Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן גולף GTI החדשה בישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רק שאני אבין, אתה מונה את הזוועה ההנדסית הזו על הייתרונות של הגולף?

 

אולי אני קצת מוזר, אולי קצת קיצוני, אבל אצלי הגולף הזאת נפסלת לחלוטין כקניה רק בגלל הגיר.

 

 

 

 

ואשכרה תחווה דעה נחרצת על סמך נהיגה ולא על סמך ציטוט ממגזין רכב?

 

לא אופייני לך! :wink:

 

תגיד, בתור אחד שחווה דעה נחרצת רק לפי נהיגה, ולא לפי מבחני רכב (או סיפורים) - נהגת פעם בDSG6, וספציפית בGTI עם DSG6, שאתה קורא לגיר שלה - מה שהוא בעיני היתרון הכי גדול של האוטו הזה מאז הMK5 - "זוועה הנדסית"?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

  • תגובות 539
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא מדובר באיך הגיר מתפקד, הוא מתפקד מעולה, השאלה היא איך ומתי הגיר לא מתפקד, מה ההשלכות ומה העלות.

 

עכשיו, אני לא זוכר את הציטוט המדויק אבל באיזה פגישה בניינו אמרת לי משהוא בסגנון של אחד מהמשפטים הבאים, זוכר איזה זה היה?:wink:

 

 

"אני נוהג כמה אגרסיבי שרק בא לי, הגיר הזה הוא פאר התוצרת ההנדסית ומה שאני לא אזרוק עליו, הוא שורד".

 

"ממש לא בא לי שהגיר יקרוס ובהתאם לכך, הנהיגה שלי על ה GTI".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מקודם צרפתי את הלינק הזה http://www.vw.co.il/prices/?modelid=17

 

באופן חסר תקדים, הסתבר שהמחירון הרישמי (זה שנמסר ע"י הדוברות לעיתונאים) אינו הבסיסי ביותר ואפשר לקבל גרסה עם פחות אבזור (KEYLESS) בהפחתת מחיר.

 

אם נניח רק לשם הדיון שיש בכל זאת מי שמקשיב לעם, הרי שאת התופעה הנ"ל אפשר להסביר כסוג של חיפוש סולם.פתרון מהיר לבעיה שהתגלתה. טעות התמחור...

ואם ההנחה הזו מתקיימת, הרי שסביר שגם יוצאו חישוקי 18" ועוד כמה צעצועים בתשלום.

וכפי שחלקכם כבר חווה, אחת הדרכים לתת "עסקה מעולה" זה הנחות בתוספות...

 

הסיפור של הKEYLESS תמוה לחלוטין.

דבר ראשון, זו תוספת של 355 פאונד בחו"ל. כלומר זה היה צריך להיות לא יותר מ2800 שקל בארץ.

דבר שני, זה מודול OEM בהתקנה מקומית? מאוד יפתיע אותי, בהתחשב בכפתור התנעה וכל זה. כי אם לא, זה אומר שהם מביאים לארץ גרסה עם KEYLESS וגרסה בלי KEYLESS, וזה נשמע לי הזוי.

 

אז בהנחה שלא מדובר בתוספת שפשוט שמים כאן בארץ, לדעתי הם פשוט הולכים לשים את הגרסה הזו במחירון ולספר ללקוחות שאין כרגע במלאי... אתם יודעים, כמו תוספת צבע.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
לא מדובר באיך הגיר מתפקד, הוא מתפקד מעולה, השאלה היא איך ומתי הגיר לא מתפקד, מה ההשלכות ומה העלות.

 

עכשיו, אני לא זוכר את הציטוט המדויק אבל באיזה פגישה בניינו אמרת לי משהוא בסגנון של אחד מהמשפטים הבאים, זוכר איזה זה היה?:wink:

 

 

"אני נוהג כמה אגרסיבי שרק בא לי, הגיר הזה הוא פאר התוצרת ההנדסית ומה שאני לא אזרוק עליו, הוא שורד".

 

"ממש לא בא לי שהגיר יקרוס ובהתאם לכך, הנהיגה שלי על ה GTI".

 

אפשר לנהוג אגרסיבי גם בלי לזיין לעצמך את האוטו (הורדות לראשון וכו').

בגרסאות האחרונות הגיר הזה אמין ומחזיק עומסים גבוהים בהרבה ממה שיש בGTI (למשל בגולף R ובS3 החדשות, שתיהן עם הנעה כפולה ו300 כ"ס). אכן היו לי חששות כשקניתי וכיום הייתי קונה אותו שוב בלי לחשוב פעמיים.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

רק למען הדיוק, ה DSG של דגמי ה 4X4 ושל דגמי ה V6 חולק אך ורק שם גנרי עם הגיר DSG של מנועי ה TSI וההספקים המכובדים שבהם יחידות ה 4X4/ V6 עומדים לא מצביע בכלום על יכולת ה DSG של "פשוטי העם".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
רק למען הדיוק, ה DSG של דגמי ה 4X4 ושל דגמי ה V6 חולק אך ורק שם גנרי עם הגיר DSG של מנועי ה TSI וההספקים המכובדים שבהם יחידות ה 4X4/ V6 עומדים לא מצביע בכלום על יכולת ה DSG של "פשוטי העם".

 

הDSG6 למיטב ידיעתי זו אותה תיבה בדיוק, בGTI, בS3, בגולף R ובדיזלים.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אכן אותה תיבה, נטולת בעיות ועושה עבודתה נאמנה.

אפילו בסקר הצעצוע שעשיתי פה בפורום היא יצא עם ידה על העליונה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

כל גיר חדש שייצא תמיד יהיו לו "מחלות".

פולקסוואגן הם הראשונים שפיתחו גיר רובוטי כפול מצמדים, לכן הבעיות הראשוניות יהיו אצלם.

היצרניות האחרות בוחנות את הגיר ומשפרות את נקודת התורפה.

 

גם ליפנים לא היה חסר בעיות, מישהו זוכר את הבעיות של גירי ה-CVT בסובארו ג'אסטי? מצד שני כמעט כל הדגמים החדשים של ניסאן, סובארו וטויוטה מגיעות היום עם הגיר הזה, מה שמראה שכל הבעיות הראשוניות טופלו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מאחר ואני שומר שבת ורק עכשיו סיימתי לקרוא את מה שהצטבר מיום שישי.

 

יצאתי חציל, ואפילו מטוגן.

ביום שישי, אחרי סעודת שבת, נתקלתי בעיתון בפרסומת של ה-GTI עם הכיתוב "עוד יומיים היא כאן". בחשבון פשוט, כנראה שההשקה תתחיל ביום ראשון. אני הייתי בקדם השקה. לפחות חסכתי לי את הצפיפות והעומס שיהיו שם ביום ראשון :wink:

לשאלתי, ענה לי סוכן המכירות "לא, אין אפשרות להחליף לחישוק הגדול יותר".

פורסם
רק שאני אבין, אתה מונה את הזוועה ההנדסית הזו על הייתרונות של הגולף?

 

אולי אני קצת מוזר, אולי קצת קיצוני, אבל אצלי הגולף הזאת נפסלת לחלוטין כקניה רק בגלל הגיר.

 

ואשכרה תחווה דעה נחרצת על סמך נהיגה ולא על סמך ציטוט ממגזין רכב?

 

לא אופייני לך! :wink:

 

הגיר הזה מעולה. טפו טפו טפו ;-)

בא תשמע אותו מחליף הילוך.

 

אז לא הבנתי,

 

אני צריך לתבוע את פייביש שהשתמש במונח שאני ״יצרתי״ (GTI ליסינג)?.

 

בהחלט. צריך עורך דין? ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

יחסית לעו"ד אתה לא מתמקח הרבה עם אשתך לגבי האם לרכוש גולף או לא :) לא ניסית עליה איזה OBJECTION אחרי שהיא הציעה גולף.

 

כבעל מאזדה 3 (שיש לה גיר מהגרועים בהיסטורית האנושות) אין אדם שמעריך יותר ממני את הDSG6. פשוט גיר פנטסטי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
כל גיר חדש שייצא תמיד יהיו לו "מחלות".

פולקסוואגן הם הראשונים שפיתחו גיר רובוטי כפול מצמדים, לכן הבעיות הראשוניות יהיו אצלם.

היצרניות האחרות בוחנות את הגיר ומשפרות את נקודת התורפה.

 

אתה מדבר כאילו כל יומיים משווקת דרך חדשה להעביר הילוכים.

פולקסוואגן לא פיתחו כלום.

תיבה כפולת מצמדים הינה פיתוח של פורשה, עוד בשנות ה80.

פולקסוואגן היו הראשונים לצייד מכוניות בייצור סדרתי עם תיבה כפולת מצמדים בmk4 r32. אח"כ בTT.

אבל הם לא פיתחו את התיבה, התיבה היא פיתוח של בורג וורנר, הרישיון לייצור נמכר לפולקסוואגן.

גם המעבר ל7 הילוכים ופיתוח הדיסקיות החדשות נעשה על ידי חברה חיצונית בשם לוק קלאצ'ים.

 

אז מה היה לנו?

רוצים לדבר עלי פיתוח עצמאי ותסלחו לי שאני אומר את זה, לכו תלמדו קצת על יונדאי. קונצרן שמפתח ומייצר את הכל לבד, אפילו המפעלים שמייצרים את הפח והזכוכיות הן חלק מהקונצרן.

haters will hate

פורסם
You have to pick your fights

בכל מקרה, היא הקשיבה לסבלי ומוכנה לנסות את האסטרה 1.4 :-)

 

אולי לאט לאט תוריד אותה לרכב מיני, ואת העודף תשלים לעצמך ל-135M.

just saying you know :twisted:

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

בכל מקרה, היא הקשיבה לסבלי ומוכנה לנסות את האסטרה 1.4 :-)

 

רק תוודא שאתה משלם את מחיר "מועדון חבר" - כלומר 11.5 מתחת למחירון הרשמי. המבצע יימשך עד 24/9 (לפחות). דרך אגב, כחלק ממבצעים כאלו נוהגים היבואנים להתחייב למועדון הנבחר שלא לעשות מבצע מקביל ולא להעניק הנחות לאנשים פרטיים.

בכל זאת, רוב הידיעות כאן משחררות קיטור על חזירות של יבואן, אז זה נראה לי פרט חשוב. רק שתבינו שכאשר יבואן מוכר רכב ב- 11.5 פחות, זה אומר שהמחירון שלו גבוה ב... 20 אלף (בערך) ממה שהוא היה צריך להיות. למה? כי הוא מוותר על הנתח הזה מהכנסה הנקיה שלו ללא מרכיב המס, שאינו מושפע מהמחיר הסופי לצרכן. ועדיין מרוויח יפה. מדהים!!!


×
×
  • תוכן חדש...