Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התנהלות מול מוכר באיביי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4640 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה רציני? קנית שעון רק כי אתה רוצה להיראות כאילו יש לך כסף? אתה מקשיב לעצמך?

אתה לא חושב שעדיף שתלך בלי כי ככה נוח לך, מאשר שמישהו שהקשקוש הזה חשוב לו יראה שאתה בעצם הולך עם שעון של 100 שקל שהשעה בו לא מכוונת?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
חוטף את השרשור:

הזמנתי לפני יותר מחודש פריט אלקטרוניקה קטן מהונגקונג בעלות של 30 שקל. עדיין לא הגיע למרות שהמוכר טוען שנשלח יום אחרי ההזמנה. הכסף לא כזה מעניין, אבל אני רוצה את הפריט. הבנתי שעד 45 יום אפשר לפתוח case. השאלה היא - מה אתם מציעים לעשות ומה הגיוני לדרוש מהמוכר?

 

גם אני הזמנתי שמיצ'יק קטן מהונג-קונג ב-9/9. שבוע שעבר פתחתי לו קייס בלי שום נקיפות מצפון.

המוכר לא הגיב עד עכשיו. (ביום שלישי זה שבוע מפתיחת הקייס).

הוא אפילו לא מספק מס' מעקב לחבילה.

כולה 14$. לא נפשוט רגל מזה. אבל אני אלך איתו עד הסוף, והוא גם יקבל פידבק בהתאם.

(אפשר בכלל לתת פידבק בלי לאשר קבלת המוצר?)

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
הזמנתי שעון אוטומטי(ללא סוללה נטען ע'יי תנועת היד) באיביי בעלות של מאה ומשהו ש"ח כולל המשלוח.

למרות כל החגים והכל המשלוח הגיע בזמן סביר, השעון היה חדש דנד"ש.

 

את השעון אני עונד כל יום (מעל 12 שעות) ומוריד אותו לפני השינה.

בבוקר -(לאחר כ7 שעות שהשעון לא היה על היד) באופן לא ברור השעון לא עובד, ויש "להטעינו שוב"

....

האם הדבר תקין?

 

מה אתם היתם עושים?

 

לא תקין בשום קנה מידה, גם אם השעון עולה 100 ש"ח. משמעות הדבר היא שכל בוקר צריך לכוון את השעון מחדש, לדעתי פחות מ 12 שעות לא יכול להיחשב כתקין.

בשעון שיש ברשותי, זמן עבודה לאחר הורדה מהיד עומד על 36 שעות.

תעשה את החושבים שלך עכשיו.

 

רק למען הצדק ההסטורי יש לציין שהשעון שלי עלה 1500 ש"ח, אך בכל זאת גם שעון שעולה אפילו שקל צריך להחזיק מעמד יותר משמונה שעות שהם זמן שינה סביר.

 

אני הייתי מבקש זיכוי (לפחות חלקי)

פורסם
חוטף את השרשור:

הזמנתי לפני יותר מחודש פריט אלקטרוניקה קטן מהונגקונג בעלות של 30 שקל. עדיין לא הגיע למרות שהמוכר טוען שנשלח יום אחרי ההזמנה. הכסף לא כזה מעניין, אבל אני רוצה את הפריט. הבנתי שעד 45 יום אפשר לפתוח case. השאלה היא - מה אתם מציעים לעשות ומה הגיוני לדרוש מהמוכר?

 

גם אני ממתין, יותר מחודש לפריטים מהונג-קונג ומסין.

הבעיה היא בדואר ישראל והמכס, לפי הדוור שלי המיון לא עבד

ימים רבים, עקב החגים ונוצר עומס.

פורסם
גם אני הזמנתי שמיצ'יק קטן מהונג-קונג ב-9/9. שבוע שעבר פתחתי לו קייס בלי שום נקיפות מצפון.

המוכר לא הגיב עד עכשיו. (ביום שלישי זה שבוע מפתיחת הקייס).

הוא אפילו לא מספק מס' מעקב לחבילה.

כולה 14$. לא נפשוט רגל מזה. אבל אני אלך איתו עד הסוף, והוא גם יקבל פידבק בהתאם.

(אפשר בכלל לתת פידבק בלי לאשר קבלת המוצר?)

 

לדעתי ממש חבל שאתה רץ לפתוח קייס ופידבק שלילי.

בגלל זה מוכרים רבים, לא מוכנים לשלוח לישראל.

כפי שכתבתי בתגובה הקודמת, רוב הבעיות הן בדואר ישראל והמכס עקב החגים נוצר עומס במיון.

גם אני ממתין, יותר מחודש למספר פריטים ממוכרים שונים ( כ 7 במספר).

מהונג-קונג ומסין אפילו פריט אחד לא הגיע.

פורסם
אני לא הולך עם שעונים. אבל מדי פעם יש אירוע, דייט, מפגש כזה או אחר. ושעון משלים את ההופעה

ובגלל שהאירועים האלה לא בתדירות גבוהה, אני לא רואה לנכון לקנות שעון יקר.

לא כשאתה סטודנט, שכל כספך הולך על שכ"ד, דלק לאוטו ואגוזי בקפיטריה של המכללה

 

אז מה אכפת לך לכמה זמן מחזיקה הטעינה? גם אם הייתה מחזיקה 3 ימים, עדיין היית צריך לכוון אותו לפני כל שימוש.

 

קנית בזול, קיבלת מה ששילמת עליו, לדעתי כל טענה למוכר היא בגדר קטנוניות במקרה הטוב, ונוכלות במקרה הפחות טוב. עשה טובה למצפון שלך ולדעת הקהל על קונים ישראלים, ותגיד למוכר יפה תודה.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אז מה אכפת לך לכמה זמן מחזיקה הטעינה? גם אם הייתה מחזיקה 3 ימים, עדיין היית צריך לכוון אותו לפני כל שימוש.

 

קנית בזול, קיבלת מה ששילמת עליו, לדעתי כל טענה למוכר היא בגדר קטנוניות במקרה הטוב, ונוכלות במקרה הפחות טוב. עשה טובה למצפון שלך ולדעת הקהל על קונים ישראלים, ותגיד למוכר יפה תודה.

 

 

אני דווקא כן הייתי פותח קייס, דווקא בשביל לא להיות ישראלי (שהוא הצרכן הכי גרוע בעולם בזה שהוא לא יודע את זכויותיו).

עצם זה שאתה לא פותח קייס אתה מאפשר לאנשים כאלה להמשיך לסחור עם 99% פידבק חיובי שלא באמת מגיע להם.

מבחינתי שעון כזה הוא פגום לפי הגדרה, אם הוא לא נשאר מכוון יותר מיום אחד.

(בהנחה שאתה בנאדם נורמאלי שהולך לישון כל יום).

יכול להיות שהמוצר הזה במקרה עונה על הדרישות של פות"ש, אבל זה לא סותר את זה שפתיחת קייס תהיה מוצדקת ב200%.

אם אתה רוצה להיות ישראלי שעל הזין שלו שאר הלקוחות של אותו סוחר- והקונה הבא שאשכרה ירצה ללכת עם השעון הזה כל יום (מה לעשות, יש משוגעים בעולם) - אז הזבל שהוא יקבל בתור שעון יהיה על מצפונך.

פורסם

טווח העבודה של השעון עליו אתה מספר הינו זמן עבודה אינו תקין עבור שעון אוטומטי, אך עם זאת זהו

הזמן ששעון בעל מנגנון אוטומטי סיני מחזיק בד״כ.

 

אם המוכר הצהיר משהו אחר בדף המכירה ואם אתה לא מרוצה מהשעון ומוצא אותו כלא שמיש עבורך,

בהחלט ישנו מקום לפיצוי.

על מנת להיות הוגן עם המוכר, תוכל לבקש החזר של חצי מהסכום - כך אתה תיפגע פחות מהמכירה וגם המוכר

לא יצא מופסד.

 

להבא תדע שאם אתה קונה שעון זול מאיביי, כדי שזה יהיה שעון קווארץ ולא אוטומטי.

שעונים שעובדים על סוללה בד״כ גם בשעונים זולים מאוד יראו אמינות (באופן יחסי כמובן).

פורסם

החגים הרגו את כל מי שמחכה לחבילות מחו"ל בעיקר מהמזרח.

אני ממתין להגעתם של 15 מוצרים מאיביי. רובם הגדול מהמזרח.

החבילה הראשונה שהוזמנה היא מתאריך 24.8 ועדין לא הגיעה. קייס כבר נפתח ונראה מה יהיה.

פורסם
לדעתי ממש חבל שאתה רץ לפתוח קייס ופידבק שלילי.

בגלל זה מוכרים רבים, לא מוכנים לשלוח לישראל.

כפי שכתבתי בתגובה הקודמת, רוב הבעיות הן בדואר ישראל והמכס עקב החגים נוצר עומס במיון.

גם אני ממתין, יותר מחודש למספר פריטים ממוכרים שונים ( כ 7 במספר).

מהונג-קונג ומסין אפילו פריט אחד לא הגיע.

 

אני ממתין לפעמים אפילו 5-6 שבועות אם צריך.

יש לי כרגע יותר מעשרה (יחד עם הקשקושים שאשתי מזמינה) פריטים בדרך מכל מיני מקומות. רובם מעלי אקספרס, חלקם (של האשה) מנקסט ואסוס הבריטיים.

אני מזמין ברשת יותר מעשר שנים, כשזה עוד לא היה כזה טרנד.

אני מכיר היטב את תחלואי "דואר ישראל".

עדיין לא היה לי מצב שביקשתי (פעמיים,יפה) מס' מעקב, ולא קיבלתי אפילו "דואר אוטומטי" משרת הדואר האלקטרוני של המוכר בתגובה.

 

הפחד הזה, שכל המוכרים בעולם "יכעסו עלינו", לא יכול להיות תירוץ למוכרים לתת לישראלים שירות לקוי.

מס' מעקב זה שירות בסיסי.

 

עובדה שגם אחרי פתיחת הקייס הוא לא טורח להגיב.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
אני דווקא כן הייתי פותח קייס, דווקא בשביל לא להיות ישראלי (שהוא הצרכן הכי גרוע בעולם בזה שהוא לא יודע את זכויותיו).

עצם זה שאתה לא פותח קייס אתה מאפשר לאנשים כאלה להמשיך לסחור עם 99% פידבק חיובי שלא באמת מגיע להם.

מבחינתי שעון כזה הוא פגום לפי הגדרה, אם הוא לא נשאר מכוון יותר מיום אחד.

(בהנחה שאתה בנאדם נורמאלי שהולך לישון כל יום).

יכול להיות שהמוצר הזה במקרה עונה על הדרישות של פות"ש, אבל זה לא סותר את זה שפתיחת קייס תהיה מוצדקת ב200%.

אם אתה רוצה להיות ישראלי שעל הזין שלו שאר הלקוחות של אותו סוחר- והקונה הבא שאשכרה ירצה ללכת עם השעון הזה כל יום (מה לעשות, יש משוגעים בעולם) - אז הזבל שהוא יקבל בתור שעון יהיה על מצפונך.

 

אפשר לדעת מה הקשר בין פתיחת קייס לדרוג?

 

יצא לי לפתוח כ-3 קייסים עד היום, בכולם קיבלתי החזר כסף מלא ללא ויכוח בכלל. בגלל זה הם גם קיבלו ממני פידבק חיובי שעזר להם להשאר עם דרוג גבוה, אז מה הקשר בין פתיחת קייס לדרוג של המוכר?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אני דווקא כן הייתי פותח קייס, דווקא בשביל לא להיות ישראלי (שהוא הצרכן הכי גרוע בעולם בזה שהוא לא יודע את זכויותיו).

עצם זה שאתה לא פותח קייס אתה מאפשר לאנשים כאלה להמשיך לסחור עם 99% פידבק חיובי שלא באמת מגיע להם.

מבחינתי שעון כזה הוא פגום לפי הגדרה, אם הוא לא נשאר מכוון יותר מיום אחד.

(בהנחה שאתה בנאדם נורמאלי שהולך לישון כל יום).

יכול להיות שהמוצר הזה במקרה עונה על הדרישות של פות"ש, אבל זה לא סותר את זה שפתיחת קייס תהיה מוצדקת ב200%.

אם אתה רוצה להיות ישראלי שעל הזין שלו שאר הלקוחות של אותו סוחר- והקונה הבא שאשכרה ירצה ללכת עם השעון הזה כל יום (מה לעשות, יש משוגעים בעולם) - אז הזבל שהוא יקבל בתור שעון יהיה על מצפונך.

 

זה לא קשור לפתיחת קייס, אפשר ורצוי בפידבק לציין שהמוצר הספציפי הזה אינו עומד בציפיות. קייס פותחים כשהתנהלות המוכר אינה תקינה, מה שלא נראה מהסיפור הזה.

כשאני רוצה לרכוש מוצר מסויים אני עושה חיפוש בפידבקים לראות מה אנשים כתבו עליו.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

הקייס נסגר לטובתי.

המוכר לא עונה גם למיילים מאיביי.

הבעיה היחידה היא, שהזיכוי עכשיו תקוע בחשבון הPAY PAL, ואני לרוב קונה בעלי, ישירות דרך הכרטיס.

נו, שוין.

ררר.jpg

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 


×
×
  • תוכן חדש...