Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4641 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם,

 

אמא שלי איבדה את המפתחות של הרכב , סיאט איביזה 2012, לפני מספר ימים ולאחר אין סוף חיפושים הוחלט על רכישת מפתח חדש.

היא ניגשה לצ'מפיון על מנת לבדוק כמה אמור לעלות התענוג והיא התבשרה כי מדובר בהוצאה של לא פחות מ1700 ש"ח :shock:!!

 

המפתח הוא מפתח סטנדרטי לכל הקונצרן( מצורפת תמונה) אבל הבנתי שהמורכבות היא שיש מק"ט שונה בין השלטים ושיש צורך לשכפל את הצ'יפ את הגלם ולרכוש יחד עם הפלסטיקה את המוח של האזעקה.

 

האם המחיר שהם דורשים הוא ראוי?

האם אתם מכירים בעל מקצוע אשר יכול לעשות את זה ומה העלות?

אני לא פוסל אפשרות להזמין מחו"ל.

 

אשמח לעזרתכם

replacement_vehicle_key.jpg

פורסם

המחיר הזה מופקע בכל קנה מידה.

 

אני מאמין שהחברה לא באמת מחליפה לך את המערכת של הנעילה המרכזית, אלא מוסיפה שלט נוסף בלבד.

תוכל לעיין בפרוייקט הזה

תוכל לפנות למתקין שיבצע את עבודת ההתקנה בשבילך.

גם אם המתקין ייקח 500 שקל, עדיין חסכסת חצי מהסכום שדרשו בצ'מפיון. (250 לשכפול מפתח וצ'יפ, 100 לזוג שלטים ומוח, 500 למתקין)

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

המפתח הזה מכיל גם צ'יפ של האימובילייזר, בלי אותו צ'יפ הרכב של הבחור לא יתניע.

 

יש כל מיני פתרונות לעניין של שכפול מפתח עם צ'יפ בו בארץ. תעשה חיפוש על שכפול מפתח בפורום ותמצא הרבה תוצאות ומקומות.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

אתה יכול להזמין מפתח גלם מושלם מאיביי,(שים לב שאתה לא מזמין רק פלסטיקה)

וללכת למנעולן שיחתוך ויקודד אותו,תצא פחות או יותר בחצי מחיר (זה מה שאני עשיתי).

דוגמא למפתח של גולף 6 ייתכן ואצלך זה אותו הדבר:

http://www.ebay.com/itm/New-Keyless-Entry-Remote-Cut-Key-VW-Jetta-Golf-GTI-MK5-MK6-Passat-Tiguan-OE-/310566586377?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item484f360809&vxp=mtr

  • ספונסר פורום
פורסם

אם אמא שלך איבדה את המפתח אז יש לגשת למנעולן רכב מומחה שראשית יבטל את המפתח הישן, כך שהוא לא יהיה פעיל יותר. לאחר מכן ניתן לשכפל את המפתח עצמו (הלהב) ואז לקודד את המפתח החדש במחשב הרכב כך שיחליף את המפתח החדש.

 

לא ציינת מהיכן אתם בארץ אבל בהחלט ניתן לבצע זאת במחיר הנמוך משמעותית מזה שציינת. אם אתם מאזור המרכז פנו אל פאר המנעולים שמתמחה בביצוע עבודות כאלו ומחזיק בכל הציוד והידע המקצועי לשם כך ומחיריו נמוכים משמעותית מאלו של המוסך המורשה.

פורסם

שלום לחברים

פירסמתי בעבר כאן בפורום את דעתי לגבי הזמנת מפתחות מה- ebay

לגבי כל ההצעות שללכת למתקין אזעקות שיתקין שלטי נוחות ב 500 ₪ הדבר בזה פסה מן העולם מדובר כאן ברכב חדש 2012 לרכב הנ"ל יש מערכת נעילה מקורית אני לא מציע כאן לחסוך כסף הזול הוא תמיד יקר

ומה עם המפתח שנעלם? חייבים למחוק אותו מהזיכרון של הרכב כדי שלא יוכלו להשתמש בו שוב במקרה ש.......

המחיר שביקשו ממך במוסך מורשה אכן קצת מופקע נסה אצל מנעולנים מקצועיים בטוח שתמצא מחירים זולים בהרבה

בברכה שוקי לוי

פורסם
שלום לחברים

פירסמתי בעבר כאן בפורום את דעתי לגבי הזמנת מפתחות מה- ebay

לגבי כל ההצעות שללכת למתקין אזעקות שיתקין שלטי נוחות ב 500 ₪ הדבר בזה פסה מן העולם מדובר כאן ברכב חדש 2012 לרכב הנ"ל יש מערכת נעילה מקורית אני לא מציע כאן לחסוך כסף הזול הוא תמיד יקר

ומה עם המפתח שנעלם? חייבים למחוק אותו מהזיכרון של הרכב כדי שלא יוכלו להשתמש בו שוב במקרה ש.......

המחיר שביקשו ממך במוסך מורשה אכן קצת מופקע נסה אצל מנעולנים מקצועיים בטוח שתמצא מחירים זולים בהרבה

בברכה שוקי לוי

 

אני מודה לך מאוד על החידוד.

אני חייב לציין שהמחיר שהוצע אצלכם הוא אומנם זול בהשוואה לצ'מפיון אבל יקר בהרבה בהשוואה להצעות מבעלי מקצוע אחרים.

בכל אופן כיום יש בידי הצעה הנמוכה ב70% מההצעה המקורית של צ'מפיון.

 

כשהכל יהיה סגור וחתום, במידה וחוקי הפורום יאפשרו זאת אפרסם את כל הפרטים.

פורסם

אני מדגיש שוב את הנושא של מחיקת המפתחות שנעלמו

בזה לא משחקים

אני מקווה שתגיע לבעל מקצוע ברמה טובה עם מיכשור ברמה טובה (לא סיני)

שיוכל למחוק לך את המפתחות שנעלמו

ולגבי המחיר 70% זול מהמוסך זה קצת נראה לי חשוד

בדוק אחריות

בדוק מקוריות המפתח

בדוק אם המפתח חדש

בהצלחה

שוקי לוי

פורסם
אני מדגיש שוב את הנושא של מחיקת המפתחות שנעלמו

בזה לא משחקים

אני מקווה שתגיע לבעל מקצוע ברמה טובה עם מיכשור ברמה טובה (לא סיני)

שיוכל למחוק לך את המפתחות שנעלמו

ולגבי המחיר 70% זול מהמוסך זה קצת נראה לי חשוד

בדוק אחריות

בדוק מקוריות המפתח

בדוק אם המפתח חדש

בהצלחה

שוקי לוי

 

יש אחריות, מפתח מקורי, חדש כולל מחיקה.

 

מדוע זה נראה לך חשוד? כי אתה דורש פי 2 מחיר?

 

כל עסק יש לו את הניהול שלו ושיטת התמחיר שלו, אני בספק אם אתם רוכשים את המפתח במחיר שונה.

הדבר היחיד שעשוי להסביר את פערי המחירים הוא העמסת העלויות העקיפות והקבועות של כל אחד מכם.

יש עסקים שלא מסוגלים להתחרות בך ולהציע את מה שאתה מציע בגלל היתרון לגודל, אבל יש גם עסקים קטנים שיכולים בדברים מסוימים להיות אלטרנטיבה כדאית ועדיפה.

פורסם

אני לא היתי מוטרד ממחיקת המפתחות.

תלוי איפה הוא אבד.

אם הוא נעבד באיזה אזור שאף אחד לא יגיעה לרכב שלך, מה זה משנה כבר.

לי נעבד המפתח פעם בחוף הים בשלוש לפנות בוקר, נפל בחול.

חבר הביא לי את הרזרבי מהבית.

מה איכפת לי עם מישהו מצא את המפתח בבוקר, לאוטו הוא לא יגיעה.

 

המשך המקרה גם הוא מעניין.

קניתי מפתח עם שבב, נכנסתי לאיזה משכפל מפתחות (לא זוכר את השם)

הוא אמר לי שבגלל שהמפתח הישן כבר שחוק הוא לא יכול לשכפל את המפתח החדש, אין לו מאיפה לקחת את המידה.

הוא רצה 400 ש"ח על השיכפול כי לטענתו צריך להשאיר את האוטו אצלו שעתיים כדי שהוא יפתח את כל המנגנון וכך הוא ידע איך לשכפל.

משהו לא היה ניראה לי, אמרתי תודה ונסעתי.

נכנסתי בדרך למשכפל של אייס, אלו שנמצאים בצד ליד הקופות.

או אמר שהמפתח אכן שחוק וקשה לקחת כך מידה, וחבל סתם לדפוק מפתח יקר עם שבב.

אז הוא הציעה לעשות בדיקה על מפתח פשוט שיש לו ללא שבב ב 20 שקל, לגשת לאוטו ולראות עם זה פותח את הסויצ', מספיק שזה עושה סיבוב כי להניעה זה לא.

מקסימום הפסדתי 20 שקל, וכך היה, הוא שיכפל לי מפתח פשוט, יצאתי לבדוק וזה עבד.

חזרתי עליו ולפי המידה הזאת הוא שיכפל לי את המפתח המקורי, 20 ש"ח.

סה"כ 40 שקל, שהשני רצה 400 שקל.

ואני גם די בטוח שזה מה שהוא היה עושה במשך השעתיים שהאוטו אצלו

 

חוץ מיזה לפני חודש קניתי 2 מפתחות מאיביי ללנד קרוזר (רק מפתח ללא השלט והמוח) אחד באשדוד רצה על חריטה של מפתח בודד 70 ש"ח והוא היה צריך גם את הרכב, לא יודע למה, זה רק חריטה.

מישהו אחר בהוד השרון חרט לי אותם ללא בעיה וללא האוטו ב 35 ש"ח לאחד.

 

תמיד צריך לבדוק מחירים.

אני לא היתי חושש, סע לשלום

פורסם

מישהו אחר בהוד השרון חרט לי אותם ללא בעיה וללא האוטו ב 35 ש"ח לאחד.

 

אפשר את הפרטים שלו בבקשה,אפילו בה"פ

ממני גבו (מישהו מהפורום),על חריטת מפתח VW שהבאתי מאיביי 100 ש"ח.

פורסם

בטח

שלחתי לך בפרטי, לא יודע אם מותר לפרסם.

 

אם זה מפתח קפיצי יכול להיות יש צורך לפרק אותו כי הוא לא נכנס באורך (במכונה)

אני לקחתי מימנו מברג בפירקתי במקום.

פורסם

מישהו יודע לומר מהו הקוד המדויק של השלט והמפתחות של הרכב?

האם זה :

1J0 959 753 CT - 434 MHZ

או

1J0 959 753 AG - 434 MHZ

או

1K0 959 753 N - 434 MHZ

 

אני כמעט בטוח שמדובר באחרון (המודגש) אבל אשמח אם מישהו יכול לאמת את זה.

פורסם

יש פה בעלי מקצוע מעולים, חלקם אפילו הגיב פה בשרשור ואני בטוח שהם יודעים לענות על השאלה הזאת.

 

חוץ מזה אני סבור שיש פה כמה עשרות חברי פורום עם איביזה שיכולים להסתכל מה רשום על השלט ולהגיב פה.

 

תודה מראש לעוזרים

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
מישהו יודע לומר מהו הקוד המדויק של השלט והמפתחות של הרכב?

האם זה :

1J0 959 753 CT - 434 MHZ

או

1J0 959 753 AG - 434 MHZ

או

1K0 959 753 N - 434 MHZ

 

אני כמעט בטוח שמדובר באחרון (המודגש) אבל אשמח אם מישהו יכול לאמת את זה.

 

על המפתח שלי (seat ibiza 2011 )

רשום מצד שמאל 7N5 837 202

HELLA 434Mhz

ומצד ימין ANATEL 2187-09-2856

 

אשמח לקבל פרטים על מקופ בו משכפלים מפתחות בזול בפרטי

×
×
  • תוכן חדש...