Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4678 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקנתי בפיקנטו שלי מורל טמפו 4 אינץ׳ מקדימה ורדיו דיסק פיוניר DEH-4550BT

בגלל שהיה צורך גם בפלסטיקה שעלתה כמעט כמו הרדיו דיסק הסיפור הסתכם במעל אלפיים ש״ח

עכשיו, הבלוטות׳ באיכות סבבה והסאונד אכן השתפר, אבל לא ברמה שמרגיש ששווה את הכסף

אני מאוכזב מהפיוניר, הוא ממש לא נוח. באור יום לא רואים כלום ובלילה הוא מסנוור בטירוף, וכל הממשק והמקשים שלו לא נוחים, הכפתורים של קדימה אחורה קטנים בשורה למטה והפאוס תקוע איפה שהוא באמצע השורה

 

דיברתי עם הבחור שהתקנתי אצלו והוא מוכן לקנות ממני חזרה את הפיוניר במחיר של משומש (קניתי את הכל רק שבוע שעבר)

אני ממש מתלבט מה לעשות. להשקיע עוד כסף ולהחזיר את המערכת המקורית? זה אמנם יותר אסטתי אבל זה יוצא להשקיע מלא כסף ובסוף להישאר רק עם רמקולים (את הפלסטיקה הוא לא מוכן לקחת חזרה)

או להחליף לרדיו דיסק אחר? ראיתי את הפיוניר 6250BT שהממשק שלו נראה הרבה יותר נוח וברור

 

מה אתם אומרים?

פורסם

סה"כ השקעה ברכיבים 1200 שח ואתה רוצה להיות מרוצה

מרדיודיסק וזוג 4 על הדשבורד ? זה אפילו לא מערכת בסיסית.

 

הפיוניר סידרה 6 הוא מכשיר דיי דומה לסידרה 4 מבחינת פיצ'רים ואני מדבר על DEH-X6550BT

ה-6250 הוא מכשיר ישן ובעל תכונות שונות ,ב- DEH-X6550BT יש מסך יותר גדול וממשק קצת יותר נוח.

אבל אין ערובה לכך שתהיה מרוצה איתו ב-100% ,מעבר לזה אתה חייב רמקולים 6X9

על המגש האחורי ,אין לך מקור לבאס במערכת ודיי ברור שלא תהיה מרוצה מהתוצאה כרגע.

פורסם

לפני שאתה רץ לקיה תעשה מיני סיבוב במגרשי מכוניות תראה אולי יש אחת שעברה תאונה ומוכרים אותה כחלקים .

 

לא חסרות מכוניות כאלה

HU - Alpine 9887 | Speakers - Hertz MLK2

Midbas Amplifier - GENESIS Series 3 dual mono

Twitter Amplifier - GENESIS Series 3 four channel

Subwoofer Amplifier - ROCKFORD 1001BD | Sub - IDMAX

×
×
  • תוכן חדש...