Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4805 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נשמע לי תמוה קצת שבתקציב כזה אין רכבים למכירה :shock:

 

לדעתי הוא פשוט מסונוור מהכמות הכסף שצבר ומנסה לקנות את התמורה הטובה לשקל

שזה בסדר אך לא ממש מסתדר יחד עם הרצונות שלו לרכב.

עניין של מח מול לב...

404

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אודי S3

BMW Z4

370Z עם הרבה סבלנות לרכב בתקציב

איבו 9 \ איבו 10

פיז'ו RCZ בגרסת 200 כ"ס ידנית (מדהימה!)

מגאן RS CUP

GTI MK6

 

חלקן עושות שימוש בכל התקציב, חלקן לא.

 

אני הייתי עושה שימוש חלקי בתקציב ומחפש S3\גולף GTI דור 6\ מגאן ונשאר בליגת הביניים ולא עולה לליגה הגבוהה (Z370, איבו 10) כי שם התחזוקה כבר מהווה פקטור בעל משקל גבוה יותר.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

הוא רוצה רכב בנזונה, לא גולף או אודי...

Z4 בחירה מצוינת, אבל בפורמט M.

Z370 - צריך סבלנות אבל גם בחירה מעולה.

איוו - אפשר גם 8.

RCZ - פחות מלהיבה, אבל בחירה מעניינת.

מגאן - הכי טובה בהנעה קדמית, ככל הנראה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אפשר להגיד שאני באותו המצב. מחפש ומחפש...כבר שנתיים, כל הזמן אומר לעצמי "עוד חודש".

אצלי זה רכב פרקטי שיביא אותי מ-א' ל- ב', מול רכב מעניין (רצוי גרמני וידני).

אני גם חושש לקנות רכב שלא אוהב לראות אותו בחניה שלי. לא טוב להיות לא שלם עם הקניה.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם
הוא רוצה רכב בנזונה, לא גולף או אודי...

Z4 בחירה מצוינת, אבל בפורמט M.

Z370 - צריך סבלנות אבל גם בחירה מעולה.

איוו - אפשר גם 8.

RCZ - פחות מלהיבה, אבל בחירה מעניינת.

מגאן - הכי טובה בהנעה קדמית, ככל הנראה.

 

ככה בערך נראית רשימת החיפוש שלי, אתה יכול להוסיף את הS2000 וסדרה 3 עם מנוע שלא מבייש את הסמל.

 

גם אתה וגם קספר, (רזמל אומר קספר(ב), לא יודע למה, החלטת להיות נהג מונית?:wink: או שהב' מסמלת משהו אחר) מדברים על הRCZ, מעולם לא החשבתי אותה כאופציה, כדאי לי?

 

אולי אקח נסיעת מבחן על אחת היפניות BRZ GT86, עכשיו עם ירידת היין (המטבע של היפנים, לא המשקה) היא תיהיה יותר משתלמת, בכל מקרה אם יצא לפועל אעביר רשמים.

 

מגאן קאפ\פוקוס RS שתיהן כנראה מעולות, ומאז ימי ה106 אני חולם בלילות על תקיפת פניות בלי לפחד להמרח החוצה, מה שאומר שסביר להניח שאהיה מבסוט על הבחירה הזאת, אבל עדיין משהו בהנעה אחורית שמשודכת לרכב ספורטיבי מסקרן אותי מאוד, פשוט מעולם לא היה לי.

 

 

תמיר, אני לא מסנוור, אני פשוט לא מעוניין להוציא סכום כזה על משהו שלא מופיע ברשימת החלומות שלי, אבל אם מתחשק לך, אוליתראה לי איפה יש אקזמפלר אחד (מספיק אפילו אחד) מהרשימה שיש כאן למעלה. קישור פשוט יספיק. אפילו הפנייה בע"פ... אגב, למקרה שלא משתמע מהכתוב, אני לא מתכוון לקנות רכב אוטומטי.

 

 

ולחברים ששאלו מה הדרישות שלי מהאוטו, בגדול אני מתכוון להשתמש בו בתור רכב עבודה לפירוק והרכבה של אסבסט ומדי פעם לקחת את סבתא שלי לרפלקסולוגית.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

התייחסתי ל-RCZ רק כדי לא להעליב את כספר(ב) :wink:

סתם, היא אופציה אפשרית אם אתה הולך על הנעה קדמית.

GT86 כחדשה לא שווה את הכסף לטעמי, מיאטה מספקת אותה הנאה בחצי מחיר (ועם פלוס בדמות גג נפתח). S2000 לא יותר מהנה ממיאטה עבור רוב האנשים, ויקרה פי 2 לתחזוקה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לא הבנתי מה הבעיה עם ה rcz בגירסת ה 200 כ"ס ידנית משומשת.

נראית מדהים

מפנקת בפנים ביחס לרנו, סובארו וכו'

ביצועים טובים

התנהגות מפתיעה לדברי און יעקובסון

 

מה רע?

אמנם זאת לא איבו, אבל עם הגיל מבינים שהדברים האחרים שרלבנטים יותר ליום יום חשובים לא פחות.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

מה עם קאמרו ? יש לא מעט בתקציב , שנת 2011 .

לא יודע לגבי אמינות \ אחזקה בארצינו

הנא(ע)ה אחורית , ים של כוח ולטעמי גם מראה \ פוזה .

 

אולי אלפא GT (פשוט לטעמי יותר יפה מה 159 ) ?

יש אפילו אלפא בררה 3.2 ליטר 4X4 ביד 2 בתקציב.

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

תבדוק בטרייד אין של היבואנים המתאימים. אלה רכבים שלרוב לא נמכרים בחוץ כי מי שקונה אותם לרוב לא קצר במזומנים ומוכן לספוג הרבה אלפים בשביל הנוחות של מפתח במפתח.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
ביליתי את רוב שנות ה20 שלי במחשבה "אם היה לי איזה 150 אלף שקל הייתי בטוח קונה כזה"

כל פעם ה"כזה" השתנה - פעם סדרה 3, פעם S2K, פעם מיני קופר S, פעם איבו...

 

שנות ה20 שלי כמעט נגמרו ועדיין לא יצא לי להגשים לעצמי איזה כזה אחד.

והנה עכשיו החיים שלי (והעו"ש שלי) מאפשרים לי לקנות איזה רכב "כזה".

 

תכלס התקציב עומד על 200 אלף שקל. אני רוצה רכב איכותי, ספורטיבי ומתקשר, עם נטייה להיות חזק (לא דראג) ועם הנעה בגלגלים הנכונים ( או לכל הפחות הנעה קידמית שמצטיינת בהיגוי). לא אכפת לי איזה שנה, לא ממש עקרוני לי היד... בקיצור אני גמיש, מחפש את הרכב הבא שלי ולא ממש מקובע על משהו ספציפי.

 

ראוי לציין באותה נשימה שהסכום הנ"ל לא מיועד בשביל לקנות גרוטאה שאיזה ילדון חושב שהיא שווה 100 אלף שקל מעל המחיר הריאלי בגלל שהיא שייכת לו. גם לא מיועד בשביל לקנות משהו "סביר", אני לא מחפש רכב סביר במשכורת שנתית של משפחה ממעמד הביניים, אני מחפש רכב בן זונה.

 

מחפש, בודק, מסתכל. כבר מעל חודש.

 

המודעות נעות בין ההוא שמוכר S2000 שנת 2002 (הלו חבוב!! זה 11 שנה על הכביש) ב200 אלף שקל

לבין סדרה 3 שנת 2000 עם 250 אלף ק"מ יד 24 מתודלקת רק באום אל פחם עם קיט אמ תמונות מדבררווות לא להיתקשר סתאם.

 

 

אז מה קרה פה? כל הרכבים המעניינים של שנות ה2000 המאוחרות נעלמו? התפרקו? מעולם לא היו?

אי אפשר לקנות רכב בלי להיות מעורבב ב"ברנז'ה" המוטורית? אני מחפש במקומות הלא נכונים?

לא משנה כמה תקציב יהיה לך עדיין תצטרך פי 2?

 

 

שלום דניאל,

 

אשמח אם תשלח לי את פרטיך בהודעה פרטית

ואוכל לתת לך כל מידע שתרצה על ה-BRZ וגם לתאם לך נסיעת מבחן.

 

אייל מסובארו

פורסם

לדעתי, במיוחד לאור ההגדרות של פותח השרשור - פוקוס ST או סובארו BRZ.

שתיהן יתנו לו את הכיף הנדרש ולא יהיו יקרות מדי לאחזקה.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

היי,

 

ההצעה שלי - אינפיניטי. התמורה לכסף הטובה ביותר שניתן למצוא, ואם אתה רוצה טאצ' שונה יש גם את הקופה המרהיבה.

 

המחירים סבירים, המנוע מעולה וחזק בטירוף, ההנעה אחורית, האבזור נרחב והכי חשוב - אמינות יפנית טיפוסית.

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

מיקי בהמשך לשיחתנו נהגתי על ה-G37 סדאן שוב, בשתי מילים: על הפנים.

סירה כבדה, מגושמת ומתנדנדת עם מנוע של ואנדורה. רק כוח ומחיר אטרקטיבי יחסית.

זה לא רכב שידגדג לי לקחת אותו באמצע הלילה לאיזה סיבובון קטן בנס הרים, לא כוס התה שלי.

 

אני חושב שפותח השרשור צריך לבדוק איבו 10.

סביב 165K בערך וישאר לך עודף לאחזקה/שיפורים עתידיים.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 


×
×
  • תוכן חדש...