Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בעיה בידית האיתות כבר חודשים ולאחרונה זה מתחיל ממש לעצבן..

החלפתי את הידית הזאת 3 פעמים והבעיה הזאת חוזרת..

הידית לאחר שימוש של חצי שנה נחלשת ואו יורדת למטה והאיתות נשאר או שאני מנסה לאותת ימינה ומעלה את הידית למעלה היא נופלת..

אני לא יכול להשתמש באיתות יותר שמתי בנתיים קרטון שהידית תיהיה באמצע ולא תיפול..

מי שיודע על הבעיה ומה אפשר לעשות?

ידית כזאת עולה 1300 שקל והוצאתי מספיק כסף על ידיות כאלה..

האוטו באמת שמור במשפחה אז להחליף אין מצב..

אולי להזמין את החלק מאייבי ולהתקין לבד או שהבעיה הזאת תמיד תחזור לי?

תודה לעוזרים ושבוע טוב!

peugeot 307 2002-> hyundai veloster 2012

פורסם
מחלה ידועה..

 

כל פעם החלפת לידית חדשה??

 

חדשה מהניילונים אחי..

לא רציתי שהיא תהרס לי בשניה ואני ממש השתמשתי בה רק בפניות ולא לעבור נתיבים כי פחדתי שזה יהרס..

וזה תמיד נהרס אכשיהו גם שאתה הכי עדין עם זה ומידי פעם מאותת..

peugeot 307 2002-> hyundai veloster 2012

פורסם

יש אולי עוד נהגים שנוהגים ברכב, יכול להיות שהם לא כל כך עדינים עם הידית :evil:

 

אני מכיר את התופעה מהפזו של ההורים שלי, כדי לאותת מספיק לסובב את ההגה או להתעטש, הידית יש לה חיים משלה.

מצד שני, אבא שלי אף פעם לא החליף את הידית. ושאמרתי לו על המצב של הידית הוא פשוט אמר שצריך להיות עדין איתה.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

  • ספונסר פורום
פורסם

איפה החלפת את הידית?

חצי נה זה חריג מאוד.

אנחנו מעניקים שנה אחריות על ידיות COM2000.

 

עלות הידית +עבודה כ1000 ש"ח לפני מע"מ.

אורן

פורסם
יש לי בעיה בידית האיתות כבר חודשים ולאחרונה זה מתחיל ממש לעצבן..

החלפתי את הידית הזאת 3 פעמים והבעיה הזאת חוזרת..

הידית לאחר שימוש של חצי שנה נחלשת ואו יורדת למטה והאיתות נשאר או שאני מנסה לאותת ימינה ומעלה את הידית למעלה היא נופלת..

אני לא יכול להשתמש באיתות יותר שמתי בנתיים קרטון שהידית תיהיה באמצע ולא תיפול..

מי שיודע על הבעיה ומה אפשר לעשות?

ידית כזאת עולה 1300 שקל והוצאתי מספיק כסף על ידיות כאלה..

האוטו באמת שמור במשפחה אז להחליף אין מצב..

אולי להזמין את החלק מאייבי ולהתקין לבד או שהבעיה הזאת תמיד תחזור לי?

תודה לעוזרים ושבוע טוב!

 

האם אתם משתמשים בחומרי ניקוי\הברקה לפנים הרכב ?

קיים סיכוי שבגלל חדירה של חומרי ניקוי או הברקה לתוך מכלול הידית, היא נהרסת.

 

לעיתים זה גם קורה ללא ידיעת הלקוח, בזמן שלוקחים את הרכב לשטיפה במקום ייעודי ושם מנקים את הרכב מבפנים ומשפריצים חומרי הברקה לכל כיוון. חלק מחומרי ההברקה מכילים חומרים ממיסים !! והם מסוכנים לחלקי פלסטיק מסויימים ברכב.

 

התופעה של החלשות הקפיץ\פלסטיק, ללא חומרים מזיקים, יכולה לקחת גם שנים רבות (אצלי ברכב יש ידית בת 10.5 מקורית והיא חזקה מאוד, אין החלשות כלל). מניסיוני, שימוש בספריי סיליקון פשוט עושה את העבודה ולמיטב ניסיוני אין נזק לטווח הרחוק (בניגוד לכל התרסיסים\תחליבים המיוחדים לרכבים שחלקם מכיל חומרי ניקוי והמסה חזקים).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
האם אתם משתמשים בחומרי ניקוי\הברקה לפנים הרכב ?

קיים סיכוי שבגלל חדירה של חומרי ניקוי או הברקה לתוך מכלול הידית, היא נהרסת.

 

לעיתים זה גם קורה ללא ידיעת הלקוח, בזמן שלוקחים את הרכב לשטיפה במקום ייעודי ושם מנקים את הרכב מבפנים ומשפריצים חומרי הברקה לכל כיוון. חלק מחומרי ההברקה מכילים חומרים ממיסים !! והם מסוכנים לחלקי פלסטיק מסויימים ברכב.

 

התופעה של החלשות הקפיץ\פלסטיק, ללא חומרים מזיקים, יכולה לקחת גם שנים רבות (אצלי ברכב יש ידית בת 10.5 מקורית והיא חזקה מאוד, אין החלשות כלל). מניסיוני, שימוש בספריי סיליקון פשוט עושה את העבודה ולמיטב ניסיוני אין נזק לטווח הרחוק (בניגוד לכל התרסיסים\תחליבים המיוחדים לרכבים שחלקם מכיל חומרי ניקוי והמסה חזקים).

 

איציק

 

משתמשים בספריי סקיי ואנחנו שומרים ושמים לב שלא יחדור למקומות שלא צריך להגיע אליהם..

האוטו כל כך שמור ועבר במשפחה שאין מצב אני מוותר עליו..

כדאי לתקן את הידית או להשאיר אותה ככה כי בכל מקרה גם אם אני יקנה חדשה אחרי שנה גג היא תהרס..

אין לפג'ו פיתרון לבעיה הזאת?

peugeot 307 2002-> hyundai veloster 2012

  • ספונסר פורום
פורסם

כותבים לך בשרשור כאן ששנה זה משהו חריג,בשימוש עדין הידיות האלו מחזיקות הרבה שנים.

אורן

פורסם

תחדול משימוש בספריי סקאי, ויפה שעה אחת קודם.

 

נקה את פנים הרכב היטב עם מטלית וסבון להפגת התרסיס סקאי. לאחר מכן, אם תרצה, ספריי סיליקון יעשה לך את העבודה ללא נזק אך גם ללא ריח.

 

ידית שמתקלקלת כל חצי שנה, ורק אצלך, זה לא בעיה בידית אלא בחומר שמזיק לה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
תחדול משימוש בספריי סקאי, ויפה שעה אחת קודם.

 

נקה את פנים הרכב היטב עם מטלית וסבון להפגת התרסיס סקאי. לאחר מכן, אם תרצה, ספריי סיליקון יעשה לך את העבודה ללא נזק אך גם ללא ריח.

 

ידית שמתקלקלת כל חצי שנה, ורק אצלך, זה לא בעיה בידית אלא בחומר שמזיק לה.

 

איציק

 

אתם ממליצים לי להחליף את הידית או להשאיר אותה כבר ככה?

לבד אין מצב שאני יצליח לתקן אותה אם אפשר ביכלל?

1000 שקל כבד עכשיו על הידית הזאת שכבר הוצאתי עליה 3 פעמים אלפיה ומשהו..

peugeot 307 2002-> hyundai veloster 2012

×
×
  • תוכן חדש...