Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ארצות הברית - באמת כל כך זול?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי.

 

אני עתיד לטוס בקיץ לארצות הברית ולקנדה,

עיקר ההתעניינות שלי ברכישות זה גאדג'טים, ציוד מחשוב, לפטופ והכי חשוב לי - ציוד צילום.

 

 

בדקתי מחירים בחנויות שאני מכיר כמו אדורמה, B&H וNEWEGG, המחירים לרוב לא רחוקים מדי מהמחירים של הארץ.

 

הבנתי שיש גם בBEST BUY מבצעים, אבל הסתכלתי וגם שם לרוב אין מציאות.

 

 

מישהו יכול לפתוח את עייני ולהגיד לי מה כדאי?

הטיול עובר בניו יורק, פלורידה, ווגאס, טורונטו ואם אני לא טועה גם במנהטן.

 

מישהו מכיר חנויות מומלצות, עדיף עם אתר אינטרנט?

 

 

תודה!

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למען האמת, במחירי האלקטרוניקה לרוב אין הבדלים גדולים. חשוב לשים לב, אמרתי לרוב. כשיש שם מבצעים - חגיגה.

האתרים שהסתכלת עליהם הם הנכונים. רק צריך לעקוב אחרי תנודות במבצעים שלהם.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

אם אתה חושק בציוד צילום, אין לך מה להסתכל יותר רחוק מB&H במנהטן. חנות עצומה (שמנוהלת ע"י יהודים, שזה תמיד נחמד) שתמצא בה כל מה שאתה רוצה שנוגע לצילום ווידאו או סטילס.

כשעשיתי את המחקר שלי לפני שקניתי את המצלמה כל פעם נתקלתי בB&H כחנות הכי זולה. בסוף רכשתי את המצלמה וכל הציוד הנלווה מלבד עדשה אחת (גוף, עדשה, חצובה, כרטיס ושלט) בחנות שנקראת the camera store (כמה מפתיע). אמנם אין להם סניף בטורונטו, אבל תשמור לך את האתר שלהם כי הרבה חנויות בקנדה (לא יודע לגבי ארה"ב) עושות השוואת מחירים, חלק גם ייתנו לך מחיר נמוך יותר.

לבסט ביי כמו גם פיוצ'ר שופ אין לך מה להתקרב (לפחות מהנסיון שלי בקנדה) המחירים מופקעים ואין להם כלום במלאי (אני חיפשתי D7000 ו35 מ"מ 1.8 ). לדוגמא הגוף: גם בסט ביי וגם פיצ'ר שופ רצו על הגוף בלבד קרוב ל1000$, אני קניתי אותו ב840.

חנות נוספת שאני יכול להמליץ עלייה היא vistek. מעבר למחירים נוחים יחסית, הם גם משכירים ציוד כך שאם תרצה לבחון משהו לפני רכישה, תבדוק איתם (יש סניף בטורונטו).

 

אם יש לך עוד שאלות אני אשמח לעזור.

 

עריכה: לגבי ציוד מחשוב ולפטופים, יש את memory express אמנם גם להם אין סניף פיזי בטורונטו, אבל אתה יכול להשתמש באתר שלהם לטובת השוואת מחירים, אני אישית לא מצאתי חנות מחשוב זולה יותר (גם ציוד צילום יש להם דרך אגב).

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

מנסיוני הדל - אין לך מה לקנות בטורונטו, היא הבה יותר יקרה מארה"ב. לפני מספר שנים הייתי בסן פרנסיסקו וראיתי כמה פריטים (לא אלקטרוניקה) במחיר שנראה לי גבוה, כעבור מספר ימים הייתי בטורונטו ושם המחירים היו 50% יותר גבוהים.

לגבי שאר הדברים - בדוק ברשת. לפני מספר חודשים נזקקתי לציוד מקצועי מסויים. רציתי לבקש מבני, שבדיוק היה בארה"ב, לקנות אותו. בסוף הזמנתי ישירות ברשת וחסכתי כ-$80 מתוך כ-250.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אם אתה חושק בציוד צילום, אין לך מה להסתכל יותר רחוק מB&H במנהטן. חנות עצומה (שמנוהלת ע"י יהודים, שזה תמיד נחמד) שתמצא בה כל מה שאתה רוצה שנוגע לצילום ווידאו או סטילס.

כשעשיתי את המחקר שלי לפני שקניתי את המצלמה כל פעם נתקלתי בB&H כחנות הכי זולה. בסוף רכשתי את המצלמה וכל הציוד הנלווה מלבד עדשה אחת (גוף, עדשה, חצובה, כרטיס ושלט) בחנות שנקראת the camera store (כמה מפתיע). אמנם אין להם סניף בטורונטו, אבל תשמור לך את האתר שלהם כי הרבה חנויות בקנדה (לא יודע לגבי ארה"ב) עושות השוואת מחירים, חלק גם ייתנו לך מחיר נמוך יותר.

לבסט ביי כמו גם פיוצ'ר שופ אין לך מה להתקרב (לפחות מהנסיון שלי בקנדה) המחירים מופקעים ואין להם כלום במלאי (אני חיפשתי D7000 ו35 מ"מ 1.8 ). לדוגמא הגוף: גם בסט ביי וגם פיצ'ר שופ רצו על הגוף בלבד קרוב ל1000$, אני קניתי אותו ב840.

חנות נוספת שאני יכול להמליץ עלייה היא vistek. מעבר למחירים נוחים יחסית, הם גם משכירים ציוד כך שאם תרצה לבחון משהו לפני רכישה, תבדוק איתם (יש סניף בטורונטו).

 

אם יש לך עוד שאלות אני אשמח לעזור.

 

עריכה: לגבי ציוד מחשוב ולפטופים, יש את memory express אמנם גם להם אין סניף פיזי בטורונטו, אבל אתה יכול להשתמש באתר שלהם לטובת השוואת מחירים, אני אישית לא מצאתי חנות מחשוב זולה יותר (גם ציוד צילום יש להם דרך אגב).

the camera shop דווקא מספקת מחירים מעניינים לעדשה ספציפית שאני מחפש, הלא היא ה70-200 F/4G VR III לניקון.

גם את הD7000 הם מוכרים יותר זול מB&H, זה דווקא מפתיע.

 

אם זה ככה, ומדובר עוד בדולר קנדי שמעט יותר זול מהדולר האמריקאי, איך שאתה מתאר את זה, אוכל לרכוש את העדשה המדוברת בסביבות 4800-5000₪, שזה אחלה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

טוב,

אז עדיין המחירים כנראה יותר טובים מאשר בארצות הברית. שזה נחמד!

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אם אתה חושק בציוד צילום, אין לך מה להסתכל יותר רחוק מB&H במנהטן. חנות עצומה (שמנוהלת ע"י יהודים, שזה תמיד נחמד) .

 

האם כבודו יכול לומר לי בבקשה מה נחמד כל כך בזה? אישית הייתי (פיזית) בחנות המדוברת. יחס לא מי יודע מה וגם לא אקסטרה יחס בגלל שאני ישראלי. מיכוון שמדובר בחנות גדולה עם היצע גדול אז זה בטוח לקנות שם. לעומת זאת, אני מזהיר את כל קוראי הפורום. לא להעיז לקנות שום חלק אלקטרוני בחנויות האלקטרוניקה הפרטיות של הישראלים, יהודים, הודים ואחרים. מדובר בנוכלים חבל"ז. הם נותנים לך דילים על מצלמות וכאשר אתה מגיע הביתה אתה מגלה שהמצלמה בעצם משופצת. חלקים לא תואמים בכלל וספק אם היא תקינה.

 

לגבי הפרשי הדולרים. לא לשכוח שמס הקנייה בארה"ב הוא נמוך משמעותית מקנדה. וחוץ מזה אם אתה נמצא בארה"ב במדינה אחת ומזמין את הפריטים ממדינה אחרת לא תשלם גם מס קנייה. היה מקרה שקניתי פיזית פריטים בקליפורניה ובקישתי שישלחו לי את זה בדואר למדינה אחרת. מיכוון שהמשלוח היה חינם מעל סכום של $100 דולר חסכתי את מס הקנייה על כל הפריטים. צריך לקחת בחשבון גם את דמי המשלוח. לפעמים יהיה זול יותר לשלם את מס הקנייה מאשר להזמין את הפריטים בדואר ממדינה אחרת וגם להיפך.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

בכנות? אם כל בן אדם אחר היה שואל אותי את השאלה הזאת, הייתי עונה. מאחר וזה אתה ואני יכול לנחש לאן אתה רוצה לקחת את השרשור הזה, אני אחסוך מעצמי.

אפשר לעשות חיפוש להודעות שלי, אני לא חובב יהדות/ישראליות גדול. אבל הרפש שיוצא לבחור שהגיב מעליי על אותם נושאים הוא כמה וכמה רמות מעל. לכן אני אחסוך מפותח השרשור, שפתח שרשור לגיטימי, את ההתדרדרות הנוראית הזאת.

בזה סיימתי בנושאי יהודים, עצות לגבי צילום ימשיכו להינתן למי שרוצה (וגם למי שלא :lol: )

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

מילת המפתח כשמדובר על קנייה בארה"ב היא SALE.

גם כשמדובר בציוד צילום, אם אתה לא לחוץ לקנות מוצר ספציפי, צריך למצוא את החנות אשר מוכרת במחיר מבצע.

ביחס להערה של קליפת המוח: אני לא סבור שזה עניין אתני אבל יש חנויות חשמל ואלקטרוניקה ספציפיות במנהטן אשר הרוויחו ביושר את שמן הרע.

פורסם

אם בצילום. הדבר הכי חשוב זה לא לוותר על המשומשים של B&H. נמצא ליד איזור החצובות. אני חסכתי ככה 50& על ה70-300, והיה מדובר על refurbished. אפשר לראות את המלאי באתר.

 

דבר אחד קטן, הרבה דוברי עברית עובדים שם. שים לב לזה. הם לא ממש מתרגשים מישראלים, ולא פעם ראיתי אותם גם מנפנפים "ישראלים מכוערים". סתם אנקדוטה.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

עד עכשיו היחס שלי מB&H הוא מאוד חיובי,

עזרתי לחבר שרכש מהם לפטופ בעבר, ולא מצא את החשבונית ע"מ לממש אחריות בארץ,

עליתי מולם בצ'אט ותוך 5 דקות קיבלתי מייל עם החשבונית - מבחינתי בנתיים הם אחלה בשירות.

 

 

אני יודע מה אני רוצה ספציפית, אני בונה על 70-200 F/4G VR III לניקון, ואם יהיה מחיר טוב אז אפשר גם את ה2.8.

בין היתר אני רוצה לחזור עם מצלמה חסרת מראה כלשהי, כנראה סוני NEX או ניקון 1.

 

ניקון D7000 מחודשת במקום הD90 שלי גם נחמדה.

על ה70-200 אני סגור.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR


×
×
  • תוכן חדש...