Jump to content

גרי123

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי גרי123

  1. שלום לכולם שעה אתה עומד ואתה מזיז את ההגה ימינה שמאלה יש רעשי דפיקות כאלה השאלה אם זה ההגה או מסרק הגה .. כמה יעלה מסרק הגה אם כן 20240103_153911.mp4
  2. באחד הפורומים ראיתי שאיזה בחור אמר שיש זה בורג השתחרר קצת ובגלל זה הרעש לחזק את זה ויפסיק חיזקתי את זה כמה שיכולתי עם מה שהיה לי העלתי סרטון חדש מה אומרים 20231231_000253.mp4
  3. היי.. אשמח לעזרה תפיקות בהגה. במצב שהרכב עומד על p שאני מזיז את ההגה ימינה שמאלה עושה מין רעשים דפיקות כמו בסרטון במצב נהיגה אין את הרעשים האלה הכול חלק נוסע טוב אין רעשים. תודה לעזרה 20231230_213809.mp4
×
×
  • תוכן חדש...