Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה איכפת לי מהסוחר ומאחותו בכלל? טוב אם יש לו אחות יפה אז אולי יהיה לי קצת איכפת :-D

 

אני קונה רכב!

 

לרכב הזה יש היסטוריה - אם ניתן לאמת אותה אז המוכר של הרכב לא משנה לי.

 

אם הרכב יוצא ביום הקניה תקין בבדיקה מקיפה של מוסך - אזי הרכב טוב.

 

אם אין שיעבודים על הרכב והצלחתי להשיג את היסטוריית הטיפולים מבחינתי שהסוחר גם יהיה קרוב משפחה של בן לאדן.

 

וגירים בVAG בשנתונים האלה עד כמה שזכור לי היו זקוקים לקולר חיצוני - זה לא בהכרח אומר שמשהו לא טוב ברכב, בייחוד עם הגיר כבר הוחלף יתכן ורק הרווחת.

 

למשל מאחד שמפרסם קבוע איזה רדיו יש לו - אל תקנה.הוא מאלה ששומעים אותם לפני שרואים אותם.

פורסם

בוקר טוב.

 

לדעתי אתה משוגל להוריד להם מחיר הרכבים האלו נופלים במחירון.

 

כך אותה לבדיקה אצל מוסך רון שיבדוק לך את המנוע סריקת תקלות וגיר .

 

הבעיות ברכב זה הן אלקטרוניקה ,גיר, המנוע נחשב לאמין.

 

כמובן תבדוק את הגג והביטוח.

 

התחזוקה של רכב כזה בממוצע היא 500 ש"ח לחודש.

 

נסה כמה שיותר להוריד במחיר במגרש תבדוק צמיגים תבדוק בלמים עדיין זה רכב במגרש אל תתיחס למחירון.

 

אם נעשה שיפוץ גיר טוב , יש לך שקט לשנתיים שלוש בתיקווה.

 

אין להכביד על הגיר הזה כמו ציפים צנרות וכדומה .

 

היה לי אודי A4 שנת 2002 1.8T מולטיטרוניק שירתה אותי בתענוג רב.

 

נ.ב

 

אם אתה אוהב את הרכב ואתה יודע לטפל ולאהב את הרכב אין שום סיבה לא לקנות אבל , אולי תחכה עוד חודש ואולי תהיה מציעה או משהו כזה.

 

ברגע הקניה יישור קו יעלה לך 5-6 אלף .

 

וכמובן תהנה מהרכב אבל אל תתפתה לקנות את הראשון.

פורסם

יש לך שתי אפשרויות - אם אתה לא מחפש צרות סתם, עזוב את זה כי מההתחלה לא מריח טוב כל הסיפור ותוותר. אבל אם אתה מתעקש על הרכב הזה, אז תנקוט בכל הצעדים שיבטיחו את הזכויות שלך. תבקש ממנו לחתום על זיכרון דברים לגבי מסירת כל הפרטים של הרכב ובמידה ויתגלה שהרכב עבר תיקונים או אירועים (תאונות) שלא נמסרו לך, תוכל לבטל את העסקה בכל שלב וכספך יוחזר. גימגום, היסוס, התחמקות או סירוב מצידו יכולים לתת לך תשובה מדויקת אם מסתירים ממך משהו. אגב, מבחינה משפטית זה תופס וכבר ישנם תקדימים שבית משפט חייב מוכרים להשיב את הכסף ולקחת חזרה את הרכב בגלל העדר גילוי נאות או מסירת כל הפרטים הידועים.

פורסם
טעות חמורה.

בדיקת הסוחר חשובה יותר מבדיקת האוטו. המכון הכי טוב יודע מה מצב האוטו היום,בהרבה הסתייגויות,כסת"חים וג'יבריש משפטי.

אף מכון לא יודע מה ייקרה לאוטו מחר,בטח לא בכמה הוצאות תיפול עוד שנה.

הפרצוף ובייחוד הסיפורים מסביב לסוחר ייתנו לך אינדיקציה יותר טובה מדו"ח מכון.

 

מסכים עם חיים. בזמנו קיבלתי בדיקה מצויינת ליונדאי גטס אבל הסוחר הכין לי הפתעה גדולה מאוד שגילית במוסך לאחר כמה ימים ושלא התגלתה בבדיקה !!

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

×
×
  • תוכן חדש...