Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ארצות הברית - באמת כל כך זול?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4875 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני קונה המון בארה"ב, וקונה המון ציוד צילום.

 

אני לא קונה ציוד צילום בארה"ב - אין לזה טעם, לפחות כל עוד מדובר על ציוד ניקון. אולי בקנון ההפרש יותר משמעותי.

 

ציוד צילום משומש יש טעם.

 

הרווח הרבה יותר גדול בחלקי חילוף לרכב, גלאי מכמונות, לדרמן, סטטוסקופ, נעליים, ועוד אלף ואחד דברים אחרים.

 

את ציוד הניקון אני ממליץ לך לקנות בארץ.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ההפרשים נעים בין 1000 ל1200₪, זה לא מעט כסף.

גם אם אוסיף אחריות MACK עדיין יוצא לי משתלם יותר לקנות בחו"ל.

(מעבר לעובדה שצילומי הטלה ייצאו מוצלחים יותר עם 70-200 מאשר עם ה70-300VR, למרות שהיא עדשה טובה בסך הכול ועברה איתי כבר מס' טיולים בחו"ל).

 

אין לי בעיה עם יד שניה, נהפוכו. יש גם עדשה שאני מחפש ואם אני אמצא אותה, אני חייב לפחות לנסות - 35-70 F/2.8D.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

 

אז אנא, בלי סטיגמות מיותרות. מספיק לא אוהבים אותנו מבחוץ, אין שום צורך בשנאה מבפנים.

 

עכשיו אני מבקש ממך שתשים יד על הלב ותגיד לי בכנות כמה פעמים בשנה האחרונה עלה בראשך המשפט "עכשיו אני מבין למה לא סובלים את הישראלים\ יהודים בעולם".

 

אני זוכר שחשבתי את אותה מחשבה והרבצתי קללות לא מעטות כאשר גיליתי בוקר אחד שנהג אחד בעט לי במראה של הרכב ועקר אותה מהמקום רק בגלל שהעזתי לחנות מאחוריו אבל באופן כזה שהוא עדיין יכול לצאת החוצה לדרכו. אגב, הוא חנה בחנייה פרטית שלי בבלוק.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

תשווה את המחירים של B&H לbestbuy ארה"ב על הפריטים שאתה מעוניין בהם - השוויתי את ה-60D וB&H משמעותית יקר יותר (900$ מול 700$).

כך גם ב-650D.

פורסם
עכשיו אני מבקש ממך שתשים יד על הלב ותגיד לי בכנות כמה פעמים בשנה האחרונה עלה בראשך המשפט "עכשיו אני מבין למה לא סובלים את הישראלים\ יהודים בעולם".

 

אני זוכר שחשבתי את אותה מחשבה והרבצתי קללות לא מעטות כאשר גיליתי בוקר אחד שנהג אחד בעט לי במראה של הרכב ועקר אותה מהמקום רק בגלל שהעזתי לחנות מאחוריו אבל באופן כזה שהוא עדיין יכול לצאת החוצה לדרכו. אגב, הוא חנה בחנייה פרטית שלי בבלוק.

 

אחי בארה"ב באמצע פקק פריוויי סואן חתך בטעות מישהו מבלי לשים לב. הבחור יצא אליו עם אלת בייסבול ופירק לו את הרכב לעיני כל האנשים שעמדו בפקק ופשוט התסכלו. יש שיגידו שהוא יצא בזול, כי זו רק אלת בייסבול ולא שוט-גאן.

ולמקרה שאולי אתה חושב - התוקף לא היה ישראלי, מקסיקני, טורקי או אופגני אלא white trash אמריקאי.

פורסם

שרשור על מחירי ציוד צילום בארה"ב וקנדה.

לא שרשור "איך פירקו לסריברל קורטקס את המראה בחנייה בארה"ב". אני רואה איפה אפשר להתבלבל, אבל בבקשה, הרסנו ככה כבר מספיק שרשורים.

 

ולנושא: לגבי בסט ביי: לבדוק טוב טוב לפני שנכנסים לחנות. הרבה פעמים הגעתי בעקבות פרסום מחירים מעניינים ו"אין את זה בסניף שלנו, אפשר להזמין מהאתר, או לשמור לך את זה בסניף אחר, שנמצא 4000 ק"מ מכאן"

אז אני מציע בחום להתקשר לפני שנוסעים. מעבר לזה, אמנם בקנדה, אבל אני לא נתקלתי שבסט ביי היו זולים יותר מחנויות צילום ייעודיות.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

את המצלמה הנוכחית שלי קניתי אצלם בעזרת חבר:

המחיר באינטרנט היה זול משמעותית מהמחיר בחנות (המחיר בחנות היה לא רחוק מהמחיר בארץ לאחר מיסים), לכן הזמנתי לאיסוף והוא פשוט עשה "טייק אווי".


×
×
  • תוכן חדש...