Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה בכותרת, מבין החברות הבאות באיזו חברה הייתם בוחרים:

1.פיוניר

2.קלריון

3.אלפיין

4.קנווד

 

מה שחשוב עבורי זה הדברים הבאים:

1. מסך מגע איכותי וממשק שלא תוקע אותו (בקיצור שירוץ חלק).

2.דיבורית BT איכותית עם סנכרון קל ונוח.

3.מערכת ניווט מובנית נוחה לשימוש ויעיל בניווט.

4.יכולת חיבור לצ׳אנג׳ר\מגבר\סאב\שליטה מהגה מקוריים של הרכב.

 

אלה הדברים החשובים לי, אני פחות נכנס לדקויות של מי נשמע טוב יותר או פחות כיוון שאני לא הולך לבנות מערכת לתחרויות, רק רוצה משהו שיתן לי את אותם פיצ׳רים שציינתי.

 

אשמח לתגובות ממביני עניין (גם ספקים כאלה ואחרים מוזמנים לתת את השקל תשעים שלהם).

 

רוב תודות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

חבר שלי התקין את ה APP RADIO 2 של פיוניר בX5 שלו, אהבתי את העיצוב הפשוט והנקי שיוצר תחושה של תוספת מקורית.

 

וכן, מבחינת מערכת ניווט, שן כחולה, חיבור למגבר - אתה מסודר, לא יודע לגביי החיבור לכפתורים של ההגה, שכחתי לשאול.

http://reviews.cnet.com/in-dash-car-stereos/pioneer-appradio-2-sph/4505-6729_7-35149836.html

haters will hate

פורסם

תלוי כמה אתה מוכן להשקיע .

בקרוב צריכה להגיע סידרה חדשה של פיוניר , שתומכת בAPP RADIO

 

אני גם בשלבי חיפוש של דאבל דין , אז בשמחה אשמע דאות נוספות .

H.U
CZ-500

AMP SAX 100.4 COMP
MLK165

AMP MONO1.2K SUB 2X
ES300

פורסם

העלת נקודה חשובה ששכחתי לציין- לא מעניין אותי כל מיני פיצ׳רים של רדיו כי אני לא שומע פה רדיו בכלל (אלא אם כן יש פיצ׳ר שיוכל לעזור לי לשמוע גלגל״צ).

 

אני לא מחפש את המילה האחרונה, מחפש מכשיר שיענה לי על הדרישות שלי בצורה טובה.

 

אם המכשיר יעלה 700$ אני אשקול את זה.

 

אם המכשיר יעלה 250$ אני אשקול יותר בחיוב.

 

ההתקנה עצמה הולכת לעלות לא מעט כי צריך הרבה מתאמים לטובת העניין.

 

תודה על ההמלצה בנצי, אני אבדוק את זה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

 

+1.

 

צריך לשים לב שה APP RADIO לא עובד בלי כבל לאייפון או קיט שעולה 120$ לאנדאוריד (שניהם לא מסופקים עם המוצר).

 

עידן, לפי דעתי דאבל דין במרצדס יהיה ממש מכוער.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

גם אני בעניין הזה של המכשיר

AVH X2550BT

ונוסף קראתי בלינק שדימה פרסם בסוף על ניווט :

 

"Navigation ready

 

Easily upgrade to navigation with the addition of the AVIC-U220 or AVIC-F220 add-on navigation system. This versatile hideaway unit allows you you to switch to navigation mode with the touch of a button. Get to your destination by inputting an address or search through the POI library while enjoying whatever source is currently playing."

 

והתוסף הזה עולה כ - 12$ באייבי (אני לא יכול לשים קישור אז חפש באיבי את המוצר AVIC-U220 )

 

 

רק יש לי שאלה נוספת למי שיודע כמובן

האם המכשיר יודע לעבוד עם כל מכשירי האנדרואיד ? זה לא מוזכר כלל

:(

 

 

תודה

פורסם
+1.

.

 

עידן, לפי דעתי דאבל דין במרצדס יהיה ממש מכוער.

 

קשה לי לומר ואפילו יהיה שקרי מצידי לומר שאני לא מסכים איתך, זה בהחלט לא הולך ״לשדרג״ את מראה הדשבורד :roll:

 

במילים פחות מעודנות- זה הולך להיות מכוער טילים.

 

אבל,

 

יכול להיות שזה האופציה היחידה\הגיונית מצידי לשדרג את המערכת ולקבל את מה שאני מחפש, על הדרך, מנסיון של אחרים- המערכות after market משדרגות מאוד את הסאונד של המערכת (שהיא לא פראיירית , 7.1 מוגברת עם סאב, באיזור ה-15 רמקולים, הכל של הרמן קרדון).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

לי אישית יש PIONEER DD P3350BT ואני מבסוט עד הגג.

דיבורית בלוטות שניתנת להגדרה בקלות

מערכת מהירה ולא נתקעת

מגבירה את הרמקולים המקוריים של הרכב ומידה ואין משהו אפטרמרקט

ממשק נוח.

לא ממש זולה עלתה כ3000 ללא התקנה בזמנו, אולי היום זול יותר..

פורסם
אז למה לא למצוא מערכת מקורית של מרצדס שתתאים יופי ממודל חדש יותר ?

 

כי גם אז זה לא סיפור ממש פשוט- המערכות (ובייחוד ה-GPS) מכוילים לרכב ספציפי ולאיזור ספציפי.

 

ניתן להחליף מערכת אבל זה פשוט יצריך הוצאה כספית לא קטנה בקידוד מחדש של המערכת.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

תן לי לבדוק לך את הנושא, לפני כמה שנים כשרכשתי את ה911 הלבנה היא הגיעה ללא ניווט, כל הסיפור עלה לי פחות מ1500 דולרים כולל התקנה של כל המערכת, מקורית מפירוק, אל תשכח שמדובר היה בקאררה בת שנתיים, רכב פחות נפוץ משלך וגם הצבע של כל המערכת היה צריך להתאים לדשבורד החום. המערכת עצמה עלתה 900 וקצת, כולל כל מה שהיה צריך בשביל להתקין, ישירות מפירוקיה, התקנה, 450 דולרים וזה לקח פחות מיום עבודה.

מה שאתה תצטרך זה דיסק מפות מקומי.

בכל מקרה, אופציה זולה הרבה יותר היא הפיוניר, ותמורת כמה מטלטלין נוספים תוכל גם לשלוט במערכת מההגה.

haters will hate

×
×
  • תוכן חדש...