Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4805 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שפותח השרשור צריך לבדוק איבו 10.

סביב 165K בערך וישאר לך עודף לאחזקה/שיפורים עתידיים.

 

נשמע מחיר נמוך מדי עבור איבו 10, המחיר מתאים לאיבו 9 שמורה.

איבו 10 אמורות להסחר סביב ה- 200K ש"ח (קשה לדעת באמת, בערך 20-10 יחידות סה"כ בארץ כולל יבוא אישי)

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מיקי בהמשך לשיחתנו נהגתי על ה-G37 סדאן שוב, בשתי מילים: על הפנים.

סירה כבדה, מגושמת ומתנדנדת עם מנוע של ואנדורה. רק כוח ומחיר אטרקטיבי יחסית.

זה לא רכב שידגדג לי לקחת אותו באמצע הלילה לאיזה סיבובון קטן בנס הרים, לא כוס התה שלי.

 

מנסיון אישי, G37 הקופה עם חבילת ספורט (הנמכה וחישוקי '19) מתנהגת שונה לגמרי מהסדאן לטובה.

לגבי המנוע, אני חולק עליך. מנוע חזק ועם כח בכל מצב. (היתה לי כזאת שנה בארה"ב וכרכב חלופי לטיפולים קיבלתי סדאן רגילה)

 

לפותח השירשור, G37 לדעתי שווה בדיקה אם היא ניכנסת לתקציב. אני מאוד נהנתי ממנה והיא הרבה יותר איכותית מרוב המכוניות שהוזכרו

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

נשברתי.

 

הייתי קרוב מאי פעם לסגור עסקה על C350 2012, כן, אני יודע, חורגת מהתקציב וגם לא ממש ידנית.

אבל היי, הרכב הזה זה הדבר הכי קרוב שיש לC63. עשיתי נסיעת מבחן קצרצרה והתאהבתי, אפילו הגעתי להסכמה על מחיר טוב (יחסית), ואז עצרתי.

 

לקחתי את הזמן, אמרתי לעצמי שאני צריך איזה שבוע בשביל להחליט, קראתי תוך כדי את השירשור של סרוניס על המיאטה שכל כך אהב. משפט אחד קפץ לי מעל לכל הכתובים, לא זוכר את הציטוט המדוייק וגם אין לי כוח לחפש, אבל הוא אמר שזה הבית ספר להנעה אחורית הכי טוב שהיה לו.

 

כנראה שבחיים לא תיהיה לי מיאטה, אני כבר מחכה לילד ראשון ומכאן הדרך למשפחה קצר, ואני לא יכול לחשוב על סיטואציה שבה אני לא אוכל לקחת את הילד שלי איתי ברכב.

 

אז החלטתי, אני קונה מיאטה ואמכור אותה בעוד כמה חודשים, עד אז כבר אהיה סגור יותר על הרכב (היקר) שאני באמת רוצה, וגם סביר להניח אדע להתנהג טוב יותר עם הנעה אחורית.

 

אז מצאתי את הכלה, שנת 2004 יד ראשונה עם 90 אלף ק"מ, נראית שמורה לגמריי, ידנית כמובן.

אז תדעו רבותיי, בעוד חודשיים שלוש תיהיה למכירה מיאטה יד שנייה עם 100 אלף ק"מ אחרי יישור קו ;) אבל עד אז, יש לי מיאטה :shock:

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

:shock: :shock: :shock:

אני לא יודע אם להיות מוחמא שאתה סומך עלי, או מודאג :lol:

בכל מקרה, אני פחות אוהב את ה-NB, מכל מיני מניעים, אבל גם היא לגמרי בצפר להנעה אחורית. הבעיה שלך תהיה אחרת - אחריה, כל מכונית הנעה קדמית תאכזב אותך (כן, אפילו החזקות), וכל מכונית הנעה אחורית "רצינית" תרגיש לך מגודלת ומגושמת. כן, אפילו אם יהיו לה איזה 300 סוסים.

 

ממליץ בכל פה לעשות איזה טראקדיי (עם הדרכה) בכוכב יאיר. מאוד יחדד לך דברים.

 

אגב, אני מכיר כמה וכמה אנשים עם ילדים שמתנהלים ביום-יום עם מיאטה. לאשה יש מכונית רגילה, וכשצריך לקחת את הילד לגן - שמים אותו במושב לידך.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

קנית את הלבנה עם הגג התפור?

תתחדש, אני מקווה שהישור קו הזה לא יעלה לך ביוקר.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
קנית את הלבנה עם הגג התפור?

תתחדש, אני מקווה שהישור קו הזה לא יעלה לך ביוקר.

 

יאפ, יש משהו שאני צריך לדעת?

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
:shock: :shock: :shock:

אני לא יודע אם להיות מוחמא שאתה סומך עלי, או מודאג :lol:

בכל מקרה, אני פחות אוהב את ה-NB, מכל מיני מניעים, אבל גם היא לגמרי בצפר להנעה אחורית. הבעיה שלך תהיה אחרת - אחריה, כל מכונית הנעה קדמית תאכזב אותך (כן, אפילו החזקות), וכל מכונית הנעה אחורית "רצינית" תרגיש לך מגודלת ומגושמת. כן, אפילו אם יהיו לה איזה 300 סוסים.

 

ממליץ בכל פה לעשות איזה טראקדיי (עם הדרכה) בכוכב יאיר. מאוד יחדד לך דברים.

 

אגב, אני מכיר כמה וכמה אנשים עם ילדים שמתנהלים ביום-יום עם מיאטה. לאשה יש מכונית רגילה, וכשצריך לקחת את הילד לגן - שמים אותו במושב לידך.

 

צ'מע, הייתה לי את אותה בעייה, תאמין או לא, עם הראלי, אחריה כל רכב וזה ממש לא משנה כמה חזק, ספורטיבי ו"מתנהג" הרגישה לי כמו אוניית מעפילים.

 

מקסימום נקנה פורשה.

 

אגב, מה הבעייה שלך עם הMB? שהיה כזה לניב? :lol:

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

חבר הלך לראות אותה ודיי התאכזב, לא זוכר בדיוק למה.

אאל"ט היד אכן מפתה אבל הרכב מאוד מוזנח, מקווה שהורדת יפה במחיר כדי שלא תפסיד את המכנסיים ביישור קו.

 

לגבי בחירת NB ע"פ NC, זה עניין של העדפה. לכל רכב יש את היתרונות והחסרונות שלו.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

מוזנח, אכן מוזנח, אבל במצב טוב מתחת.

מבטיח שבידיים שלי הוא יפסיק להיות מוזנח בלשון המעטה ;)

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

אז מצאתי את הכלה, שנת 2004 יד ראשונה עם 90 אלף ק"מ, נראית שמורה לגמריי, ידנית כמובן.

אז תדעו רבותיי, בעוד חודשיים שלוש תיהיה למכירה מיאטה יד שנייה עם 100 אלף ק"מ אחרי יישור קו ;) אבל עד אז, יש לי מיאטה :shock:

 

תתחדש! שמח לשמוע שמישהו רכש אותה ויציל אותה מהידרדרות נוספת.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold


×
×
  • תוכן חדש...