Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[ turbonator ] - מה זה?


BG41
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התשובה פשוטה:

זה בולשיט! :?

 

סתם עוד אחד מה"טורבואים החשמליים\מדהימים\קסומים\עושי נפלאות"...

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

גם אותי מעניין עד כמה בולשיט זה יכול להיות כי אם זה מועיל אפילו בטיפ טיפה של תוספת כוח לאוטו אז למה לא במחיר כזה???

GET RICH OR DIE TRYING

Aliens infected us, its about time we infected them

פורסם
בדקת את זה שאתה יודע שזה בולשיט?

לא....הוא לא בדק......אם אתה רוצה אתה מוזמן לקנות ולספר לנו איך התרשמת מהמאורר....:-P

 

זה יהיה מצחיק..:-)

קו---------------------------------------

פורסם

זה מאד מזכיר את ערוץ הפרסומות "TV SHOP" ודומיו, כל הפרסומות שרצות באמריקה וכל הקהל צועק WOW וכמובן איך אפשר בלי מחיאות כפיים מתוזמנות.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
http://www.turbonator.com/index.html

למישהו יש מושג האם זה עובד? ולמה זה כ"כ זול אם זה מחולל כאלה נפלאות?

תוספת של עשרות כוחות סוס כמו שהם רושמים?...אני בספק...תוספת של כמה סוסים? הגיוני. יותר אוויר נכנס בפרק זמן קצוב לסעפת היניקה כך שהגיוני שהספיקה עולה במעט. מה שלא הגיוני שם הוא שהם רושמים חסכון בדלק כי למעשה התוצאה תהיה הפוכה. כדי להשיג יחס אוויר/דלק טוב בדחיסה מוגברת של אוויר יהיה צורך ביותר דלק..

 

בקיצור, נראה כמו גימיק נחמד שאולי יעזור במכוניות חלשות שבהם גם כמה סוסים עייפים אולי יורגשו (בירידה, רוח גב, 15 תאילנדים דוחפים מאחור ומרכב קרבון-פייבר...).

 

אני נשאר עם האטמוספרי שלי, טנקיו ורי מאץ' :wink:

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

יש לי שאלה שסיקרנה אותי ואני רוצה לדעת אם היא תעבוד.

האם זה פרקטי לחבר טורבינה לפתח סעפת היניקה שתדחוס אויר ,שתסתובב על ידי רצועה בצורה מכנית ולא על ידי גזי הפליטה כמו טורבו רגיל.

 

אני יודע שהתוצאה תהיה שכל הזמן תהיה דחיסת אויר ללא שום קשר לסל"ד כמו טורבו רגיל.

 

מה תהיה התוצאה הסופית? נזק? לא יורגש כלום? שיפור? הרעה?

 

 

 

 

תודה מראש למגיבים.

איציק.

פורסם
יש לי שאלה שסיקרנה אותי ואני רוצה לדעת אם היא תעבוד.

האם זה פרקטי לחבר טורבינה לפתח סעפת היניקה שתדחוס אויר ,שתסתובב על ידי רצועה בצורה מכנית ולא על ידי גזי הפליטה כמו טורבו רגיל.

 

אני יודע שהתוצאה תהיה שכל הזמן תהיה דחיסת אויר ללא שום קשר לסל"ד כמו טורבו רגיל.

 

מה תהיה התוצאה הסופית? נזק? לא יורגש כלום? שיפור? הרעה?

 

תודה מראש למגיבים.

איציק.

מה שתארת קיים ידוע ומיוצר. שמו בישראל סופר-צ'ארג'ר (או מגדש על בלעז).

יש לך רק טעות קטנה בניסוח, טורבינה זה מה שמסובבים גזי הפליטה במגדש טורבו. החלק שדוחס את האוויר הוא מדחס (או משאבה בכינוי ההנדסי המדוייק יותר).

 

סופרצ'ארגר הוא מגדש אויר מונע מכנית ע"י המנוע. בניגוד לטורבו, חוץ מזה שהוא מוסיף להספק המנוע, הוא גם גוזל חלק מההספק (בשביל לסובב את המגדש). ולכן אם מחובר בצורה חובבנית או מאולתרת, יכול לגזול יותר מאשר להוסיף.

 

בכל מקרה, במנוע סטנדרטי, שלא תוכנן במקור או הוסב לגדישה, עם יחס הדחיסה הגבוה המקורי, אין סיכוי לקבל תוספת כוח גדולה עקב הוספת מגדש, לא משנה אם הוא מכני, חשמלי, אטומי או קוסמי.

פורסם
לא....הוא לא בדק......אם אתה רוצה אתה מוזמן לקנות ולספר לנו איך התרשמת מהמאורר....:-P

 

זה יהיה מצחיק..:-)

אני לא צריך לקנות, אני כבר בונה אחד. כן, זה יהיה מצחיק איך האוטו שלי מקבל עוד כמה סוסים, להבדיל משלך.:lol:
פורסם
אני לא צריך לקנות, אני כבר בונה אחד. כן, זה יהיה מצחיק איך האוטו שלי מקבל עוד כמה סוסים, להבדיל משלך.:lol:

 

 

האוטו שלך מקסימום יאבד כמה סוסים בגלל ההפרעה לזרימת האויר בסעפת היניקה....

כל מנוע שואב אויר בקצב הרבה יותר גבוה ממה שונטילטור קטן כזה יכול לספק - מסקנה: הוא מפריע לזרימה, לא עוזר.

פורסם
האוטו שלך מקסימום יאבד כמה סוסים בגלל ההפרעה לזרימת האויר בסעפת היניקה....

כל מנוע שואב אויר בקצב הרבה יותר גבוה ממה שונטילטור קטן כזה יכול לספק - מסקנה: הוא מפריע לזרימה, לא עוזר.

יאבד בטוח לא, מה לעשות שאני לא בונה את זה בצורה חאפרית שכזאת.

זה נכון שכל מנוע שואב בקצב גבוה יותר ממה שונטילטור יכול לספק, אבל מי אמר לך שאני משתמש בונטילטור קטן וחלש??? אההמממ, אני שומע מנוע שמסתובב בכ-30K סל"ד. אז מי עכשיו שואב יותר חזק...?

פורסם
30,000 סל"ד זה לא רע, אבל אל תשכח שמגדש טורבו מגיע גם ל-100,000~150,000 סל"ד.

 

תשמע..... תבנה, תנסה, נראה מה יצא.

נכון, בשביל זה זה לא טורבו, זה רק משהו קטן שנותן עוד כוח. אני אפילו לא מתכוון להגיע לרמה של טורבו.
פורסם
נכון, בשביל זה זה לא טורבו, זה רק משהו קטן שנותן עוד כוח. אני אפילו לא מתכוון להגיע לרמה של טורבו.

כמה שאלות, סתם מתוך סקרנות:

- בדקת מהי הספיקה של המדחס הזה שמסתובב ב 30K RPM ? אולי היא בכלל קטנה יותר מהספיקה הטבעית של אויר שהמנוע יונק בזרימה חופשית ?

- ביצעת חישובים לגבי תוספת הדלק שתדרש כתוצאה מתוספת האויר ?

- זה ג'אסטי עם קרבורטור ? אתה מתכוון להחליף דיזות כך שיתנו יותר דלק בהתאם ?

- עשית חישוב כלשהו ליחס הדחיסה האפקטיבי לאחר הגדישה הזאת שאתה מתכנן ? המנוע יעמוד בזה, יהיו דטונציות ?

- ואם יהיו דטונציות, תוכל לכוון את ההצתה בהתאם ? וכיוון ההצתה הזה לא יקטין מאד את ההספק ?

×
×
  • תוכן חדש...