Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן גולף GTI החדשה בישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 539
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני חושב שהA3 1.8T היא עסקה לא רעה בכלל (!) למי שמחפש את הסטטוס ולאו דווקא את הספורטיביות של הGTI.

 

אם סמלי מעמד לא היו מעיקים עלי כל כך, כבר לפני כמה חודשים הייתה אצלי M135i ידנית.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
,

איך לעזעזאל הם לא טורחים לשים בחברה אדם בחדר עם מחשב שתפקידו להיות נציג שירות ו"צינור" לתלונות?

 

מה אתה רוצה שהבחור הזה יעשה?

גם ככה הם זורקים ז** , הוא יבוא לעבוד ביום ראשון, יעבור על 30 עמודים שמשמיצים את צ'מפיון בישבת צוות בסוף השבוע הוא יספר עד כמה כולם לא מרוצים וכמה הם מרגשים שצ'מפיון זורקת עליהם ז** ועל השירות ומה לא, ואז ההנהלה תגיד: "טוב שילכו לחפש מי ינענע אותם , חברי הפורומים האלה, אז מה אם דפקנו מחיר לא מוצדק , עדיין יקנו, מי הם כבר החברים פורום האלה."

 

וזהו, אין לבחור הנחמד שלנו יותר מה לעשות.

 

אלא אם כן אתה חושב שהם יתייחסו ברצינות למה שנרשם פה. אני בספק שזה יקרה, כי אם היה אכפת להם המחיר לא היה כזה והאבזור היה שונה לחלוטין.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

בסך הכל מדובר בכלכלה קפיטליסטית חופשית. צ'מפיון כחברה פרטית החליטה שתוכל למקסם רווחים בכך שימכרו לנו GTI ליסינג. זכותם לעשות זאת. מי שלא מתאים לו שלא יקנה. הלוואי ושלא יצליחו למכור יחידה אחת. הלוואי ושנצליח לבער את התופעה המגעילה הזו. אך ספק אם נצליח. מי שבאמת רוצה את הרכב, שיקנה אחת עם מפרט נורמאלי - קרי - קסנון, לדים, חיישנים מקוריים, גיר ידני וכו' מייבוא אישי ויוכל לסגור את העסקה באותו מחיר אם לא פחות. הרי 220 אלף עבור GTI 5 דלתות מאובזרת זה כבר סביר (בישראל).

פורסם
בסך הכל מדובר בכלכלה קפיטליסטית חופשית.

 

באמת?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לדעתי מן הראוי שלפחות יחליפו את התמונות באתר שלהם לתמונות של הדבר האמיתי, או שיוסיפו מתחת כל תמונה בצורה בולטת שזה להמחשה בלבד. לא רוצים להביא גרסה מאובזרת? זכותם. אבל זה ממש זלזול.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אלא אם כן אתה חושב שהם יתייחסו ברצינות למה שנרשם פה. אני בספק שזה יקרה, כי אם היה אכפת להם המחיר לא היה כזה והאבזור היה שונה לחלוטין.

 

אתה הולך רחוק, אם היה אכפת להם הם היו דואגים להוציא לקוחות קיימים עם טעם טוב מהמוסכים שלהם, לא מעניין אותם אפילו בצד של שימור לקוחות אז לקוחות חדשים?

 

צ'מפיון חיים בארץ על לקוחות מורעלי מותג ולקוחות עתיקי כסף שלא אכפת להם מכלום כי הם מחליפים רכב כל שנה או שנתיים גג.

לא רק זה, צ'מפיון חזקים מאוד בתחום המוניות.

 

אז, cars forum who?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

עוד תמונות של כמה צבעים, אגב הרכבים הנ"ל יוצגו מחר בהשקה.

גולף 1.jpg

גולף 2.jpg

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם

הג'נט 17 גורם לאדומה להראות כמו טיגואן. ולא, זה לא אמור להיות ככה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
הג'נט 17 גורם לאדומה להראות כמו טיגואן. ולא, זה לא אמור להיות ככה.

 

וללבנה להיראות סתמית להחריד, למרות הגג הפנורמי.

 

הקטע שהורידו את הפנסים עם הפס האדום ממש זועק.

 

מקווה שרמת המכירות תשאף לאפס. אפילו 'דלק' לא הפשיטו ככה את הפוקוס ST אלא הביאו מפרט מכובד(חוץ מהחלונות האחוריים הכהים מדי, על גבול האטימות. למה, לכל הרוחות?)

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

^ אפרופו השחמת חלונות.גם על זה ויתרו בדגם הישראלי,פרט שלטעמי תורם לעיצוב ולנוחות בתוך הרכב.דרך אגב חיישני,גשם,תאורה,מראות מתקפלות יש,או הס מלהזכיר?

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
^ אפרופו השחמת חלונות.גם על זה ויתרו בדגם הישראלי,פרט שלטעמי תורם לעיצוב ולנוחות בתוך הרכב.דרך אגב חיישני,גשם,תאורה,מראות מתקפלות יש,או הס מלהזכיר?

 

זה לא שטלי מרמת השרון נוסעת בגשם, בלילה או מסתכלת במראות - אז חסכו. אין כלום.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אתה מדבר על מראות מתקפלות כשאני בכלל אהיה מופתע לשמוע שכיוון המראות מתבצע חשמלית ואין צורך לפתוח חלון ולכוון בכח כמו בסובארו DL 88 של אבי מלפני איזה 20 וקצת שנים.

 

ציניות בצד, אני מאמין שחיישני רברס\תאורה\מראות עם קיפול חשמלי זה דבר שהפך להיות סטנדרט כמעט בכל משפחתית מודרנית כך שאני נוטה להאמין שאלה אכן קיימים אפילו בגרסת הליסינג שבתמונות פה.

 

יהיה באמת מביך לדעת שבסיוויק 2008 של אבא שלי יש קיפול מראות חשמלי כסטנדרט (בגרסה הרגילה וה"לא" מאובזרת) וב-GTI 2013 זה לא מגיע כסטנדרט.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

עידן ידידי,

 

חיישני גשם ותאורה היו בMK5, ביחד עם חיישני לחץ אוויר. צ'מפיון הורידו אותם בMK6 ולא החזירו אותם בMK7.

מראות מתקפלות חשמלית לא היו כאן באף גולף מעולם, ככל הידוע לי.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum


×
×
  • תוכן חדש...