Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני 3 שנים הוחלפו רוב חלקי מערכת הקירור - רדיאטור, צינורות עליון ותחתון, פלאנג' + טרמוסטט, צינורות צוק. עקב חשד בפקק המקורי הוא הוחלף בפקק רדיאטור חליפי.

לאחר שנה נפרץ רדיאטור החימום הפנימי. הוא בוטל.

לאחר עוד שנה נפרץ קולר השמן ברדיאטור החדש, ונוזל התיבה האוטומטית חדר למי הקירור.

שוב הוחלף רדיאטור.

מאז יש רק צרות, נזילות נוזל קירור מחיבורי קולר השמן, בתחילה מאחד מהם, הוא חוזק, ואז השני התחיל לנזול, חוזק גם , ושוב הראשון התחיל לנזול ... בסוף שניהם סודרו, והיום אני רואה נזילה חדשה מאיזור המשאבה.

 

יכול להיות שכל הפריצות האלה ייגרמו בגלל לחץ ייתר עקב פקק הרדיאטור שאולי מזייף בשחרור הלחץ ?

פורסם
הפקק צריך להיות 0.9 .

קנה פקק אחר , אולי שלך דפוק .

 

הפקק אכן 0.9.

אפשר לקנות את המקורי ? (יש לי אותו עדיין, אם כי אני לא שש להחזיר לשימוש חלק כל כך ישן, למרות שאין שום עדות שהוא לא תקין)

ואם לא, איזה כדאי לקנות ?

פורסם

שים לב , יש גבוה ויש נמוך .

חפש בחנויות עד שתמצא . אל תקנה זבל סיני אלא מתוצרת אחרת .

יש עסק בפתח תקווה - אביפרטס ברחוב אימבר 12 .

הוא גם מוכר רדיאטורים וגם מכסים .

את המכסים אני קונה אצלו .

פורסם
שים לב , יש גבוה ויש נמוך .

חפש בחנויות עד שתמצא . אל תקנה זבל סיני אלא מתוצרת אחרת .

יש עסק בפתח תקווה - אביפרטס ברחוב אימבר 12 .

הוא גם מוכר רדיאטורים וגם מכסים .

את המכסים אני קונה אצלו .

 

תודה ! אני אקפוץ אליו השבוע.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
לפני 3 שנים הוחלפו רוב חלקי מערכת הקירור - רדיאטור, צינורות עליון ותחתון, פלאנג' + טרמוסטט, צינורות צוק. עקב חשד בפקק המקורי הוא הוחלף בפקק רדיאטור חליפי.

לאחר שנה נפרץ רדיאטור החימום הפנימי. הוא בוטל.

לאחר עוד שנה נפרץ קולר השמן ברדיאטור החדש, ונוזל התיבה האוטומטית חדר למי הקירור.

שוב הוחלף רדיאטור.

מאז יש רק צרות, נזילות נוזל קירור מחיבורי קולר השמן, בתחילה מאחד מהם, הוא חוזק, ואז השני התחיל לנזול, חוזק גם , ושוב הראשון התחיל לנזול ... בסוף שניהם סודרו, והיום אני רואה נזילה חדשה מאיזור המשאבה.

 

יכול להיות שכל הפריצות האלה ייגרמו בגלל לחץ ייתר עקב פקק הרדיאטור שאולי מזייף בשחרור הלחץ ?

עדכון

הנזילה מאיזור המשאבה - התברר שזה סה"כ מים של המזגן.

אבל הנזילות מהניפלים של קולר השמן חזרו להיות פעילות, המוסך לקח על עצמו להחליף את הרדיאטור תחת אחריות. הוחלף לרדיאטור של בשן אבל מייצור של טאיוון.

הפקק של הרדיאטור גם התגלה כלא תקין, הגומיות במצב לא טוב והשסתום הפנימי יצא ממקומו לגמרי. הוחלף לפקק חדש.

תודה לכל העוזרים

×
×
  • תוכן חדש...