Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יחס דוחה מנציג שירות של השחר + אבחנה לקויה ומוזרה + שפשוף מעצבן לרכב , פיתרון של רון


sciPoPo
שימו לב! השרשור הזה בן 3986 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

+1

אכן, האבחנה של מדחס מרעיש היא פשוטה מאוד.

אני לא מאמין שניתן לטעות בזה אם מקדישים לזה יותר משניה.

אני מניח שמי שנתן את האבחנה פשוט האזין לקונצרט למשך שניה ואז פסק, ללא השקעה של ממש באבחון הבעיה.

לפעמים זה נובע סתם מעודף בטחון עצמי.

 

לא חולק על קשה או קל אלא רק מציין שזה קורה גם לטובים ביותר. גם עודף ביטחון זה משהו שכמעט כל בעלי המקצוע בכל תחום מפתחים עם הזמן.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם, התכוונת אליי אז בוודאי שאני שם לב, והשרשורים האלו לגיטימיים לחלוטין בעיני.

אולם, בוא ותסביר לי איך משתמשים שאינם בעלי פולקסווגן .

ולא נעזרים בשירותי צ'מפיון, מחווים דעה כל כך נחרצת בוטה ומיידית (22 דקות לאחר פתיחת השרשור).

כנגד היבואן ומוצריו? על סמך מה? על סמך שרשורים שברובם המכריע אין את תגובת נותן השרות?.

 

כמו שציינתי בתגובה לציפופו,תכף יגיעו מליצי היושר של צ'מפיון.

מה הקשר 22 דק אחרי פתיחת השרשור????

מעניין שרוב שרשורי התלונות הם נגד צ'מפיון,לכל יבואן יש מוסכים טובים יותר ופחות,אצל צ'מפיון כמעט כולם פחות.

לשאלתך על סמך מה.כפי שציינתי בשרשורים קודמים בשנת2001 רכש אבי v.w bora tdi 110hp.לא אפרט את השתלשלות העיניינים,אבל "זכינו"לטעום משרות הלקוחות הנפלא של צ'מפיון,ונראה לי שאבי לא ירכוש יותרvag לעולם.

דרך אגב..משאבת מים שמוסרת את נשמתה לאלוהי הרכב אחרי62k,מוגדרת אצלך" מחלת ילדות"??

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טובים ביותר וצ'מפיון לא נראה לי הולך ביחד, אם תחפש בפורום תמצא שדיאגנוסטיקה מוטעת שעולה אלפי שקלים ללקוחות לא קוראת פעם ב..., אלא יותר ברמה החודשית-שבועית, וזה רק בפורום, שלא לדבר על כל האנשים שמקבלים ומשלמים שלא באמת מתעמקים בתחום הרכב וסומכים על בעלי המקצוע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חולק על קשה או קל אלא רק מציין שזה קורה גם לטובים ביותר. גם עודף ביטחון זה משהו שכמעט כל בעלי המקצוע בכל תחום מפתחים עם הזמן.

חולק על דעתך.

זה חוסר מקצועיות נטו.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שציינתי בתגובה לציפופו,תכף יגיעו מליצי היושר של צ'מפיון.

מה הקשר 22 דק אחרי פתיחת השרשור????

מעניין שרוב שרשורי התלונות הם נגד צ'מפיון,לכל יבואן יש מוסכים טובים יותר ופחות,אצל צ'מפיון כמעט כולם פחות.

לשאלתך על סמך מה.כפי שציינתי בשרשורים קודמים בשנת2001 רכש אבי v.w bora tdi 110hp.לא אפרט את השתלשלות העיניינים,אבל "זכינו"לטעום משרות הלקוחות הנפלא של צ'מפיון,ונראה לי שאבי לא ירכוש יותרvag לעולם.

דרך אגב..משאבת מים שמוסרת את נשמתה לאלוהי הרכב אחרי62k,מוגדרת אצלך" מחלת ילדות"??

 

אין לי עניין, להתנצח איתך ועם שכמותך ולכן אומר (אכתוב) רק זאת ואחריש.

 

1.אתה (ועוד כמה) מכפישן סדרתי שקופץ בראש כל שרשור תלונה מוצדקת/לא מוצדקת זה בכלל לא מעניין אותך.

 

2.מה קשר בורה שנת 2001? (להזכירך אנו בשנת 2013), גם אבי רכש פורד אנגליה בשנות הששים.

 

3.אני בניגוד אליך מגיב אך ורק על סמך עובדות ושמיעת 2 צדדים.

 

4.למען הגילוי הנאות, יש לי 2 גולפים (לפניהן הייתה עוד גולף) אולם מעולם לא טיפלתי בצ'מפיון

הכל לבד או אצל מוסך רון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העובדה שאתה לא מטפל בצ'מפיון מוכיחה הרבה דברים.

מה הקשר bora2001? שכניראה מאז ועד היום תודעת השרות בצמפיון לא השתפרה אלה הדרדרה.

הגבתי בחומרה גם בשרשורים אחרים כאשר השרות לא מניח את הדעת.

תגיש צ'מפיון מוטורס בגוגל,אחכ תקיש דלק מוטורס,לובינסקי,סמלת,מה שתבחר ותבין על מה מדובר.

יום טוב.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהמסקנה מכל השרשורים האלה היא שרון צריך להפוך למוסך מורשה, וברגע אחד יעברו מאות אנשים לטפל אצלו :-)

השאלה היא, כמובן, אם צ'מפיון יסכימו להשפלה (המקצועית) הזו של יתר המוסכים :-) [לו רון היה מעוניין, הרי כבר היום הוא עמוס ...]

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קקראתי בריפרוף חלק מהתגובות והן קצת מוגזמות, אז כן רכב שמקבל מכה בפח זה לא נעים אבל זה יכול לקרות, הכל שאלה של איך המוסך (או נותן השירות בכל דבר בחיים) מתנהל מולך אם זה בגישה המתנערת/ראש קטן אז זה מקומם עוד יותר וגורם לך בראש כבר לעשות מזה יותר ממה שזה, מסתמן שלצמפיון יש בעיה קשה בכל נושא שירות הלקוחות, הענין הזה שם לקוי מהיסוד, להבדיל אלף הבדלות אם יש תלונה על יבואן אחר פעם באף פעם אז זה עוד מתקבל על הדעת אבל במקרה של צמפיון זו שגרת העבודה, משהו שם רקוב.

 

לענין האיבחון הלקוי, למוסכים המורשים יש נטיה לחשוב שאם נכנס למורשה אז אתה אדם אמיד ושאפשר לפעמים להשחיל לך אלמנט, זה קרה לי רק במוסכים מורשים, אולם יצא לי לא פעם (ואף עם הזמן הם הפכו למוסך הבית שלי) לטפל אצל גבע/משה מגינתון וגם שם היו מדי פעם איבחונים לקויים, והכל ענין של שקיפות, משה מגינתון (שיר שיפורים שם המוסך) זיכה אותי על חלק שהוחלף בעקבות דיאגנוסטיקה שגויה. שוב הדברים האלה קורים השאלה איך נותן השירות מתנהל מולך

 

דרך אגב..משאבת מים שמוסרת את נשמתה לאלוהי הרכב אחרי62k,מוגדרת אצלך" מחלת ילדות"??

 

בגרמניות זו מחלת ילדות, בצרפתיות והאיטלקיות זה בלאי :lol::wink:

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העובדה שאתה לא מטפל בצ'מפיון מוכיחה הרבה דברים.

מה הקשר bora2001? שכניראה מאז ועד היום תודעת השרות בצמפיון לא השתפרה אלה הדרדרה.

הגבתי בחומרה גם בשרשורים אחרים כאשר השרות לא מניח את הדעת.

תגיש צ'מפיון מוטורס בגוגל,אחכ תקיש דלק מוטורס,לובינסקי,סמלת,מה שתבחר ותבין על מה מדובר.

יום טוב.

כמי שיש לו היכרות מסוימת עם בורה 2001 ( אם כי בנזין ולא דיזל ), כבר שלוש עשרה ומשהו שנים וקרוב מאוד ל200K ק"מ, אני מבקש להעיר שכבר לא מעט שנים אין לי מילה רעה נגד צ'מפיון וגם המילים הטובות לרון שמורות לרוב לפעם אחת בשנה של טיפול וטסט. ועוד הערונת לסדר, לא פעם אני מוצא את עצמי משתומם למשמע כל הגירים האלה שמתמוטטים בכל מיני וואגיות צעירות בעוד אני מוטרד משאלות של ריפוד תקרה שמתחיל לקבל בטן וכל מיני חריקות פלסטיק מעצבנות מהקונסולה המרכזית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמי שיש לו היכרות מסוימת עם בורה 2001 ( אם כי בנזין ולא דיזל ), כבר שלוש עשרה ומשהו שנים וקרוב מאוד ל200K ק"מ, אני מבקש להעיר שכבר לא מעט שנים אין לי מילה רעה נגד צ'מפיון וגם המילים הטובות לרון שמורות לרוב לפעם אחת בשנה של טיפול וטסט. ועוד הערונת לסדר, לא פעם אני מוצא את עצמי משתומם למשמע כל הגירים האלה שמתמוטטים בכל מיני וואגיות צעירות בעוד אני מוטרד משאלות של ריפוד תקרה שמתחיל לקבל בטן וכל מיני חריקות פלסטיק מעצבנות מהקונסולה המרכזית.

 

אשרייך שאלו הן הצרות שלך..אני גם מכיר גולף 2002 שמחזיקה מעמד בגבורה רבה.

דרך אגב,בזמנו כשאצל אבי הלך הגיר המוסכניק אמר לו שזה בעיה בדיזל " הגיר לא מצליח להתמודד עם המומנט של המנוע"...8)

דרך אגב זה קרה ב90k.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קקראתי בריפרוף חלק מהתגובות והן קצת מוגזמות, אז כן רכב שמקבל מכה בפח זה לא נעים אבל זה יכול לקרות, הכל שאלה של איך המוסך (או נותן השירות בכל דבר בחיים) מתנהל מולך אם זה בגישה המתנערת/ראש קטן אז זה מקומם עוד יותר וגורם לך בראש כבר לעשות מזה יותר ממה שזה, מסתמן שלצמפיון יש בעיה קשה בכל נושא שירות הלקוחות, הענין הזה שם לקוי מהיסוד, להבדיל אלף הבדלות אם יש תלונה על יבואן אחר פעם באף פעם אז זה עוד מתקבל על הדעת אבל במקרה של צמפיון זו שגרת העבודה, משהו שם רקוב.

 

לענין האיבחון הלקוי, למוסכים המורשים יש נטיה לחשוב שאם נכנס למורשה אז אתה אדם אמיד ושאפשר לפעמים להשחיל לך אלמנט, זה קרה לי רק במוסכים מורשים, אולם יצא לי לא פעם (ואף עם הזמן הם הפכו למוסך הבית שלי) לטפל אצל גבע/משה מגינתון וגם שם היו מדי פעם איבחונים לקויים, והכל ענין של שקיפות, משה מגינתון (שיר שיפורים שם המוסך) זיכה אותי על חלק שהוחלף בעקבות דיאגנוסטיקה שגויה. שוב הדברים האלה קורים השאלה איך נותן השירות מתנהל מולך

 

 

 

בגרמניות זו מחלת ילדות, בצרפתיות והאיטלקיות זה בלאי :lol::wink:

 

מעניין היה לראות מישהו אחר, קצת חמום מוח , מתנהג כשהיה רואה שהמוסך שבו טיפל גרם למכה ברכב.

אני פשוט לא יכול לקבל את המושג הזה קורה, או יכול לקרות.

זה לא אמור לקרות בשום מצב ובשם מוסך

 

על אבחון לקוי אפשר עוד איכשהו להגיד "קורה", בשביל זה אפשר לקבל חוות דעת שניה. כמו שעשיתי

אבל מכה ברכב? יחס זוועתי ממנהל שירות?

 

אתה מכניס את רכבך לטיפול בידיעה ש"יכול לקרות" שהוא לא יחזור כמו שהוא הוכנס?

"יאללה בירי".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3986 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...