Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן גולף GTI החדשה בישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר'ה בואו נעצור רגע, ונסביר לאישדברחזיר מה ההיגיון מאחורי הGTI. אני שואל ברצינות. הרי בטוח שהחבר'ה שיושבים שם בצ'מפיון לא אידיוטים, ויש להם רצון להמשיך ולהרוויח יפה. הGTI היא לא רכב לליסינג, ולא רכב שנהגי מוניות יקנו. לכן, הGTI מיועדת לשוק הפרטי בלבד. אני בטוח שהקודקודים של צ'מפיון יודעים את זה, ואני בטוח שהם גם יודעים שאם המחיר היה באזור ה200K או אפילו מעט פחות, אז הם היו מוכרים הרבה יותר ממה שהם ימכרו במחיר הנוכחי. אז, מה ההיגיון שעומד מאחורי התמחור הזה? הרי זה לא רכב שהולך לליסינג, כך שאין באמת צורך לתמחר אותו במחיר מוגזם. כביכול ברור שצ'מפיון ירוויחו הרבה יותר אם יורידו את המחיר לשפיות, אבל הם לא עושים זאת. למה? האם יש איזה היגיון שאני לא מבין? האם זו סתם שיטת מצליח? (בוא ננסה למכור במוגזם ואם לא יקנו נוריד). קשה לי להאמין שזו סתם חזירות, כי אומנם צ'מפיון חזירים, אך אינם טיפשים. לכן, אשמח לשמוע את ההיגיון הכלכלי שמנחה את אנשי צ'מפיון לתמחר את הGTI כך.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • תגובות 539
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
עידן ידידי,

 

חיישני גשם ותאורה היו בMK5, ביחד עם חיישני לחץ אוויר. צ'מפיון הורידו אותם בMK6 ולא החזירו אותם בMK7.

מראות מתקפלות חשמלית לא היו כאן באף גולף מעולם, ככל הידוע לי.

 

אתה צוחק עליי.....אני באמת האמנתי שזה אמור להיות סטנדרטי ברכב מתקדם שנת 2013, בטח בדגם הבכיר.

זה כבר באמת עצוב שבקיה פורטה ליסינג של אחי יש את הנ״ל ובגולף אין.

 

אתה מתחיל להבין כמה כחבילה היא רחוקה מרחק שנות אור מה״מתחרות״ שלה? (ואני כבר לא מדבר על הבימר והמרצדס, הם בכמה רמות מעליה, אני מדבר על אלה השוכנות באותה סביבת מחיר).

 

אני מתקן את עצמי, זו לא ליסינג אדישן, זו נוסטלג׳י אדישן, רכב חדש עם ניחוח של נוסטלגיה, ג׳אנטים קטנים ופשוטים כמו פעם, מערכות פשוטות כמו של פעם, ממש כאילו השתילו שלדה טובה על סובארו GL שנת 92 (הרי באותו שנתון גולף אשכרה הגיעה עם חלונות ידניים בזמן שסובארו GL עם חלונות חשמל).

 

בדיחה.

 

ניקו, התשובה פשוטה-

שיטת מצליח

יריקה בפנים של הלקוח׳ת

זלזול באינטליגנציה של הלקוח׳ת

חוסר הבנה של איך מגישים רכב ״פרמיום״

חזירות

חוסר הבנה של צפיות הלקוח

 

תערבב הכל, זו התשובה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

כמו שכבר אמרתי, נשאר רק לחכות לישיבת סיום רבעון.

 

צעקות, בלגנים, אי עמידה ביעדים ופתאום יתחילו מכירות "מתחת לשולחן" במחיר של כ 200K ש"ח.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
חבר'ה בואו נעצור רגע, ונסביר לאישדברחזיר מה ההיגיון מאחורי הGTI. אני שואל ברצינות. הרי בטוח שהחבר'ה שיושבים שם בצ'מפיון לא אידיוטים, ויש להם רצון להמשיך ולהרוויח יפה. הGTI היא לא רכב לליסינג, ולא רכב שנהגי מוניות יקנו. לכן, הGTI מיועדת לשוק הפרטי בלבד. אני בטוח שהקודקודים של צ'מפיון יודעים את זה, ואני בטוח שהם גם יודעים שאם המחיר היה באזור ה200K או אפילו מעט פחות, אז הם היו מוכרים הרבה יותר ממה שהם ימכרו במחיר הנוכחי. אז, מה ההיגיון שעומד מאחורי התמחור הזה? הרי זה לא רכב שהולך לליסינג, כך שאין באמת צורך לתמחר אותו במחיר מוגזם. כביכול ברור שצ'מפיון ירוויחו הרבה יותר אם יורידו את המחיר לשפיות, אבל הם לא עושים זאת. למה? האם יש איזה היגיון שאני לא מבין? האם זו סתם שיטת מצליח? (בוא ננסה למכור במוגזם ואם לא יקנו נוריד). קשה לי להאמין שזו סתם חזירות, כי אומנם צ'מפיון חזירים, אך אינם טיפשים. לכן, אשמח לשמוע את ההיגיון הכלכלי שמנחה את אנשי צ'מפיון לתמחר את הGTI כך.

 

קודם כל, הGTI היא מכונית מצויינת כשלעצמה, גם בלי האבזור - הבעיה היא בקונטקסט של המחיר (כשמכרו את השלוש דלתות הידנית ב178K אף אחד לא התווכח על מה יש ומה אין באוטו), ובכך שאנחנו ב2013 וזה כבר דור שלישי לרכב הזה בארץ (לא סופר את MK4 וכל מה שבא לפניו) ועדיין לא מצאו לנכון להביא את הרכב עם קסנון וכו'. אבל ניחא, בוא נשים לרגע את הרכב בצד ונדבר על לקוחות צ'מפיון.

 

או, הנה נושא שקרוב לליבי.

 

דבר ראשון, תשאל את עצמך - איך צ'מפיון מכרו VW תמיד במחיר שהיה 10%-20% מעל המתחרות?

ואז תשאל את עצמך - איך צ'מפיון נותנים עד היום רק שנתיים אחריות (היבואן האחרון לעשות כך, למיטב ידיעתי)?

ואז תוסיף ותשאל - איך צ'מפיון מוכרים כאן מכוניות שמשמידות את עצמן כמו שעון (פיאסקו ה1.4TSI\DSG7), ואנשים קונים?

וגם תשאל - איך זה שצ'מפיון התעלמו לחלוטין מהליסינג - השוק הגדול ביותר במשך שנים! - ועדיין שרדו כיבואן גדול?

ואולי בסוף תתהה, איך הרמה של המוסכים של VW נמוכה כלכך? בכל שנה אני מחכה לדירוג המיליונרים של דהמרקר בשביל לראות אם רון (מהמוסך) נכנס לשם, והכל מנפגעי הרשת.

 

התשובה היא שיש למותג הזה לקוחות חוזרים, שבויים וכפותים שלא ישקלו שום דבר אחר. בהרבה מקרים יש מאחורי זה הגיון שכן הGTI עדיין מציעה חבילה ייחודית. בהרבה מקרים, זו קניה מתוזמנת אוטומטית, של אנשים אמידים שמחליפים גולף בגולף ופאסאט בפאסאט ופולו בפולו ככה מדי שנה-שנתיים. כן, למכוניות יש ערך מוסף. כן, הגולף שלי בת 7 ועדיין גורמת ליונדאי חדשה להרגיש כמו פח זבל. כן, אין לGTI הרבה מתחרות מבחינת חבילה, גם במחיר והאבזור הנוכחיים שלה. או שאתה עולה למחוזות ה300K עם ה135, או שאתה הולך על משהו פחות ספורטיבי, או שאתה קונה מגאן.

 

אז בהתחשב בכמה שבסיס הלקוחות שלהם נאמן, טולרנטי ולעיתים גם פאנטי, צ'מפיון יכולים למכור כאן מה שהם רק יבחרו, בכל מחיר שיבחרו, כל תצורה שיבחרו וכמה שרק יביאו.

 

אני מת להחליף את הGTI שלי ואותי כל הסיפור הזה מגעיל. שלא יעשו לי טובה שמוכרים לי. נחסוך עוד קצת, שמעתי שהתוצרת הבווארית בסדר גמור.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אפשר להתווכח על איכויות הניהוג של הג'ולייטה אבל אשתף באבזור שקיים ברכבי(תלתן ירוק).

4חלונות חשמל עולים ויורדים בנגיעה,גג שמש כפול הקדמי בעל פתיחה מלאה,השחמת חלונות אחוריים ושמשה אחורית,ספי דלתות אלומיניום על לוגו אלפא,דוושות ספורט אלומיניום לוגו אלפא,חיישני גשם,תאורה,3מצבי נהיגה,מושבים בעיצוב מיוחד עור ומיקרופייבר,ג'נט 18" בעיצוב מיוחד(שחור),לדים קדימה ואחורה,מראה פנימית נגד סנוור,hill holder,מניעת דרדור,כמובן ששלל מערכות אלקטרוניות ליציבות ובקרה(לא ניתנות לניתוק:cry: ),מושב נהג ונוסע מתכווננים לגובה,מזגן עם בקרת אקלים מפוצלת נהג נוס ע פנסים קדמיים מושחמיםחצאיות צד,ספויילר אחורי,לדים שנותנים אור אדום עדין על ידית ההילוכים בחושך,אני בטוח שפיספסתי כמה דברים אבל הבנתם את הרעיון.מראות מתקפלות חשמלית.

מה אין.אין מסך מגע,חיישני ל"א בצמיגים,קסנון,b.t.

אה שכחתי,גם אצלי כמו בגולף יש מצית ומאפרה אבל אני לא מעשן אז הם מוצעים למכירה למרבה במחיר.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
כמו שכבר אמרתי, נשאר רק לחכות לישיבת סיום רבעון.

 

צעקות, בלגנים, אי עמידה ביעדים ופתאום יתחילו מכירות "מתחת לשולחן" במחיר של כ 200K ש"ח.

 

מספרי המסירות של הGTI לא יזוזו במילימטר. תושבי רמת השרון וצהלה לא קטנוניים כמונו. כנ"ל כל אלו שבטוחים שGTI זה אוטו רוצח (ציבור הטוקבקים של YNET, פה ושם הם קונים אוטו ב220K, ומוכרים אחרי שנה כשיקר להם).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

ניקו, כי זה הסטנדרט וכי זה מה שאנשים רגילים אליו. לא קראתי את כל השרשור, אבל מה יקרה, נגיד, אם מחר אצלצל לצ'מפיון ואבקש לעשות נסיעת מבחן בgti? מה קורה בסוכניות אחרות? כמה קל לקבל נסיעת מבחן נורמלית ב-st או במגאן rs, בלי להיות אחד מהברנז'ה שהם מכירים או חבר של מנהל אולם כזה או אחר? וכשאני מדבר על נסיעת מבחן, אני לא מתכוון לנסיעה של 20 דק' מגלילות לקיבוץ גלויות.

 

רוב היבואנים הסדירים בארץ, מניסיוני ומנסיון אחרים, לא מכבדים את הלקוחות, גם לא את האלו שמשלמים סכומים גבוהים יותר, כדי לקנות את גרסאות הביצועים, גם לא את אלו שחוזרים אליהם לטרייד אין או סתם לקניה של רכב חדש. הועלו פה המון תיאוריות בשרשורים שונים סביב הנושא, שהיבואנים לא באמת רוצים למכור, שאם אתה מכובד מספיק אתה תזכה ליחס אחר, שתמיד יש הנחה בסופו של דבר. אני לא יודע לספר לגבי הנחות ויחס למכובדים - מוכרים. התחושה שלי היא שרוב היבואנים בארץ פשוט מזלזלים בצורה די קיצונית בלקוחות פוטנציאלים, לפעמים גם לקוחות חוזרים, כפי שקרה לי אישית עם צ'מפיון מוטורוס. בגלל זה אני גם שומע לאחרונה על לא מעט אנשים שמנסים לקבוע נסיעות מבחן על דגמים שונים אצל המתחרות ולא מתקשרים אליהם בחזרה בכלל.

 

הרבה מהיבואנים הרשמיים לא מכבדים אותך כלקוח ואני חושב שזה נעשה בצורה די מודעת. אלא שלמרות כל הבכי שלנו פה בפורומים, אנשים עדיין ממשיכים לקנות מהם. אז אני החלטתי עם עצמי שאני מחרים את צ'מפיון, לאור העבר שלי איתם. אבל אני בן אדם יחיד ולא משפיע (וגם לא ממש מנסה) על אלפי קונים אחרים, אז למה להם להשתנות? בשורה התחתונה אם מחר הייתי משלים את הסכום החסר ומחליט לקנות גולף gti או שירוקו או כל דגם של אודי, הייתי עושה את זה דרך באוואריאן מוטורס, או כל חברה אחרת של יבוא אישי. אבל על כל אחד כמוני יש המוני אחרים שימשיכו לדהור למשרדי צ'מפיון ולשלם להם מאות אלפי שקלים פעם בשנתיים, כי ככה הם רגילים, כמו שמתאר רועי. חבל שזה המצב, אבל זה לא משהו שישתנה לדעתי.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
כן, אין לGTI הרבה מתחרות מבחינת חבילה, גם במחיר והאבזור הנוכחיים שלה. או שאתה עולה למחוזות ה300K עם ה135, או שאתה הולך על משהו פחות ספורטיבי, או שאתה קונה מגאן.

 

 

רגע.........

 

עמודים על גבי עמודים כולם מתלוננים (כולל אתה), ולבסוף במשפט אחד סיכמת שבעצם צ'מפיון בסדר גמור, הרי אם אין לה מתחרות למה שלא יפרקו מחיר?

 

אני אתקן אותך רועי, אין בעיה עם אותם לקוחות מצהלה ושות', הם הרי לא קונים רכב לפי מפרט, הם קונים אותו לפי מדד "מגניב", אם הוא מגניב קונים אותו ואם הוא לא מגניב מבקשים מאבא רכב אחר (לרוב הרכב האחר יהיה A3...).

 

הבעיה מתחילה דווקא כשאותם אנשים שמבינים דבר או 2 וקוראים את השורות הקטנות "בוכים, בוכים, בוכים" ואז אומרים "אבל אין מה לעשות, אין לה מתחרות".

 

ועוד איך יש לה מתחרות, כמה סוסים למעלה או למטה, קצת יותר\פחות תת היגוי ועוד איך יש לה מתחרים ואם אתה מוכן להתפשר טיפל'ה על יכולות דינמיות- הם מציעים חבילה טובה ושלמה בהרבה מה-GTI.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

ועוד איך יש לה מתחרות, כמה סוסים למעלה או למטה, קצת יותר\פחות תת היגוי ועוד איך יש לה מתחרים ואם אתה מוכן להתפשר טיפל'ה על יכולות דינמיות- הם מציעים חבילה טובה ושלמה בהרבה מה-GTI.

 

תלוי מה אתה מחפש. בגזרה הידנית יש את הפוקוס ST והמגאן RS, הייתי קונה ידני בלית ברירה אבל אני ממש ממש מעדיף DSG. ב185K הייתי קונה את הST ולא חושב על זה יותר.

יש בדיוק שתי אלטרנטיבות לא ידניות ראויות - קליאו RS מלמטה, 135 מלמעלה.

 

אני מדבר על קומפקטיות ספורטיביות בלבד. מקום לארבעה אנשים, נכנסות לי בחניה, מרגשות.

אם אתה מכיר משהו אחר, ספר לי.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

גיר זה עניין של טעם, אני מאוד נהנה מגיר עם תפעול מההגה ברכבים מאוד חזקים (כולל פרארי, השם ירחם) ומאוד נהנה מגיר ידני ברכבי האצ' חמים כמו...........208GTI שהביקורות טוענות שמדובר בחתיכת מכונה מושחזת.

 

עם מנוע 1.6 ליטר ו-200 כ"ס, שילדה ומנוע שטוענים ששניהם נהדרים, תא נוסעים מעוצב ומראה חיצוני שהולם רכב כזה- זו כנראה היתה הבחירה שלי.

 

אולי בשקלול הגולף יותר מהירה או יתרון כזה או אחר, אני אישית לא מוכן לקנות מיבואן שצוחק על לקוחותיו (אגב, זו הסיבה העיקרית לכך שאני פשוט לא סובל את היבואן הזה, פעם זה המחיר, פעם זה השירות, פעם זו האמינות, הבדיחה תמיד על חשבון הלקוח ועכשיו לך תריב איתו).

 

בהפרש של מעל 80K שקלים בין ה-GTI הגרמניה וה-GTI הצרפתיה אני דוחף את זו הגרמניה לתחת של צ'מפיון, שם תוכנה לצרפתיה, יוצא לחופשה מפנקת עם האישה, ובכל כביש משאיר פס ארוך לגולף בכמעט רבע מליון שקלים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

עידן צודק במאה אחוז. אמרתי לאשתי שצמפיון מגעילים אותי, ושכנעתי אותה לנסות אסטרה. נראה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

ג'ולייטה ספורטיבה (גיר TCT) עם קופסא (205 כ"ס) יכול להיות פתרון לא רע.

בנוסף, בעוד שבועיים תוצג ג'ולייטה מעודכנת מה שייתכן ויתבטא ברמת אבזור טובה יותר (בארץ).

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

ה GTI נכנסה היום לאולם התצוגה שלנו וממוקמת בחזית הויטרינה!



בואו לראות ולהתרשם. פנקס ההזמנות כבר פתוח.

התקשרו לתאם פגישה 6522* מכל טלפון או באמצעות האתר שלנו http://www.felix.co.il

פורסם
גיר זה עניין של טעם, אני מאוד נהנה מגיר עם תפעול מההגה ברכבים מאוד חזקים (כולל פרארי, השם ירחם) ומאוד נהנה מגיר ידני ברכבי האצ' חמים כמו...........208GTI שהביקורות טוענות שמדובר בחתיכת מכונה מושחזת.

 

עם מנוע 1.6 ליטר ו-200 כ"ס, שילדה ומנוע שטוענים ששניהם נהדרים, תא נוסעים מעוצב ומראה חיצוני שהולם רכב כזה- זו כנראה היתה הבחירה שלי.

 

אולי בשקלול הגולף יותר מהירה או יתרון כזה או אחר, אני אישית לא מוכן לקנות מיבואן שצוחק על לקוחותיו (אגב, זו הסיבה העיקרית לכך שאני פשוט לא סובל את היבואן הזה, פעם זה המחיר, פעם זה השירות, פעם זו האמינות, הבדיחה תמיד על חשבון הלקוח ועכשיו לך תריב איתו).

 

בהפרש של מעל 80K שקלים בין ה-GTI הגרמניה וה-GTI הצרפתיה אני דוחף את זו הגרמניה לתחת של צ'מפיון, שם תוכנה לצרפתיה, יוצא לחופשה מפנקת עם האישה, ובכל כביש משאיר פס ארוך לגולף בכמעט רבע מליון שקלים.

 

מסכים איתך לחלוטין.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם
מספרי המסירות של הGTI לא יזוזו במילימטר. תושבי רמת השרון וצהלה לא קטנוניים כמונו. כנ"ל כל אלו שבטוחים שGTI זה אוטו רוצח (ציבור הטוקבקים של YNET, פה ושם הם קונים אוטו ב220K, ומוכרים אחרי שנה כשיקר להם).

 

אז תסביר מה פתאום יש פתאום הורדות במחיר?

 

אני טוען שה GTI עומדת ביעדים שנתיים רק בגלל הורדות המחירים ולא בגלל קהל שבוי.

 

בנוסף, צמפיון מקבלים בראש טוב מאוד מפיאסקו ה TSI/DSG ומאבדים הרבה מאוד "קהל שבוי" אבל יש להם גם מנועי צמיחה חזקים מאוד:

 

כל דגמי המיני של סקודה/סיאט ו VW (משווקים בארץ UP? לא ראיתי אפילו אחת).

מבצעי מכירה אגרסיבים ביותר של איביזה/ איביזה סטיישן/ לאון.

פופולאריות גדולה מאוד ורכבים מצוינים מבית אוודי.

תמחור מצוין של הייטי.

 

 

ואחרי הכל, אתה רואה פתאום איזה חמורות בצורת תמחור הזוי של GTI או אם תרצה, תמחור עוד הרבה יותר הזוי של האמארוק.

 

רכב שבתמחור הנוכחי ובאיבזור המגוחך שלו, פשוט ללא שום הצדקה קיומית.

 

אין לי שמץ של מושג מי האידיוט שיקנה אותו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...