Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3773 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
התלהבות של מתחילים:

מוסיף 2 תמונות מהערב (יום אחרי).

 

המסגרת של לוחית הרישוי כסופה.. כזה עוד לא ראיתי.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
אכן עובד כמו קסם.

ריססתי קצת על נייר מגבת, עברתי על הניקלים ובסוף עברתי עם יבש.

 

אני אנסה את זה אצלי גם, תודה!

השאלה היא אם זה לא פוגע בניקל לאורך זמן?

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

תראו איזה יופי של תמונות, זה מה שהייתי עושה תמיד. שטיפה עם החומר הזה של אופטימום, לאחר מכן ווקס של מגווירס. האוטו היה תמיד נוצץ והסווירלים היו בלתי נראים. בלי פלסטלינה, בלי פוליש, בלי גלייז, בלי ציפוי הגנה...

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

תוצאה מעולה,אל תצפה שהווקס ישאר שלושה חודשים... אולי חודש וחצי וגם זה לא בטוח במדינת הקודש שלנו...

לגבי פלסטלינה אם אתה רוצה שהצבע יהיה נקי במרביתו תצתרך לשבת על האוטו טוב ולהשתמש בחומר סיכוך יעודי או ONR כחול בדילול מתאים,ממליץ לקנות אוטם צבע שבדרך כלל יותר עמיד מווקס[3-4 חודש בערך,תלוי באיזור מגורים והתנאים] ומעליו ליישם את הווקס, ככה תהנה מעמידות גבוהה יותר ומצבע חיי :)

וברוכים הבאים:),תציב לחיידק גבולות, אחרת זה יכול לכאוב מאוד בכיס:shock:

פורסם

Wd40 לניקילים זה פעם ראשונה שאני שומע חחחח.

לגבי הווקס יצא לי להשתמש איתו זה ווקס שאני מאוד אוהב הוא מגיע לקופסא יפה , מחיר טוב אתה מורח אותו כמו חמאה על מחבת חם , יש לו ריח טוב , קל מאוד לישום , כיף להסיר אותו , אבל בתכלס מה שהכי חשוב זה העמידות חחח הווקס הזה במיטבו יחזיק חודש כלומר אחרי הכנה טובה .

ממליץ מאוד לשלב ipa לפני הישום של הווקס זה יתן לו אורך חיים חזק יותר .

לדעתי השילוב המושלם זה הווקס הזה עם המנזרנהpl קודם המנזרנה אחכ הווקס.

אני הערכתי עמידות של חודש ממספר ניסוים שבדקתי ...

ממליץ אבל בתכלס לקנות את הווקס של מגוריס גולד בסדרה הנוזלית שלו ולא המוצקה הרבה יותר נוח


×
×
  • תוכן חדש...