Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן גולף GTI החדשה בישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הגיר הזה מעולה. טפו טפו טפו ;-)

בא תשמע אותו מחליף הילוך.

אם אני זוכר נכון, עם הגיר הזה נתקעת בצד הדרך פעמיים עם הגולף הקודמת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 539
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

למרות מה שנאמר, קשה לי להאמין שבעוד חודש (נגיד) לאחר שהרכב כבר התאקלם באולמות התצוגה, במעמד הפרספקס לא יופיע ״מחיר הרכב בתצוגה״ וממש מתחת ״תוספת עבור performance pack). הרי זו לא הזמנה מיוחדת ממש (אני רוצה צבע כזה, עם ריפוד כזה) אלא פשוט חבילה שכבר קיימת.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
אם אני זוכר נכון, עם הגיר הזה נתקעת בצד הדרך פעמיים עם הגולף הקודמת.

 

אתה לא זוכר נכון כי זה לא אותו גיר.

הקודם שלו היה DSG7.

הנוכחי DSG6.

 

אין ביניהם שום קשר.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
למרות מה שנאמר, קשה לי להאמין שבעוד חודש (נגיד) לאחר שהרכב כבר התאקלם באולמות התצוגה, במעמד הפרספקס לא יופיע ״מחיר הרכב בתצוגה״ וממש מתחת ״תוספת עבור performance pack). הרי זו לא הזמנה מיוחדת ממש (אני רוצה צבע כזה, עם ריפוד כזה) אלא פשוט חבילה שכבר קיימת.

 

זה מאוד הזמנה מיוחדת, אחרת זה אומר שצריך להחזיק מכוניות עם זה ומכוניות בלי זה מה שכמובן צ'מפיון לא רוצים לעשות (ובצדק).

 

הדבר הזה היה צריך להיות חלק מהאוטו בארץ, נקודה. כמה מגאן RS CUP נמכרו מול הRS הרגילה? אני בטוח שזה יחס של 1:4 לטובת הCUP. כי חלק גדול ממי שמוציא כזה סכום על אוטו מוכן להוסיף 10K אפילו רק בשביל להרגיש הארדקור.

 

מאוד פשוט: PP, גלגלי 18, קסנון, חיישני חניה אחוריים. זה היה צריך להיות הבסיס.

ה17 לא נועדו שימכרו אותם, זה אמור להיות כמו התוספת מחיר של הצבע בשווקים נורמליים - האופציה הראשונה שאתה מסמן.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

מה זה PP?

כוונתי הייתה שזו לא הזמנה בה הלקוח בונה רכב מאפס, אלא הזמנה בה מוסיפים חבילה מוגדרת במפעל - כלומר אין פה איזו התעסקות מיוחדת. הדבר היחיד שיתווסף זה ההמתנה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

כמה אתה מוכן לשלם על PP DSG 5D?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

כמובן שזה התחשיב האישי שלי בלבד: אני חושב שעם קסנון, 18 וPP (ביחד עם הKEYLESS, הבלוטות' והקרוז שנוספו גם כך), ההפרש במחיר היה סביר לעומת הMK6.

אני מתעלם לרגע מכמה האוטו אמור לעלות אבסולוטית, כי זו שאלה אחרת וזה תלוי ביחס למה אתה משווה (ביחס לפוקוס ST ולג'ולייטה QV המחיר של הMK6 היה הוגן מאוד).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
מה זה PP?

כוונתי הייתה שזו לא הזמנה בה הלקוח בונה רכב מאפס, אלא הזמנה בה מוסיפים חבילה מוגדרת במפעל - כלומר אין פה איזו התעסקות מיוחדת. הדבר היחיד שיתווסף זה ההמתנה.

יש פה התעסקות. בעיקר מלאי של חלפים שצריך להחזיק גם אם הרכב עצמו מוזמן רק לפי דרישה.

ההתעסקות הזו היא זו שעולה ליבואן את הכי הרבה כסף אגב.

פורסם
התשובה היא שיש למותג הזה לקוחות חוזרים, שבויים וכפותים שלא ישקלו שום דבר אחר.

 

זה לא עובד ככה.

אם המצב היה באמת כל כך גרוע, הלקוחות כבר היו בורחים.

אתה חי בתוך הרשת, אתה שומע על בעיות או שומע מפאנבויז.

אתה לא שומע על לקוחות שהם "סתם" מרוצים.

 

היתה לנו 6 שנים A3 במשפחה. אז היתה אולי תקלה-שתיים ב-6 שנים. את מי זה מעניין?! אז הטיפול השנתי קצת יקר. זה לא משנה למי שקונה Audi חדשה, כל זמן שהיחס במוסך בסדר.

זה כמו שבשנות ה-90 היו לנו אלפות. סיפורי זוועה הסתובבו כל הזמן. זה לא שהגיליון שלהן היה נקי, כמו סובארו שהיו במשפחה, אבל באמת לא שומדבר שיגרום לא להיות מרוצה מהמכונית.

 

אני לא אומר שהגישה הכללית שלהם לשירות משביעת רצון. אם יש לך בעיות עם הרכב, יש כבר מספיק עדויות שהם לא יודעים להוציא את הלקוחות מרוצים, אבל כנראה שבסה"כ הם מצליחים. עובדה.

 

לגבי התמחור של הגולף, אם צ'מפיון לא מפסידים כסף, הם כנראה מבינים מה הם עושים. בהתחלה מוכרים כמה שמוכרים במחיר מופקע, ואחרי זה מורידים מחירים. דווקא הגיוני לחלוטין, כי כמה מאלו שבוחרים כאן בפורום על התמחור, בכלל היו קונים GTI חדשה...?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
זה לא עובד ככה.

אם המצב היה באמת כל כך גרוע, הלקוחות כבר היו בורחים.

אתה חי בתוך הרשת, אתה שומע על בעיות או שומע מפאנבויז.

אתה לא שומע על לקוחות שהם "סתם" מרוצים.

 

הלקוחות הם של VW, לא של צ'מפיון. במילים אחרות, הלקוחות מוכנים לגלות הרבה סבלנות כלפי היבואן בשביל להמשיך לסוע בגולף, ואני גם יכול להבין למה. אני לא חושב שהלקוחות של רנו היו סלחניים באותה מידה, למשל. כשיש לך סחורה חזקה, אתה יכול למתוח את החבל עם הלקוחות.

 

לתפיסתי, ספציפית לVW יש פחות תחרות ישירה מאשר ביתר הסגמנטים.

תשווה למותגים האחרים של הקונצרן - נגיד בסיאט הם שוחטים את המחירונים של עצמם במירוץ לתחתית שבו מכונית נתונה יכולה להיות מתומחרת בהפרש של 25% לאורך חייה; באודי תקבל הנחה עוד לפני שהחלטת מה אתה רוצה לקנות וגם ימכרו לך הרחבת אחריות לשנה השלישית (בגרושים), שאין לך בVW. זה רק כי במותגים האלו התחרות סופר חזקה.

 

אני דווקא מתייחס גם למקרה הכללי, הלקוחות שאתה קורא להם "סתם מרוצים". הם לא כלכך מרוצים מהמחירים או משנתיים אחריות או ממחירי הטיפולים (שמועה, אין לי למה להשוות בעצמי), וזה גם בלי שיקרה איזה אירוע קטסטרופלי (וכאלו קורים בשנים האחרונות כנראה יותר מאשר אצל כל יצרן אחר, בגלל ה1.4TSI\DSG7). הם מגלים סלחנות עוד בשלב הקניה, בשביל להנות מהיתרונות של המכוניות ואולי גם קצת מיוקרתו המקומית של המותג.

 

לגבי התמחור של הגולף, אם צ'מפיון לא מפסידים כסף, הם כנראה מבינים מה הם עושים. בהתחלה מוכרים כמה שמוכרים במחיר מופקע, ואחרי זה מורידים מחירים. דווקא הגיוני לחלוטין, כי כמה מאלו שבוחרים כאן בפורום על התמחור, בכלל היו קונים GTI חדשה...?

 

אני אמרתי כבר שרוב רוכשי הGTI לא יודעים איך האוטו מגיע בחו"ל ועוד 20K לא מעניינים אותם. פה מרוכז החלק האחר (והזניח).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

לגבי התמחור של הגולף, אם צ'מפיון לא מפסידים כסף, הם כנראה מבינים מה הם עושים. בהתחלה מוכרים כמה שמוכרים במחיר מופקע, ואחרי זה מורידים מחירים. דווקא הגיוני לחלוטין, כי כמה מאלו שבוחרים כאן בפורום על התמחור, בכלל היו קונים GTI חדשה...?

 

לפני שלוש או קצת יותר שנים התלבטתי בין שירוקו לבין גולף gti ידנית, שאז בגרסת ה3 דלתות עלתה משהו כמו 180 אלף.

בסוף בגלל היחס יוצא הדופן של היבואן לא קניתי לא את זה ולא את זה. אני בטוח שיש עוד כמה כמוני כאן.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
הלקוחות הם של VW, לא של צ'מפיון. במילים אחרות, הלקוחות מוכנים לגלות הרבה סבלנות כלפי היבואן בשביל להמשיך לסוע בגולף, ואני גם יכול להבין למה. אני לא חושב שהלקוחות של רנו היו סלחניים באותה מידה, למשל. כשיש לך סחורה חזקה, אתה יכול למתוח את החבל עם הלקוחות.

 

אני לא חושב שהלקוחות מגלים סבלנות כל כך נדירה, וככל שהציפיות שלהם מהמותג יותר גבוהות, ככה הסבלנות יורדת. גם אם הם סלחניים, אם לכולם היו חוויות רעות ברמה בה העדת אתה, הרי הם לא היו קונים יותר גולף, בשום מחיר. וזה נכון גם לגבי Audi (מוכרים יותר מ-BMW) וסיאט (מוכרים בטונות).

 

מה שאני אומר, וזה לא יכול להיות אחרת, שהרב מרוצה.

אם הרב לא היה מרוצה, לא היו מוכרים כל כך הרבה - בחיים.

 

לפני שלוש או קצת יותר שנים התלבטתי בין שירוקו לבין גולף gti ידנית, שאז בגרסת ה3 דלתות עלתה משהו כמו 180 אלף.

בסוף בגלל היחס יוצא הדופן של היבואן לא קניתי לא את זה ולא את זה. אני בטוח שיש עוד כמה כמוני כאן.

 

ומה הקשר בין הדוגמא האישית שלך לדיון?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אתה לא זוכר נכון כי זה לא אותו גיר.

הקודם שלו היה DSG7.

הנוכחי DSG6.

 

אין ביניהם שום קשר.

לזכרוני המאוד מהוה ניהלתי פעם דיון עם החבר המלומד דנן על הגולף שלו שמוח הגיר שלה שבק לפתע ואז מדובר היה דווקא בגיר המהולל הידוע גם כ DSG6. אבל זה היה לפני שנים ויכול שהזכרון מתעתע ואני לוקח בחשבון טעות.

פורסם
לשאלתי, ענה לי סוכן המכירות "לא, אין אפשרות להחליף לחישוק הגדול יותר".

 

מעניין, האם רוכש שירצה בכל זאת להחליף ל "18 או רחמנא ליצלן "19 יקבל אישור מהיבואן...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it


×
×
  • תוכן חדש...