Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

אני מתחיל ללמוד באוקטובר הקרוב וזקוק לרכב.

 

1. יש לי אפשרות לקבל רכב חברה מליסינג class 2

2. הנסיעות שלי יהיו כרמיאל-טכניון-כרמיאל (חיפה/נשר)

3. דלק על חשבוני

 

כמו שההיגיון אומר - מהו הרכב הכי חסכוני ברמה 2 שניתן לקחת בליסינג?

אני מוכן להתפשר 'מעט' במידה והרכב החסכוני הוא באמת לא מומלץ.

 

שאלה מעט לא קשורה - אני בן 22. אני יודע שיש איזה הגבלה לנהגים מתחת לגיל 24, האם זה תופס בליסינג דרך חברה?

 

תודה רבה מראש

נתן

פורסם
מה זה אומר קלאס 2, אלו רכבים מוצעים.

 

היי.

 

להלן ציטוט:

2

מ- 100,001 עד 120,000

קרא עוד: portal.knesset.gov.il/Com2ksafim/he-IL/Messages/10+1+2013a.htm

 

כאמור יש המון מכוניות מוצעות... קשה לפרט את כולן.

פורסם

זה נקרא קבוצת רישוי, לא קלאס.

 

אם הדגש הוא על חיסכון אז יש כמה אופציות חסכוניות במיוחד -

טויוטה יאריס היברידית

סיטרואן c3/c3 פיקאסו דיזל

הונדה ג׳אז היברידית

 

וכמובן שיש גם מכוניות ידניות חסכוניות, אבל אלו אוטומטיות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

1) טויוטה יאריס היברידית.

ב) הונדה גאז היברידית.

3) מגוון גרמניות עם מנוע 1.2 טורבו.

 

לאחר עריכה: שיט, איש הבננה הקדים אותי.

ד"א, בליסינג לא יאהבו את האופציה של הדיזל, הם נוטים לתמחר אותה כך שזה יוצא מאוד לא משתלם לעומת בנזין.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

תודה על התגובות.

אשמח לקבל תגובות נוספות.

 

redroze, על איזו 1.2 אתה ממליץ?

כמו כן, מה דעתך על רנו קליאו החדשה?

 

תודה

נתן

פורסם

הקליאו 1.2 ליטר אוטומט החדשה היא אחלה מכונית, אבל היא לא עד כדי כת חסכונית... בערך 50 אחוז פחות מההיברידיות שצויינו כאן.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אני לא ממליץ עליהם בד"כ, אלו רכבים מאוד חסכוניים כשהם חדשים וכדאי לקחת אותם בליסינג כי יש לך רכב חלופי אם יש תקלות (ואם תקרא פה בפורום תגלה שיש לא מעט כאלה).

אני מכוון לכל דגמי 1.2TSI, יש את המנוע הזה בסיאט איביזה, פולקסווגן פולו וסקודה פאביה שיכנסו בתקציב שלך.

אני מסכים עם איש הבננה המרקדת שהיברידית תהיה חסכונית יותר, למרות שאתה גר באזור הררי (המקסימום חסכון מתקבל בתוך העיר במישור).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

תודה על התגובות.

 

Nemesis, הליסינג לא עליי (לא ביטוח ולא טסט) - אני משלם אך ורק על דלק.

 

redroze, מבין הרנו קליאו, הפולו והאיביזה - מניסיונך, מבחינת נראות, נוחות וחיסכון - תוכל לדרג בבקשה?

אני יודע שפולו יקרה מבחינת תחזוקה, אבל זה לא רלוונטי בכל זאת

 

עריכה:

אגב, הנסיעה שלי באמת באזור הררי למדי: מאחיהוד ליגור ולנשר זה עליות ירידות כל הנסיעה

עד כמה היברידיות חסכוניות בתנאים כאלה? כי זמן לנסוע בעיר כמעט ולא יהיה לי...

פורסם

הפולו והקליאו טובות מהאיביזה. הפולו איכותית יותר וחסכונית יותר, אבל שמרנית. הקליאו מודרנית ויפה יותר. לשתיהן יש מנוע טורבו מצוין.

פורסם
הפולו והקליאו טובות מהאיביזה. הפולו איכותית יותר וחסכונית יותר, אבל שמרנית. הקליאו מודרנית ויפה יותר. לשתיהן יש מנוע טורבו מצוין.

 

תודה על התגובה שלומי.

פורסם
תודה על התגובות.

 

Nemesis, הליסינג לא עליי (לא ביטוח ולא טסט) - אני משלם אך ורק על דלק.

 

ומה לגבי שווי מס?

 

ובכל מקרה אם העלות היא על המעסיק ותחליט לא לקחת רכב ליסינג, לא תקבל תוספת למשכורת בשווי העלות שחסכת לו?

פורסם
ומה לגבי שווי מס?

 

ובכל מקרה אם העלות היא על המעסיק ותחליט לא לקחת רכב ליסינג, לא תקבל תוספת למשכורת בשווי העלות שחסכת לו?

 

לא.

 

אני לא יודע איך זה יעבוד עדיין.

המעסיק הוא משפחה כך שזה עובד בכיוון אחד (כן כן לא לא, אין פה איזה תוספת למשכורת)

 

עריכה: בלי קשר, לא יהיו לי יותר מדי שעות עבודה לתת עליהן משכורת, אני עתיד ללמוד מדמ"ח בטכניון, עם כל ההשלכות :(

פורסם

מכיוון שאין לי ניסיון עם כל הדגמים אני ממליץ לך לקרוא קצת כתבות של כמה מגזינים כדי לקבל נתונים לגבי צריכת דלק.

בנוסף אני אמליץ לך לעשות נסיעת מבחן כי רק אתה יודע הכי טוב מה הכי מתאים לך. לא יותר חשוב שתהנה מהרכב (כל אחד נהנה בדרך אחרת, אבזור/נוחות/ביצועים/מרווח וכו') מאשר העובדה אם הוא צורך ק"מ אחד לליטר פחות?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...