Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

פרויקט יום ו' שלי:

 

זמן הטיפול 5 שעות

1.שטיפה עם ONR

2. ייבוש עם מגבת CYC

3. ווקס משחה מסדרת Gold Class של Meguiar's (באפינג עם מגבת kent)

4. ניקוי ג'נטים עם wheel cleaner של turtle wax

5. ניקוי ניקלים עם wd 40

 

תודה לכולם על הטיפים. פורום מדהים.

ברור לי שיש לי המון מה לשפר, אבל נכון לעכשיו, היות וזה הנסיון הראשון שלי, אני מרוצה מאד מהתוצאה.

20130614_180536.jpg

20130614_180606.jpg

20130614_180626.jpg

20130614_190205.jpg

20130615_085758.jpg

20130615_085832.jpg

20130615_091105.jpg

20130615_091120.jpg

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

:wave2:

ברוך הבא לעולם של דייקנות :2gunfire: , אסתטיקה :yum: , שגעון :screwy:, טיפוח :mm_cool: ,השתקפויות :shock3: , טיפות מים :bigcry: ובזבוז של הרבה כסף :wink:

עבור הפעם הראשונה יצא מעולה.

 

מצאתי לך פולש קטן שיושב לך על הג'אנט.

20130615_085832.jpg

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
:wave2:

ברוך הבא לעולם של דייקנות :2gunfire: , אסתטיקה :yum: , שגעון :screwy:, טיפוח :mm_cool: ,השתקפויות :shock3: , טיפות מים ובזבוז של הרבה כסף :wink:

עבור הפעם הראשונה יצא מעולה.

 

מצאתי לך פולש קטן שיושב לך על הג'אנט.

 

תודה רבה.

הפולש זו מדבקה קטנה שאני לא מצליח להיפטר ממנה. מפחד להשתמש בכלי חד מחשש לשרוט את הג'אנט.

פורסם
יפה מאוד , כל הכבוד ...

נשמח לשמוע חוות דעת על הווקס.

 

הווקס מעולה בעיניי.

יש לי וקס אחר פשוט (נדמה לי חברת ראלי) ואין מה להשוות.

קל מאד ליישום (הבאפינג בוצע עם הצד הקצר של מגבת kent לפי המלצת kenworth :mm_yeah: ). וכמובן התוצאה מדברת בעד עצמה.

אגב, גמ המחיר, 95 ש"ח, סביר בעיניי למוצר ברמה הזו.

פורסם

הוא נראה הרבה יותר חדש, לא נראה שיש סרווילים (ועל צבע שחור רואים אותם הרבה יותר).

יפה מאוד, נראה שאתה שומר עליו טוב.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
הוא נראה הרבה יותר חדש, לא נראה שיש סרווילים (ועל צבע שחור רואים אותם הרבה יותר).

יפה מאוד, נראה שאתה שומר עליו טוב.

 

אפשר למצוא swirls על כל רכב שרק תרצה. זה עניין של זווית צילום, אמצעי צילום מתקדמים והיכולות לאתר אותם,

תיהיה בטוח שהם שם במינון כזה או אחר.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
הווקס מעולה בעיניי.

יש לי וקס אחר פשוט (נדמה לי חברת ראלי) ואין מה להשוות.

קל מאד ליישום (הבאפינג בוצע עם הצד הקצר של מגבת kent לפי המלצת kenworth :mm_yeah: ). וכמובן התוצאה מדברת בעד עצמה.

אגב, גמ המחיר, 95 ש"ח, סביר בעיניי למוצר ברמה הזו.

 

עוד שאלה על הווקס , נכון שזה ממלא את רוב הסווירלס , אני אישית יצא לי ככה , לא יודע אולי אני מדמיין .

יש כאלה שאומרים חבל על מי שמת , אני אומר חבל על מי שחי ולא יודע איך....

פורסם
אפשר למצוא swirls על כל רכב שרק תרצה. זה עניין של זווית צילום, אמצעי צילום מתקדמים והיכולות לאתר אותם,

תיהיה בטוח שהם שם במינון כזה או אחר.

 

נכון אבל בתמונות כאלה על הרכב שלי היה אפשר לראות סרוויליס (גם עם מצלמה של אייפון).

כמו שאמרתי נראה שאין סרוויליס, מה שחשבו זה שלא רואים אותם, לא משנה אם זה בעזרת גלייז, פוליש או זוויות צילום (גם לדעת למצוא את הזווית הנכונה זה כישרון).

 

עריכה: כרגע ראיתי את התגובה של עבד, יכול להיות שבווקס הזה יש פילרים ?

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

כן זה מה שקרה איתי לפני הישום היו סווירלס עדינים , לא משהו רציני רואים רק בזווית מסוימת .

אחרי הישום כמעט לא היו שם (הסווירלס המעצבנים). זה הגיוני בעיניכם

יש כאלה שאומרים חבל על מי שמת , אני אומר חבל על מי שחי ולא יודע איך....

פורסם
הוא נראה הרבה יותר חדש, לא נראה שיש סרווילים (ועל צבע שחור רואים אותם הרבה יותר).

יפה מאוד, נראה שאתה שומר עליו טוב.

 

תודה.

הסוד הוא להרחיק אותו ממכוני השטיפה. במהלך השנה שטפתי רק ידני, אבל הפעם "עליתי מדרגה" לאחר שנדבקתי בחיידק.


×
×
  • תוכן חדש...