Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

התחדשתי באימפרזה WRX שהבעלים מיקם 3 שעונים איפה שאמור להיות הרדיו דיסק

הווה אומר שאין רדיו דיסק באוטו, ואני מנסה לחשוב על איפה אוכל להתקין אותו....

 

כרגע ידוע לי על 2 אופציות שכרגע אני שולל והן:

1. להעביר את השעונים במקום השעון של הרכב (מעל הדשבורד), ואז יתפנה המקום להתקנה של הרדיו דיסק.

2. להעביר את השעונים לקורה השמאלית

 

בשתי האופציות השעונים יבלטו וזה סתם מושך תשומת לב, ככה שאני מעדיף להשאיר אותם במיקום הנוכחי...

 

אשמח לקבל הצעות מאנשים שהתנסו בכך, והצליחו להתקין את הרדיו דיסק באמצע של הדשבורד...

 

תודה לעונים

פורסם

יש לך מקום במרכז הדשבורד שניתן להתקין בו את הר"ד, בד"כ אנשים בוחרים במקום הזה כמקום לשעונים, אבל ראיתי גם חלק שמיקמו של ר"ד.

 

אם זה לא מובן, הכוונה לחלק העליון שבמקור יש שם שעון קטן.

 

http://www.avtozvuk.com/az/2005/10/110-116.htm

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

היי,

אתה היית הכי קרוב באמת לאופציה שיש לי....בדיוק מתחת לשעונים נשאר מקום קטן יותר מהגודל של רדיו דיסק רגיל, דהיינו אוכל להכניס לשם איזה שהוא רדיו דיסק שהוא דק יותר ....

 

תוכל להסביר לי מה זה בדיוק ה-DIN1 ו-2 שכתבת....אין לי מושג מה זה

 

ד"א יש לי 3 שעונים של חמצן/דלק, גדישה וחום מנוע

פורסם
היי,

אתה היית הכי קרוב באמת לאופציה שיש לי....בדיוק מתחת לשעונים נשאר מקום קטן יותר מהגודל של רדיו דיסק רגיל, דהיינו אוכל להכניס לשם איזה שהוא רדיו דיסק שהוא דק יותר ....

 

תוכל להסביר לי מה זה בדיוק ה-DIN1 ו-2 שכתבת....אין לי מושג מה זה

 

ד"א יש לי 3 שעונים של חמצן/דלק, גדישה וחום מנוע

 

1DIN זה מידה סטנדרטית של רדיודיסק רגיל

2DIN זה מידה כפולה ,בעזרת מסגרת רדיו אתה יכול להחליף את הרדיודיסק המקורי

אם לא הוחלף כבר לגודל של 2DIN ,אתה יכול לרכוש שעונים בגודל 1DIN וב-1DIN הנוסף להכניס רדיודיסק

הנה דוגמא על הרכב שלך:

http://forums.radioreference.com/attachments/pictures-your-shack-mobile-setup/1482d1138084341-best-vehicle-radio-installs-dsc00007a.jpg

×
×
  • תוכן חדש...