באחד הפורומים ראיתי שאיזה בחור אמר שיש זה בורג השתחרר קצת ובגלל זה הרעש לחזק את זה ויפסיק חיזקתי את זה כמה שיכולתי עם מה שהיה לי העלתי סרטון חדש מה אומרים
20231231_000253.mp4
היי.. אשמח לעזרה תפיקות בהגה. במצב שהרכב עומד על p שאני מזיז את ההגה ימינה שמאלה עושה מין רעשים דפיקות כמו בסרטון
במצב נהיגה אין את הרעשים האלה הכול חלק נוסע טוב אין רעשים.
תודה לעזרה
20231230_213809.mp4