Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ארצות הברית - באמת כל כך זול?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הייתי שוקל לרכוש את ה1 האחרונה, שכחתי את שמה. אני מאמין שיש מתאם שעימו תוכל לחבר את שאר העדשות שלך. הNEX אומנם עדיפה מבחינת יכולות (לא בדקתי השוואות בחודש חודשיים האחרונות, אבל אם אני זוכר הNEX-5 פשוט נתנה תמורה אדירה למחיר) אבל אני חושב ברגע שיש לך אופטיקה איכותית של SLR, היתרון קטן משמעותית.

 

אני לא יודע כמה שקלת להשקיע אבל גם הפוג'י מירורלס פצצה של מצלמות (לא מנסיון, מקריאה ברשת), אני אישית ממליץ לחברים על הNEX, אבל מיידע אותם שהיא היחידה שבאמת בדקתי לעומק ב"לייב".

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם
הייתי שוקל לרכוש את ה1 האחרונה, שכחתי את שמה. אני מאמין שיש מתאם שעימו תוכל לחבר את שאר העדשות שלך. הNEX אומנם עדיפה מבחינת יכולות (לא בדקתי השוואות בחודש חודשיים האחרונות, אבל אם אני זוכר הNEX-5 פשוט נתנה תמורה אדירה למחיר) אבל אני חושב ברגע שיש לך אופטיקה איכותית של SLR, היתרון קטן משמעותית.

 

אני לא יודע כמה שקלת להשקיע אבל גם הפוג'י מירורלס פצצה של מצלמות (לא מנסיון, מקריאה ברשת), אני אישית ממליץ לחברים על הNEX, אבל מיידע אותם שהיא היחידה שבאמת בדקתי לעומק ב"לייב".

עם מתאם אכן אפשר לחבר את כל העדשות שיש לי, אבל לעומת קרופ פקטור 1.5 נוכחי, ובסדרה 1 הקרופ פקטור הוא 2.7, אני לא רואה איך העדשות שלי משתלבות ממש.

 

למרות שיכול להיות די קטלני לחבר את ה70-300VR עם מכפל 1.4X ולהוסיף לזה קרופ פקטור 2.7. מתקבלת עדשה 265-1134. זה הזוי.

 

אם אני מחפש חסרת מראה זה משהו בסיסי שייתן תחליף לקומפקטית, כנראה שאת מערכת הרפלקס שלי אני לא אחליף בקרוב, ואם כן זה יהיה לפול פריים כלשהי כגון D600.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
למרות שיכול להיות די קטלני לחבר את ה70-300VR עם מכפל 1.4X ולהוסיף לזה קרופ פקטור 2.7. מתקבלת עדשה 265-1134. זה הזוי.

 

70-300 על קרופ 2.7 יהיה 189-810. עדיין דיי רחוק, אבל לא 1134. אתה מדבר על מתאם ש"מוסיף" קרופ?

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אז אני לא רואה סיבה להביא מירורלס למען האמת. לא חבל להחזיק סט עדשות נוסף? אני חושב מצלמה כמו סדרה G של קנון (לא מכיר את המתחרות לבית קנון/סוני/אחרות) תעשה את העבודה מעל ומעבר, לא? אחרת אתה מתחיל לרכוש עדשות לשתי מצתלמות משתי מערכות שונות.

 

ממה שרשמת, נראה שניקון "שוב" עשו את המהלך המלולכלך של תאימות עדשות אחורה או מסדרות שונות. הזכיר לי למה הלכתי על קנון :? הNEX מגיע בקרופ של 1.5.

 

בכל מקרה, במבט חטוף באתרים של שתי החברות, ההבדל בין הרמות לא גבוהה למעט בNEX 7 שניקון לא ממש הוציאה לה מתחרה, אותו דבר במחירי העדשות, רק שנראה שלסוני יש מבחר גדול יותר.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

הוא מדבר על עדשה נוספת המתחברת בין הגוף לבין העדשה ו"מגדילה" (כלומר - מצמצמת את השדה) פי 1.4.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הקרופ של הניקון הוא X2.7, לא של המתאם. השאלה אם המתאם לא משנה את הקרופ (או שהוא לא יכול בכלל?) בדקתי באתר שלי ניקון כי זה היה נשמע הזוי.

עריכה:

 

ומה שאמר ספייר על ה70-200 ל 260-1100 היה פותר לי את הנסיון (העגום משהו עקב עננה נמוכה שנחזירה המון אור מהערים במרחק) לצלם את מעבר הסטרואיד....

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם
70-300 על קרופ 2.7 יהיה 189-810. עדיין דיי רחוק, אבל לא 1134. אתה מדבר על מתאם ש"מוסיף" קרופ?

הקדימו אותי וקיבלת הסבר:

הוא מדבר על עדשה נוספת המתחברת בין הגוף לבין העדשה ו"מגדילה" (כלומר - מצמצמת את השדה) פי 1.4.

 

אז אני לא רואה סיבה להביא מירורלס למען האמת. לא חבל להחזיק סט עדשות נוסף? אני חושב מצלמה כמו סדרה G של קנון (לא מכיר את המתחרות לבית קנון/סוני/אחרות) תעשה את העבודה מעל ומעבר, לא? אחרת אתה מתחיל לרכוש עדשות לשתי מצתלמות משתי מערכות שונות.

 

ממה שרשמת, נראה שניקון "שוב" עשו את המהלך המלולכלך של תאימות עדשות אחורה או מסדרות שונות. הזכיר לי למה הלכתי על קנון :? הNEX מגיע בקרופ של 1.5.

 

בכל מקרה, במבט חטוף באתרים של שתי החברות, ההבדל בין הרמות לא גבוהה למעט בNEX 7 שניקון לא ממש הוציאה לה מתחרה, אותו דבר במחירי העדשות, רק שנראה שלסוני יש מבחר גדול יותר.

גם קומפקטית טובה זה אופציה, אבל אם כבר אז הסוני RX100. אחת הטובות.

יש כאן תאימות של עדשות אחורה אך עם מתאם, אין פה שום מהלך מלוכלך לדעתי.

 

אתה מדבר על תאימות של עדשות חסרות מנוע פוקוס לדגמים ברמת הכניסה, זה לא קטע מלוכלך אלא הוזלת הוצאות, את רוב העדשות היום ניתן למצוא עם מנוע פוקוס מובנה ככה שאין בעיה.

לי אין בעיה כי אני עם D90.

 

בקנון אתה לא יכול להשתמש בעדשות FD, אני יכול להשתמש בעדשות AI וAI-S ידניות בלי בעיות, איך? :)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
הוא מדבר על עדשה נוספת המתחברת בין הגוף לבין העדשה ו"מגדילה" (כלומר - מצמצמת את השדה) פי 1.4.

 

תודה על ההסבר.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

1. לרוב תמצא בחנויות מחיר זול/מבצעים שאין באתרים של אותם חנויות

2. קנדה יקרה לעומת ארה״ב

3. כן זה יותר זול שם משמעותית מפה

4. חשוב שתדע שמנהטן זה בניו יורק (רשמת כאילו שאתה לא יודע)

מנהטן זה אחד מחמשת ה״מחוזות״ המרכיבים את ניו-יורק-סיטי (ברוקלין,ברונקס,מנהטן,סטטן-אילנד וקווינס)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

לגביי הסעיף הראשון - מישהו יכול לאושש את מה שהוא אמר על B&H?

יש מצב שרשום מחיר X ופתאום המחיר יהיה X פחות 10% או משהו בסגנון?

 

אגב, ממה שראיתי, העדשה שמעניינת אותי (70-200 F/4G VR III לניקון) עולה פחות בקנדה, בארה"ב יותר יקרה.

 

הטיול אמנם עוד כמה חודשים טובים, אבל רוצה להתחיל לחסוך. :roll:

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
בכנות? אם כל בן אדם אחר היה שואל אותי את השאלה הזאת, הייתי עונה. מאחר וזה אתה ואני יכול לנחש לאן אתה רוצה לקחת את השרשור הזה, אני אחסוך מעצמי.

אפשר לעשות חיפוש להודעות שלי, אני לא חובב יהדות/ישראליות גדול. אבל הרפש שיוצא לבחור שהגיב מעליי על אותם נושאים הוא כמה וכמה רמות מעל. לכן אני אחסוך מפותח השרשור, שפתח שרשור לגיטימי, את ההתדרדרות הנוראית הזאת.

בזה סיימתי בנושאי יהודים, עצות לגבי צילום ימשיכו להינתן למי שרוצה (וגם למי שלא :lol: )

 

אל תבלבל בשכל. רשמת "שמנוהלת ע"י יהודים, שזה תמיד נחמד". שאלתי אותך שאלה ואני שואל אותך שוב. מה כל כך מיוחד, כל כך ספיישל,מיוחד ונחמד לקנות בחנות של יהודים בניו יורק? הם נותנים לך יחס מיוחד? האם הם מבטיחים לך אחריות מעל ומעבר? מה כל כך מיוחד ונחמד בזה? לקנות אצל גוי זה לא נחמד?

לא רוצה לענות? אל תענה, אל תבלבל בשכל שאני מנסה כאן לעורר דיונים לגבי דת או לא יודע מה שבראש שלך.

אירונייה, ברוב המקרים כאשר התנהלתי בחו"ל, דווקא אחיי הישראלים הם אלה שניסו עליי את שיטות המצליח שלהם. לכן חביבי אני לא חושב שזה תמיד נחמד לקנות בחנות "שמנוהלת" על ידי יהודים כי זה לא תמיד נחמד.

 

קומנדר, ישנה תחרות גבוהה מאוד בעיר ניו יורק ככל הנוגע לאלקטרוניקה. חס וחלילה אני לא רשמתי את התגובה שלי לגבי כך שחובה להדיר רגליים מחנויות אלקטרוניקה של ישראלים, הודים ואחרים מתוך גזענות. כמו שאמרתי, אם מישהו חושב שבגלל שהוא ישראלי והוא נכנס לחנות אלקטרוניקה של ישראלי הוא יקבל יחס חם, אדיב ואמין הוא טועה. אולי הוא יקבל יחס חס ואדיב אבל שהוא יגיע למחוז חפצו הוא יגלה שמשהו לא כשר במצלמה שלו. כן, באותו רגע הוא יבין שהישראלי שקרא לו "אחי, אחי" בעצם היה "עין צוחקת, עין דופקת". הישראלים שם בעצם מתרגלים את שיטת המצליח שלמדו בארץ. על מנת למשוך לקוחות הם רושמים שמצלמה מתוצרת קרמבו (סתם דוגמה) עולה רק מחיר של X$. כאשר אתה עושה סקר שוק אתה מגלה שזה מחיר טוב. ההודי ממול מציע לך את מצלמת קרמבו בפחות 50 או 100 דולר. כאשר אתה משווה בין כמה חנויות אתה רואה שאותה מצלמה ספציפית אצל אחד יותר זולה מהשני ומהשלישי. אתה נכנס להכי זול כי זה מה שההיגיון הבריא אומר ומה מתברר? על מנת למשוך אנשים הם אומרים לך "כן, המצלמה הספציפית הזו עולה X דולרים אבל זה רק לחלקים כאלה וכאלה". הם בעצם לוקחים את המצלמה עם כל האיבזרים שבאו בקופסה ובעצם מפרידים את כל החלקים ומוכרים אותם בנפרד. כך יוצא שעל מנת לקבל את המצלמה קומפלט עם כל מה שבא איתה בקופסא אתה מוסיף עוד כסף. ככה הם משכו אותך עם מחיר נמוך אבל בסוף דחפו לך את כל הצינור. ואפילו יותר גרוע. הם גבו ממך יותר כסף ממה שהיית צריך לשלם על המצלמה קומפלט בקופסה עם כל החלקים שלה. כנ"ל לגבי טי שירטים. לצערי הרב הרבה מהישראלים בארה"ב ידועים בקומבינות בכל הנוגע ללמכר של דברים כולל סחורה מזוייפת.

מי שרוצה לקבל מצלמה איכותית, אמיתית, עם כל החלקים שאמורים לבוא בקופסה בכל מקרה מקרה צריך לגשת לחנויות גדולות, שהיא רשת אמינה. שם לא ינסו את שיטת המצליח הידועה לשימצה מארץ הקודש. אם נכסים לבסט ביי בניו יורק (אם יש כזו?) על פני החנות של ששון הישראלי שהוא הרבה יותר זול לא לבכות ששילמתם שם יותר כי בעצם שילמתם על מה שמגיע לכם ולא ניסו עליכם קומבינות.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

האמת כשהייתי בארה"ב מעולם לא קניתי כלום בחנויות של ישראלים, ולכן אין לי באמת עמדה בנושא ואינני יודע אם הוא צודק או לא.

 

מה שכן, הוא הזכיר לי את הקטע הזה

 

http://www.youtube.com/watch?v=nb_R1VZqLcE דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם

כל חנויות האלקטרוניקה הקטנות האלו הן אותו דבר. זה לא משנה אם הן בבעלות ישראלים, פקיסטנים, איטלקים או צ'רקסים. כולן מוכרות את אותם מוצרים באותו מחיר, ולכן יש תחרות כמעט בלתי אפשרית. הן חייבות למשוך קונים בכל דרך שהיא, ולכן מפרסמים מחירים שקריים למוצרים מבוקשים. כשתגיע להתעניין, תגלה לרוב שדווקא המוצר הזה לא במלאי, אבל יש לו המון מוצרים טובים יותר להציע לך...

אם הוא במלאי בטעות, אז תגלה שהוא מחודש, משופץ, מגיע בקופסא פתוחה, בלי כל החלקים וכו' וכו'..

 

אין לזה שום קשר לדת, לאום או גזע, אלא לעסקים נטו.

 

ועקב השם הרע שהוציאו כאן לישראלים, אני חייב לספר סיפור על מקום דומה, דווקא לא בניו-יורק אלא בניו אורלינס, אמנם לפני 10 שנים. אחרי טיול ארוך בדרום אמריקה, והמשך טיול בארה"ב, המצלמה הדיגיטלית שלי החליטה לשבוק חיים בניו אורלינס. נכנסתי לחנות אלקטרוניקה שהתגלתה כחנות בבעלות ישראלית והתעניינתי לגבי דגם ספיצפי. המוכר היה הפוך מהישראלי הטיפוסי שדאגו לתאר כאן, ובאדיבות הפנה אותי לחנות אחרת של ישראלי שאמור להיות לו את הדגם הזה.

הגענו לחנות, והבעלים (אאל"ט שמו היה עוזי) היה בחור חרדי שחזר בתשובה, אחד הישראלים היותר נחמדים שפגשתי. נכנסו לחנות, וראשית הוא התעניין בשלומנו, אם אנחנו מסודרים מבחינת אוכל ולינה וכו'. כמובן שהוא הזמין אותנו לשבת אך סירבנו בנימוס. רק לאחר מכן, שאלתי אותו לגבי דגם המצלמה, והוא אמר שאכן יש לו אותו במלאי, אך הוא לא מוכן להרוויח על בחור ישראלי. יחד איתי, הוא פתח את קלסר ההזמנות שלו, והסתכלנו בתעודת המשלוח על המחיר בו הוא קונה את המוצר. בקיצור, מצלמה של מעל 500$ (בכל רשת גדולה), עלתה לי פחות מ-400$, והוא נתן לי במתנה חצובה קטנה, מטען וזוג סוללות. כל ניסיונותיי לשלם יותר עלו בתוהו.

 

אז אנא, בלי סטיגמות מיותרות. מספיק לא אוהבים אותנו מבחוץ, אין שום צורך בשנאה מבפנים.

פורסם

אני לא מתכוון לקנות בכל מיני חנויות קטנות כאלו,

50-100$ שווים את השקט הנפשי שלי, לדעת שקניתי בחנות מסודרת כמו B&H או אדורמה.

שם מוצר משומש, מחודש או פתוח יוצהר ככזה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR


×
×
  • תוכן חדש...