Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4688 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הוא דיהטסו שרייד שנת 97, מה יכולה להיות התקלה אם בכלל, כמו כן בהנעה קרה יש רעש צווחני מעט מכיוון רצועות המנוע וזה נפסק לאחר כמה שניות או אם אני לוחץ על דוושת הגז והרעש חוזר לכמה שניות לאחר הדלקת המזגן.

 

תודה!

keep drooling im spooling :twisted:

פורסם

רעשים = רצועות אביזרים מחליקות (הגה, מדחס ואלטרנטור), עולים 40-50 שקל לרצועה ועוד כמה גרושים עבודה, לא עניין קריטי אבל בהזדמנות כדאי להחליף גם בשביל השקט וגם כדי שלא יקרע לך באמצע נסיעה (אני נסעתי עם רצועות מחליקות מידי פעם כחצי שנה, כשהייתי במוסך ביקשתי שיחליפו אותם על הדרך).

 

מזגן, הייתה לי אותה בעיה בערך, או מדחס עייף או חוסר בגז, לך למזגניסט, הוא יבדוק, יוסיף גז וגם יוכל להגיד לך אם המדחס עייף או לא (אצלי הוא אמר שלא).

פורסם
הרכב הוא דיהטסו שרייד שנת 97, מה יכולה להיות התקלה אם בכלל, כמו כן בהנעה קרה יש רעש צווחני מעט מכיוון רצועות המנוע וזה נפסק לאחר כמה שניות או אם אני לוחץ על דוושת הגז והרעש חוזר לכמה שניות לאחר הדלקת המזגן.

 

תודה!

 

לא מומחה במיזוג אוויר אבל , בכל רכב אם תדליק מזגן בערב זה מרגיש קר היה לי את אותו דבר לפני כ-9 שנים, (הונדה אקורד 94)

בצהרי היום 40 מעלות בטוח שלא תרגיש קר עם מזגן תקול

 

לגבי הרצועה היא צועקת לך ''תחליף אותי'' או שזה מותחן תקול

מתנייד על קינג שחור 06 עם צריכה דלק של האמר H2

פורסם

כל הרצועות הוחלפו לחדשות לפני 3 ימים כולל המותחנים, הרעש התחיל לאחר שהחשמלאי רכב החזיר לי את האלטרנטור משיפוץ והרכיב אותו

keep drooling im spooling :twisted:

פורסם

כנראה שכשהאלטרנטור הוחזר למקום הוא לא הוחזר טוב והרצועה לא נמתחה כמו שצריך.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • ספונסר פורום
פורסם
כל הרצועות הוחלפו לחדשות לפני 3 ימים כולל המותחנים, הרעש התחיל לאחר שהחשמלאי רכב החזיר לי את האלטרנטור משיפוץ והרכיב אותו

יש לחזור לחשמלאי שהחליף לך את האלטרנטור ולבקש שימתח לך את הרצועה כדי למנוע את הרעשים האלו בבוקר.

 

לגבי המזגן, תתחיל בבדיקה של כמות הגז במערכת ובניקוי של הרדיאטור הקדמי.

פורסם

אוקיי חברים היה חוסר של גז במזגן (כ500 גרם) עכשיו הוא מקפיא.

 

לגביי הרעש של הרצועות דיברתי איתו ונסגור את הסיפור מחר או יום ראשון

keep drooling im spooling :twisted:

פורסם

מצאנו את הדליפה, בעל המקצוע ייעץ לי לא לתקן בנתיים ולראות כמה זמן יחזיק המילוי, במידה והוא לא ידלוף כשנה אז פשוט שווה לי למלא גז כל פעם (לפי דבריו) במידה והגז ידלוף אז פשוט נתקן את הדליפה (450ש"ח לדבריו)

keep drooling im spooling :twisted:

פורסם

שמעתי שבפתח תקווה במוסך שהיה ב"יצאת צדיק" לוקחים 50 שקל על מילוי גז!

בכל מקרה מחיר סביר של מילוי גז צריך לעמוד סביב 150 שח

הונדה סיוויק ES 2002

×
×
  • תוכן חדש...