Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן גולף GTI החדשה בישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא יודע מה אתה מחפש באוטו, אבל עובדה שקנית ולוסטר, אוטו שאני אפילו לא הייתי מוכן לשכור - לא כל שכן לרכוש. זה אומר שהשיקולים שלנו מאוד שונים, ומה שבשבילי הוא חבילה טובה לא עובד עבורך.

 

הוולוסטר נפלה למשבצת של מכונית זולה לתפעול ולתחזוקה.

מה אני מחפש באוטו? מתי תבין שיש לי כמה מכוניות?

יש רכב להנאה בכביש המפותל (קיימן)

יש רכב להנאה עם הגג למטה (אינפיניטי ורנגלר)

יש רכב חסכוני ומרווח יחסית לנסיעות ארוכות, עם אחזקה זולה מאוד ואחריות ל10 שנים (וולוסטר) שמעלה חיוך גם בכבישים המפותלים. תתפלא.

יש אופנוע (בשביל הנשמה, וולקן 900).

יש עוד כמה צעצועים.

אז כן, מה מנע ממני לרכוש gti?

היא הייתה עולה לי כמו היונדאי...

כנראה שאני הדיוט שלא מבין עניין.

 

בעיני זאת בדיחה שהרכב מגיע מופשט ובמחיר גבוה מהדגם אותו החליף, במיוחד לאור העובדה שפולקסווגן יצאו בהצהרה שהרכב החדש.יושב על שלדה מודולרית שנועדה להוזיל עלויות ייצור, שפה בארה"ב הרכב מגיע בתמחור נכון והגיוני, הוא עולה כמו וולוסטר מאובזרת.

אז מי פה דפוק? אנשים שמנסים להצדיק את החזירות של היבואן המסריח הזה? יבואן שלא זורק זין על הלקוחות שלו והם כמו מאמינים פנאטים קונים וקונים.

הלקוחות הסתומים בנו מעין הילת יוקרה מסביב למותג העממי הזה.

הרכבים שלהם לא משהו, מה לעשות, אני לא מוצא שום דבר מרגש בגולף, בפאסאט, בטיגואן ואפילו לא בפאטון. מכוניות משעממות עם עיצוב בנאלי ואיכות חומרים שלא עומדת במבחן הזמן, אני מוכן אפילו לצלם לך את הדשבורד של הפורש, רכב בן 5, ק"מ נמוך, מטופל כמו שצריך וחונה תמיד בחניה סגורה, הכפתורים מתקלפים, יש מרווחים בין הפאנלים, יש קרקושים בנסיעה.

תסלח לי אבל באינפיניטי המוזנחת שלי לא היה קרקוש אחד.

אז קצת פרופורציות בבקשה, בשבילך הgti היא השיא, בשבילי היא אפילו לא נקודת פתיחה. אני נותן את הדעה הכנה שלי ואפילו לא דיברתי על המתחרות.

haters will hate

  • תגובות 539
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הייתי בהשקה בירושלים.

 

תמונות חדשות צולמו בסוכנות בעפולה

 

 

מעניין, האם יש רשימת תוספות בתשלום שמופיעה בסוכנויות?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

ומה שבנצי כותב מחזיר אותה לנקודת הפתיחה.

הבעיה שלי עם המחיר של הגולף ומהתחרות היא שאתה קונה או רוצה לקנות משפחתית בגרסת ביצועים, ומתמחרים ומתייחסים לזה כאילו זה איזה super car.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
מעניין, האם יש רשימת תוספות בתשלום שמופיעה בסוכנויות?
במה הבחנת שלא היה בתמונות הראשונות?

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם
אכן נשמע הרבה יותר סימפטי. אולי אני אלך לעשות סיבוב ואעלה רשמים.

 

באמת קצת מגוחך הענין הזה של מיצוק עמדות, התחפרות בתוכן וגם יציאות למתקפות, בלי שבאמת מישהו נהג בגולף הזו או בפג'ו הזו ( ויסלחו לי אלו שכן התנסו, לא אליהם אני מכוון ). זה יפה לצטט מעיתונות רכב, או להסתמך על דור קודם כבסיס מספק לידיעה כיצד מתנהג הדור הנוכחי, בכלל לא בטוח שזה מספיק.

פורסם
לגולף יש KEYLESS ENTRY - וכמובן DSG .

רק שאני אבין, אתה מונה את הזוועה ההנדסית הזו על הייתרונות של הגולף?

 

אולי אני קצת מוזר, אולי קצת קיצוני, אבל אצלי הגולף הזאת נפסלת לחלוטין כקניה רק בגלל הגיר.

 

 

אכן נשמע הרבה יותר סימפטי. אולי אני אלך לעשות סיבוב ואעלה רשמים.

 

ואשכרה תחווה דעה נחרצת על סמך נהיגה ולא על סמך ציטוט ממגזין רכב?

 

לא אופייני לך! :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
רק שאני אבין, אתה מונה את הזוועה ההנדסית הזו על הייתרונות של הגולף?

 

אולי אני קצת מוזר, אולי קצת קיצוני, אבל אצלי הגולף הזאת נפסלת לחלוטין כקניה רק בגלל הגיר.

 

 

 

 

ואשכרה תחווה דעה נחרצת על סמך נהיגה ולא על סמך ציטוט ממגזין רכב?

 

לא אופייני לך! :wink:

 

:biglaugh: :biglaugh:

פורסם

בעיני זאת בדיחה שהרכב מגיע מופשט ובמחיר גבוה מהדגם אותו החליף, במיוחד לאור העובדה שפולקסווגן יצאו בהצהרה שהרכב החדש.יושב על שלדה מודולרית שנועדה להוזיל עלויות ייצור, שפה בארה"ב הרכב מגיע בתמחור נכון והגיוני, הוא עולה כמו וולוסטר מאובזרת.

אז מי פה דפוק? אנשים שמנסים להצדיק את החזירות של היבואן המסריח הזה? יבואן שלא זורק זין על הלקוחות שלו והם כמו מאמינים פנאטים קונים וקונים.

הלקוחות הסתומים בנו מעין הילת יוקרה מסביב למותג העממי הזה.

הרכבים שלהם לא משהו, מה לעשות, אני לא מוצא שום דבר מרגש בגולף, בפאסאט, בטיגואן ואפילו לא בפאטון. מכוניות משעממות עם עיצוב בנאלי ואיכות חומרים שלא עומדת במבחן הזמן, אני מוכן אפילו לצלם לך את הדשבורד של הפורש, רכב בן 5, ק"מ נמוך, מטופל כמו שצריך וחונה תמיד בחניה סגורה, הכפתורים מתקלפים, יש מרווחים בין הפאנלים, יש קרקושים בנסיעה.

 

בנצי צור לי עולל!

התגובה הכי טובה בשרשור הזה.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
במה הבחנת שלא היה בתמונות הראשונות?

 

מקודם צרפתי את הלינק הזה http://www.vw.co.il/prices/?modelid=17

 

באופן חסר תקדים, הסתבר שהמחירון הרישמי (זה שנמסר ע"י הדוברות לעיתונאים) אינו הבסיסי ביותר ואפשר לקבל גרסה עם פחות אבזור (KEYLESS) בהפחתת מחיר.

 

אם נניח רק לשם הדיון שיש בכל זאת מי שמקשיב לעם, הרי שאת התופעה הנ"ל אפשר להסביר כסוג של חיפוש סולם.פתרון מהיר לבעיה שהתגלתה. טעות התמחור...

ואם ההנחה הזו מתקיימת, הרי שסביר שגם יוצאו חישוקי 18" ועוד כמה צעצועים בתשלום.

וכפי שחלקכם כבר חווה, אחת הדרכים לתת "עסקה מעולה" זה הנחות בתוספות...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

נצא מנקודת הנחה שצ'מפיון מודעים לזה שהם מוכרים את ה-GTI במחיר מוגזם.

 

אם אחד כמו רועי שנמצא בנקודת זמן של החלפת רכב והיה רוכש את ה-GTI אם היא הייתה מגיעה עם אבזור מתאים לו במחיר הזה, הם לא ילכו לקראתו, אפילו שהם יודעים שהם מאבדים כאן לקוח חוזר? שכנראה כבר לא יחזור. לא נראה לי חכם במיוחד. לקוח שהולך למתחרים גם לא ימליץ לאחרים לקנות מהם.

פורסם

אני אתרום את חלקי למה שקורה כאן,ומוסיף קישור למי שלא ראה ב"טורבו מגזין":

שימו לב לתשובת צמפיון מוטורס לשאלה הברורה "מה זאת הGTI ליסינג הזאת?!"

וכל הכבוד! ל"טורבו מגזין" ששאלו את השאלה המאוד פשוטה הזו,תראו איזו תשובה מגוכחת מקבלים!

אני גם שונא את צמפיון ויש לי ניסיון קצר איתם,לא ממליץ לקנות מהם רכב פשוט לא,עדיף למצוא יד 2 קילומטרז' נמוך של הדגם שמחפשים,לא חסר בשוק היד 2 שום רכב,יש יותר מדיי רכבים בארץ עדיף להעביר מאדם לאדם ולא לפרנס את היבואנים הסחטנים.

ויש מצב שמעוניינים לקדם את הלאון קופרה החדשה אז זאת גם אפשרות..

פורסם

אז לא הבנתי,

 

אני צריך לתבוע את פייביש שהשתמש במונח שאני ״יצרתי״ (GTI ליסינג) או להחליק את זה הפעם?

 

:lol:

 

את דעתי בעניין הדגם הזה כבר הבעתי ואין טעם לחזור שוב, בנצי ציין את תפיסת המותג בשווקים מחוץ לישראל (מאוד רלוונטי גם להונג קונג) שם זה מתוג בינוני עם רכבים מאוד אפורים.

מכאן והלאה כל אחד כמובן יקבל את ההחלטות שלו.

 

תשובת היבואן החמדן ייצגה בדיוק את מה שאמרתי באחת ההודעות האחרונות, גירסה מאובזרת היתה מותחת את המחיר לכיוון 300k שקלים מוגזמים לכל הדעות, הוא רק לא אמר שהפחד האמיתי שלו זה תג מחיר קרוב מדי לסדרה ל-135 או אפילו חלילה ל-328 שגם מציעה חבילה טובה בהרבה מהגולף הזאת ואז לך תמכור את הרכב.

זה לא שהוא לא יכל למכור את הרכב עם אבזור מכובד ב-220k שהוא דורש עכשיו, הוא כנראה יכל, אבל אם אפשר למכור בלי אבזור ולהגדיל %%% רווח על חשבון הלקוח שגם ככה יקנה, למה לא?

 

כבר אמרתי, גאון.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני אשמח אם מנכ"ל צ'מפיון מוטורס יראה לי איזה אבזור עולה 60,000 שקלים.

 

פנסי ערפל?

לדים?

תוספות קוסמטיות שאין בדגם הישראלי?

 

על זה משלמים 60,000? :?

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .


×
×
  • תוכן חדש...