Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם ניתן להזמין ג'אנטים מחו"ל?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4621 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב,

 

ראיתי ג'אנטים בEbay שעלותם כולל משלוח סביב 2000 ש"ח, הג'אנטים מתאימים לצמיגים המקוריים (אין צורך בשינוי ברישיון)

 

מה המכשולים בהזמנה כזו מחו"ל והאם ישנם כאלו?

 

חוץ מתשלום מע"מ ומכס!

 

תודה מראש.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם
יש סיכוי מאוד גבוה שמשרד התחבורה לא יאשר אותם כשהם יגיעו ארצה.

 

על סמך מה אתה אומר את זה?

 

קודם כל, אני הבאתי לבד. ועם הטפסים וההצהרות שהם רצו, נכנסו לבד כמו גדולים.

 

 

 

דבר שני, לפותח השירשור- קח בחשבון שזה אולי 2000 עולה, ואיפה משלוח?

 

ואיפה מיסים?

 

ואיפה שיחרור מהמכס?

 

זה עוד פרמטרים שצריך לקחת בחשבון.

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם
על סמך מה אתה אומר את זה?

 

 

על סמך שנת 2008 שבשני מקרים משרד התחבורה לא אישר את הג'אנטים שהגיעו מחו"ל

בטענה כי לג'אנטים אין תקינה בארץ, ולאחר נסיונות רבים לא אושרו הג'אנטים ולמרבה המזל

הצליחו הרוכשים להחזירם למוכר בהפסד מינימלי בלבד(עלות משלוח לשני הכיוונים).

אין לי מושג איך זה היום ובעקבות כך רשמתי "שישנו סיכוי שלא יאשרו אותם".

 

פורסם
על סמך מה אתה אומר את זה?

 

קודם כל, אני הבאתי לבד. ועם הטפסים וההצהרות שהם רצו, נכנסו לבד כמו גדולים.

 

 

 

דבר שני, לפותח השירשור- קח בחשבון שזה אולי 2000 עולה, ואיפה משלוח?

 

ואיפה מיסים?

 

ואיפה שיחרור מהמכס?

 

זה עוד פרמטרים שצריך לקחת בחשבון.

 

מחיר הג'אנטים 2000 ש"ח, משלוח עוד 1000 ש"ח דרך DHL .

רשמתי שזה כמובן מחיר נטול שחרור מהמכס (מיסים+מע"מ)

 

http://www.ebay.com/itm/290960403859?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

 

אבל אם משרד התחבורה ייעשה בעיות אז זה לא רלוונטי!

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

אפשר בהחלט לייבא ג'אנטים, אך ההיתר הוא אך ורק לג'אנטים חדשים. ייבוא ג'אנטים משומשים לישראל אסור.

לפני כמה חודשים הזמנתי ג'אנטים בחו"ל והם הגיעו ללא בעיה כלשהי עד סניף הדואר הקרוב אלי.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
מחיר הג'אנטים 2000 ש"ח, משלוח עוד 1000 ש"ח דרך DHL .

רשמתי שזה כמובן מחיר נטול שחרור מהמכס (מיסים+מע"מ)

 

http://www.ebay.com/itm/290960403859?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

 

אבל אם משרד התחבורה ייעשה בעיות אז זה לא רלוונטי!

 

משרד התחבורה לא אמור לעשות על זה בעיות.

 

מבחינת משרד התחבורה הוא צריך שתביא הצהרה לשימוש עצמי- שאתה יכול לבקש את זה מהם/למצוא באתר שלהם.

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

×
×
  • תוכן חדש...