Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יחס דוחה מנציג שירות של השחר + אבחנה לקויה ומוזרה + שפשוף מעצבן לרכב , פיתרון של רון


sciPoPo
שימו לב! השרשור הזה בן 3972 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אתה שם לב מי פותח את השרשורים האלו, כן? בעלי וואג.

 

אם, התכוונת אליי אז בוודאי שאני שם לב, והשרשורים האלו לגיטימיים לחלוטין בעיני.

אולם, בוא ותסביר לי איך משתמשים שאינם בעלי פולקסווגן .

ולא נעזרים בשירותי צ'מפיון, מחווים דעה כל כך נחרצת בוטה ומיידית (22 דקות לאחר פתיחת השרשור).

כנגד היבואן ומוצריו? על סמך מה? על סמך שרשורים שברובם המכריע אין את תגובת נותן השרות?.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מזועזע. חייב לציין שאתה נשמע אדם מאד סובלני ונחמד, עם ישראלי מעט יותר חמום מוח הסיפור היה יכול להסתיים רע(אני מכוון לטון הדיבור ולהערותיו הדוחות של נציג השירות).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי הסיפור העובדות היבשות מראות שהלקוח צודק אבל רבאק, כמה טלפונים וכמה הצקות הם צריכים לסבול לפני שתפקע סבלנותם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסקנה שלי,לצלם את הרכב מכל הכיוונים לפני שמכניסים את הרכב למוסך,או או פשוט לא לזוז ממנו לכל אורך הטיפול.

לעולם לא אקנה רכב מצ'מפיון רק על פי הסיפורי הזוועה שהולכים פה בפורום לאחרונה.

דרך אגב כמה ק"מ הרכב עבר שכבר החלפת משאבת מים?

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערנו, תקלות כאלו קורות אצל הרבה מוסכים ללא קשר

אם קוראים להם צ'מפיון או סמל"ת או "דלק".

אני שמח שהסתדרת, ואכן רון מקצועי וגובה מחירים סבירים

כמו כן, ללא תגובת מוסך "השחר" לא ניתן לשפוט את המקרה בצורה הוגנת.

 

עם כל הכבוד לתגובת מוסך השחר, למה אתה מצפה?

אתה באמת חושב שמישהו יבוא ויגיד הבחור צודק, הפאק עלינו, הנציג שירות כבר לא איתנו? למדנו את המקרה?

זה צ'מפיון, לא יקרה.

תהיה קצת דיפלומטיה, אולי מילה יפה או שניים על דרך ארץ והצהרת כוונות על כך שלקוח זה דבר חשוב.

אולי בכלל יגידו שאני טועה ומטעה, ושהנציג שירות הגיע אליהם אחרי המלצות חמות ושהרכב שלי היה עם השפשוף עוד לפני.

ובחייאת, מישהו שם זוכר בכלל את המקרה? אתה חושב שעה אחרי שעזבתי את המקום מישהו עדיין דיבר עליי?

לא.

"יאללה בירי".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בצבע לבן אתה לא תראה הבדלי גוונים. תבקש תיקון ותדאג לשלייף סבון כדי שלא יראה "תפוזיות" על הצבע ותעשה פוליש לכל הרכב.

 

לא תבחין בהבדל!

 
 

 

 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל - התגובה שלך ראויה להערכה מבחינתי. אינה מתלהמת ועניינית. לא הרבה היו נשארים כ"כ "רגועים".

שנית כל - חסרה תגובתם של נציגי המוסך, או מישהו מטעם צ'מפיון שיבדוק מה באמת קרה (מה שנרא "תגובת צד ב' ").

שלישית - גם לי יצא "להציק" לרון (לא פעם) בשעות קצת "לא סבירות", ותמיד הוא קיבל אותי בסבר פנים יפות, ומקצועיות. ככה מרוויחים לקוחות ביושר !

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יצא לי עדיין לחוות חוויה לגמרי טובה בצ'מפיון, גם עם פולו מחוץ לאחריות וגם עם שירוקו באחריות למרות שהחלפת הקלאצ'ים בוצעה אצלי ללא בעיות - עדיין לא אמליץ על המוסך שטיפלתי בו.

 

לרון אגב שלחתי כבר שני אנשים ואחזור בעצמי, מקווה שהרמה לא תרד גם כאשר בסיס הלקוחות גדל.

Audi S3 8P - APR Stage 2+

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי את השתלשלות האירועים פעמיים ופרט לאותו נציג שירות אני עוד לא מוצא פגם בהתנהלות.

 

הכנסת רכב, טיפלו במה שצריך ונתנו אבחנה לתיקון (שהיתה מוטעית). אבחנה מוטעית זה דבר שקורה אצל כל בעל מקצוע ואם הם היו נסוגים ומזכים או לא את זה אנחנו לא יכולים לדעת (יש סיכוי שהיו מחליפים ואחר כך אומרים שיש עוד בעייה ויש את אותו הסיכוי שאחרי ההחלפה היו אומרים שזה לא משם ומחזירים את החלק שלך ללא חיוב על מה שנעשה).

 

פגעו לך ברכב זה נכון אבל ההתנהלות של שחר איתך היתה יותר מהוגנת. הוא נתן לך את כל האופציות החל מתיקון מלא ועד לכל דרך אחרת שתבחר. זה הוגן מאוד וכך צריך לנהוג (המוסך שלי עושה רישום של הכל בזמן הקבלה בדיוק כמו עם רכב שכור ואותו הדבר גם במסירה חזרה. זה פותר את כל הויכוחים).

 

לאחר השיחה עם שחר אני הייתי מוציא מכתב ברוח טובה וכותב שבהמשך לשיחתנו אני מעלה על הכתב את טענותיי לגבי מר אבי בנושא השירות ומציין בסוף המכתב העתק למחלקת השירות בצ'מפיון כי אסור שאדם כזה יעבוד בתפקיד כזה.

 

עריכה: שכחתי לציין שדווקא התנהגותו של רון ראוייה לכל שבח כי הוא באמת התנהג מעל ומעבר למה שאפשר אפילו לצפות מנותן שירות.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל הכבוד לתגובת מוסך השחר, למה אתה מצפה?

אתה באמת חושב שמישהו יבוא ויגיד הבחור צודק, הפאק עלינו, הנציג שירות כבר לא איתנו? למדנו את המקרה?

זה צ'מפיון, לא יקרה.

תהיה קצת דיפלומטיה, אולי מילה יפה או שניים על דרך ארץ והצהרת כוונות על כך שלקוח זה דבר חשוב.

אולי בכלל יגידו שאני טועה ומטעה, ושהנציג שירות הגיע אליהם אחרי המלצות חמות ושהרכב שלי היה עם השפשוף עוד לפני.

ובחייאת, מישהו שם זוכר בכלל את המקרה? אתה חושב שעה אחרי שעזבתי את המקום מישהו עדיין דיבר עליי?

לא.

 

תראה סיפופו, אני אישית מאמין לך ואכן אתה כותב בצורה עניינית רהוטה וקולחת.

אולם, אם בודקים את העובדות "היבשות" כל מה שנותר מהתלונה.

זו תחושתך הסובייקטיבית, שקיבלת שירות מזעזע מיועץ השירות ואני אסביר:

 

1.לפי עדותך מנהל המוסך והפקידות היו בסדר נכון?

 

2.טעות באבחנה, יכול לקרות אצל כל מוסך והיות ולא המשכת את התיקון לפי האבחנה השגויה

אז לא ניתן לומר "מה היה אילו".

 

3.שיפשוף בפגוש בעל המוסך הציע לתקן בעיני זה בסדר גמור

ואני בטוח שכמוסך מורשה הוא לא היה עושה תיקון שיבייש אותו

בפרט לאור כך שהוא מן הסתם הבין שאתה לקוח קפדן.

 

4.נותרנו, עם היחס השלילי של יועץ השירות לשיטתי זו הבעיה היחידה העולה מתלונתך

היות וככלל נותן שרות צריך להיות אדיב תמיד אולם יכול יועץ השירות לטעון:

 

"מדובר, בלקוח מזדמן אשר מתקשר להציק כל 5 דקות מודד אותי בדקות מתי אני חוזר אליו

ומשמיץ אותי בפני הפקידות לכן איבדתי מסבלנותי"

 

לכן אני טוען שבלי תגובת המוסך לא ניתן לשפוט בצורה הוגנת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, כל מוסך יכול לטעות באבחנה. קל להגיד אבל זה לא מה שאנחנו מצפים ממוסך יבואן, שיש לו (שאמורים להיות לו לפחות) כל הכלים הידע וההכשרה לבצע דיאגנוזה כפי שצריך.

קל גם להוציא 3000 ש"ח על מדחס מזגן סתם ככה (ואח"כ אולי המוסך כן יחזיר, ואולי לא).

טוב (טוב מאוד אולי אפילו) שזה לא הגיע למצב של החלפת מדחס במקום משאבת מים.

תסכימו שבמקרה הזה הטיפול ה"טכני-מקצועי" בלקוח לא היה משהו...

איך לומר - לא מקצועי.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3972 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...