Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

בכוונתי לרכוש רכב מסוג Audi TT.

Audi TT קבריולט, שנת 2004, 160,000 ק"מ, יד 3, אוטומט, מנוע 1,800, צבע שחור מטאלי.

הרכב נמצא במגרש כאשר המוכר הינו סוחר מכוניות, זאת אחת הנורות האדומות שנדלקו לי, תמיד אמרו לי לא להתקרב למגרש מכוניות ולקנות רכב רק מיד פרטית.

מחיר המחירון (לפי לוי יצחק) הינו 104,000 ש"ח כאשר המחיר המוצע הינו 94,000 - 10,000 מתחת למחירון!

 

לאחר בירור בחברת צ'מפיון, הרכב עבר שיפוץ גיר כאשר היה בין 150,000 ק"מ. האם הדבר קריטי בקניית הרכב?

 

הרכב נראה מבחוץ ממש כמו חדש! מרשים מאד, עשיתי עליו סיבוב, יש לו תאוצה, חווית נהיגה, בקיצור כיף גדול!

 

תמונות של הרכב:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

פורסם

אני מאחל לך רק הצלחה אבל...

הרכבים האלה בדרך כלל קרועים, בעיקר אחרי 3 ידיים.

אם הרכב הגיע לסוחר אז רוב הסיכויים שהוא קרוע+ או שמסתתרת שם איזו הפתעה.

בקיצור מה שאני מנסה להגיד הוא שאם הייתי מחפש את הרכב הזה אז רק מפרטי ושעבר פחות ידיים וק''מ.

אני גם מקווה שאתה מכיר את העלויות שנלוות עם הרכבים האלה.

 

שיהיה בהצלחה.

פורסם

הרכב על פניו נראה יפה ויש לו הרבה "פוזה" אבל הבעיה שהמנוע הזה לא שיא האמינות, טורבו ששובק חיים, וגיר אוטומטי בעייתי גם כן.

תיקח בחשבון שהוא רכב שלא עבר חיים קלים אם הגיע לסוחר.

אגב תשקול מרצדס slk ו clk.

פורסם

עם כל הכבוד MX5 זה לא TT אבל אני נוטה להסכים עם בר.

איןספק ששנתון ופחות ידיים זה סיפור אחר מה שגם הMX תהיה זולה לאחזקה.

ממליץ לך לא להתקרב לסוחרים למרות שזה לא מידע מדוייק.

אם אתה ממש נעול על הרכב ממליץ לך להשקיע על בדיקה טובה שבמהלכה הייתי גם עובר אצל מוסך רון בשביל לקבל חוות דעת יותר מעמיקה מעבר למכון הבדיקה.

 

נניח והטורבו לא תקין,החלפה שלו תעלה לך באיזור ה3000 שקל גג 3500.

הבעיה ברכב הזה היא הקלאץ פלוס גלגל תנופה,אם הולך לך אחד כזה אז תכין באיזור ה12 אלף שקל.

 

תבדוק כל פרט קטן,בהצלחה !

פורסם

בדוק בכמה אתה קונה ביד 2 גולף 2004 פרטית.

זה מה שה-TT מאותן שנים - גולף. היו כתבות שאמרו שעם התנהגות כביש יותר גרועה. לגבי אמינות צפויה אין צורך להוסיף.

פורסם

האחזקה השוטפת של רכבים כאלה זה לא צחוק, במיוחד בשנתון כזה. שמת בצד כמה חבילות טובות?

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

בסה"כ מנוע 1.8T של VAG בבודי של רודסטר - עשיתם הר מעכבר.



 

אתה לא בודק את הסוחר אתה בודק את הרכב.

 

תיקח את הTT לבדיקת קניה וגם לבדיקה במוסך מתמחה כמו למשל מוסך רון - הרכב במצב טוב? אין תאונות? אין שיעבוד?

 

תקנה אותו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בסה"כ מנוע 1.8T של VAG בבודי של רודסטר - עשיתם הר מעכבר.



 

אתה לא בודק את הסוחר אתה בודק את הרכב.

 

תיקח את הTT לבדיקת קניה וגם לבדיקה במוסך מתמחה כמו למשל מוסך רון - הרכב במצב טוב? אין תאונות? אין שיעבוד?

 

תקנה אותו.

 

מחזק,

לא לשכוח לבדוק את תקינות הגג+תברר את עלות הביטוח ועלות האגרה השנתית.

Porsche 944 turbo

פורסם

בסה"כ מנוע 1.8T של VAG בבודי של רודסטר - עשיתם הר מעכבר.

 

 

אתה לא בודק את הסוחר אתה בודק את הרכב.

 

תיקח את הTT לבדיקת קניה וגם לבדיקה במוסך מתמחה כמו למשל מוסך רון - הרכב במצב טוב? אין תאונות? אין שיעבוד?

 

תקנה אותו.

 

טעות חמורה.

בדיקת הסוחר חשובה יותר מבדיקת האוטו. המכון הכי טוב יודע מה מצב האוטו היום,בהרבה הסתייגויות,כסת"חים וג'יבריש משפטי.

אף מכון לא יודע מה ייקרה לאוטו מחר,בטח לא בכמה הוצאות תיפול עוד שנה.

הפרצוף ובייחוד הסיפורים מסביב לסוחר ייתנו לך אינדיקציה יותר טובה מדו"ח מכון.

פורסם

ברור שהרכב נראה מבחוץ ממש יפה. זאת השיטה של המגרשים, לעשות מייק-אפ על החטטים, לצחצח את הניקלים ולרסס בספריי סקאי בכמות שיכולה לחנוק את האומה הסינית. אם אמרת שבדיקה בצ'מפיון גילתה שהחליפו גיר, האם יש לך את כל היסטוריית הטיפולים של הרכב?

לפני שאתה מתפתה מהמראה, תבדוק טוב טוב את ההיסטוריה שלו. במגרשים יש נטיה להעלים מידע ופגיעות ולהוריד ק"מ.

פורסם
טעות חמורה.

בדיקת הסוחר חשובה יותר מבדיקת האוטו. המכון הכי טוב יודע מה מצב האוטו היום,בהרבה הסתייגויות,כסת"חים וג'יבריש משפטי.

אף מכון לא יודע מה ייקרה לאוטו מחר,בטח לא בכמה הוצאות תיפול עוד שנה.

הפרצוף ובייחוד הסיפורים מסביב לסוחר ייתנו לך אינדיקציה יותר טובה מדו"ח מכון.

 

מה איכפת לי מהסוחר ומאחותו בכלל? טוב אם יש לו אחות יפה אז אולי יהיה לי קצת איכפת :-D

 

אני קונה רכב!

 

לרכב הזה יש היסטוריה - אם ניתן לאמת אותה אז המוכר של הרכב לא משנה לי.

 

אם הרכב יוצא ביום הקניה תקין בבדיקה מקיפה של מוסך - אזי הרכב טוב.

 

אם אין שיעבודים על הרכב והצלחתי להשיג את היסטוריית הטיפולים מבחינתי שהסוחר גם יהיה קרוב משפחה של בן לאדן.

 

וגירים בVAG בשנתונים האלה עד כמה שזכור לי היו זקוקים לקולר חיצוני - זה לא בהכרח אומר שמשהו לא טוב ברכב, בייחוד עם הגיר כבר הוחלף יתכן ורק הרווחת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ומה בדיוק שווה ההיסטוריה של הטיפולים בכלל תגידו לי?

אני יכול את הטיפולים התקופתיים לעשות במורשה ואת כל שאר הבלגאן לעשות במוסך אצל חאפר.

כיום ניתן להסתיר יפה מאוד את רוב בעיות הרכב המכאניות מבן האגם הממוצע שקונה רכב.

היסטוריית טיפולים זה נחמד אבל זה לא אחריות לשום דבר.

×
×
  • תוכן חדש...