזאת (איסור מכירה למשך חמש שנים ואיסור שימוש ע"י אנשים אחרים) לא שוות את ההנחה.

 

בכל מקרה לא ניתן לקבל את ההנחה בדיעבד לרכב שכבר שוחרר מהמכס.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
על ספארק אין הנחה לעולה חדש בכלל, או שמדובר על משהו זניח בדמות 2000 עד 3000 ש"ח והמגבלות הנלוות להנחה הזאת (איסור מכירה למשך חמש שנים ואיסור שימוש ע"י אנשים אחרים) לא שוות את ההנחה

 

אוקיי. אני אנסה לברר עם רכז מס אצלנו באוניברסיטה, אולי משהו השתנה.

בכל מקרה תודה, לפחות עכשיו אני לא אשלה את עצמי שמגיע לי משהו מהמדינה:))

שבת שלום לכולם!

פורסם

אינני בטוח אבל נדמה לי שבגלל המס הנמוך יחסית על רכב זה לכל דחפין אין יתרון בהיותך עולה חדש

לעולה חדש יש שיעור מס קבוע שבמקרים מסוימים יכול לעלות על המס ברגיל כולל הנחת המיסוי הירוק

×
×
  • תוכן חדש...