Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קטנוען בעייתי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4888 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, לא בטוח שזה הפורום הנכון. אבל אנסה.

לאחרונה אחד הדיירים בבניין שלי או זה שצמוד אליו להחנות את הקטנוע שלו בלובי הכניסה. מדובר בלובי פתוח, כמו בבניין על עמודים. בהבדל אחד - גרים גם מתחת לעמודים. כיוון שזו חיפה, הכניסה היא לאמצע הבניין, ויש דירות מעל ומתחת ללובי.

נוצר מצב שהבחור מחנה את הקטנוע שלו ישירות מעל הדירה שלי. הוא עושה לא מעט רעש וגם בשעות בעיתיות (4 לפנות בוקר, לא חד פעמית).

אין לי מושג מי הוא, אבל השארתי לו פתק על הקטנוע פעם אחת. פתק ידידותי שמבקש יפה שאם הוא יועיל בטובו.. הפתק נעלם וההרגל לא השתנה.

 

מבדיקה שעשיתי קיים חוק בתים משותפים שקובע שהשטח משותף לכל הדיירים (אם כי יש סיכוי שהוא בכלל גר בבניין אחר) וצריך את הסכמת כולם (או רובם) כדי לאשר לו להחנות שם. אני צודק בבדיקה שלי?

אין לי בעיה לבקש בצורה תקיפה יותר, אבל מה עושים אם הוא מתעלם? משטרה? עיריה?

פורסם

בתור רוכב בעצמי, במידה ומדובר על בנאדם נורמאלי - הוא כנראה סך הכל פוחד שרכב יפגע בקטנוע שלו בחניה או שיגנבו לו.

אבל מצד שני, אם הוא מתעלם, אולי הוא לא כלכך נורמאלי - נסה לתפוס אותו כשהוא מגיע ולדבר איתו. לא יעזור תסביר לו שלפתח יחסי שנאה עם השכנים כשהקטנוע שלו עומד שם זה לא חכם.

האופנוענים בארץ סובלים מאד מתדמית רעה שנוצרת על ידי כל מיני שליחים וערסים ששמים ז' על הסביבה, אם הוא אחד מהם - אני בתור רוכב, יותר מאשמח אם יקבל על הראש.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

תנסה שוב להצמיד לו מכתב על הקטנוע.

ואם זה עדיין לא עוזר תנסה לבדוק עם שכניך למי הוא שייך.

תמיד אפשר לקשט את לובי הביניין בעציץ גדול היכן שהוא מחנה.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

תודה על התגובות. אבל כיוון שאם אני ניגש לבקש ממנו שוב שיזיז את הקטנוע והוא מתעלם - אין לי ברירה אלא לפנות לסמכות מעלי.

השאלה היא האם מדובר במשטרה או בעיריה? אם בכלל יש מישהו שיכול לפתור את זה חיצונית..

פורסם

אפשר לבדוק אם יש חוק עזר עירוני בעיר בה אתה גר לגבי:

רעש, חניה, מפגע סביבתי וכו.

בכל עיר כמעט בארץ יש מש"ק עירוני, שוטר שמכיר את העיר ואת המתחם בו הוא עובד,

המטרה שלו היא לפתור בעיות מהסוג הזה ולהגיע לפתרוון.

תנסה לבדוק עימו.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

היכן אתה גר בחיפה?

(אתה יכל לשלוח לי בהודעה פרטית).

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אם זה טימקס עדיף שלא תדבר איתו...:wink:

 

עכשיו ברצינות, מה זאת אומרת הוא עושה רעש? הוא מניע אותו ב-4 בבוקר בלובי של הבניין ויש לו אגזוז לחץ שמעיר את השכנים?

אפשר לדבר איתו יפה לפני שהוא מניע את הקטנוע שיוציא אותו מהלובי ברגל ויניע מחוץ ללובי

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

גם אם אין לוט אגזוז לחץ. תאר לך שמישהו מניע לך כלי ממונע בתוך הלובי, איפה שגם ככה האקוסטיקה מורגשת.

נסה להשאיר מכתב נוסף, ושוב שיהיה מנומס, שבו אתה מבקש שיגלגל את האופנוע מחוץ ללובי, ויניע אותו בחוץ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

היה לי גם קטנוע, 125, אמנם זה לא היה לובי אלא ברחבה מחוץ לבניין ואחד השכנים בא אליי וביקש יפה שאני אשתדל לא לעשות רעש בלילה שאני יוצא, אז דרדרתי את הקטנוע אל מחוץ לרחבה ורק אז התנעתי את הקטנוע ויצאתי.

 

אני מאמין שאם זה לא איזה ערס הוא יתחשב בך ויעשה כמוני.

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם

סיפור עם מאפיינים דומים :

חי לו אדם בבניין דירות עם הרבה שכנים נחמדים, וערס אחד עם קטנוע שהיה מחנה אותו בתוך החדר מדרגות,מול המדרגות. ככה שצריך להדחק כדי לעבור, ועל להעביר עגלות תינוק בכלל אין מה לדבר. השכנים הנחמדים ביקשו פעם, ביקשו פעמיים. לא עזר כלום. ואז ביום יפה אחד הקטנוע שלו מצא את דרכו באופן פלאי לתוך הפח צפרדע שמחוץ לבניין. ומאז הוא לא חוסם יותר את המדרגות.

 

נ.ב

כל זה עפ״י פרסומים זרים כמובן :)

V5

פורסם

תודה על הרעיונות היצירתיים :lol:

אבל אין לי כוונה להתמודד איתו אישית. יש לי מספיק עיסוקים פרט אליו. אני שם עוד פתק, ועובר משם לרשויות.

אני אמצא את השוטר של נווה שאנן שיתמודד איתו..

פורסם

250 נראה לי..הבעיה שהוא מחנה עם הפנים לקיר ואין מקום לעשות סיבוב - הוא חייב לצאת ברוורס. והשרשרת שבה הוא קושר את הקטנוע למעקה עושה רעש כמעט כפול מהקטנוע עצמו.

אבל יש לזה עוד אספקטים, זה תופס קצת מקום, מלכלכך בסימני צמיגים את הכניסה.. לא דברים קריטיים באמת, ממילא הבניין מיושן. אבל הם בטח לא מועילים

פורסם

הבעיה ? לי נראה כי זו הבעיה שלו.

כשאני חוזר לביתי אני נכנס בשקט כגנב כדי לא להפר מנוחה, וגם כאשר אני מגיע למקום כלשהו שלא ביתי אך אזור מגורים, אני מקפיד להביט סביבי ולנסות לזהות האם יש שכנים שאני בטעות עלול להטריד ונמנע מכך, אולי כי אני אדם תרבותי ומתחשב, אולי כי אני רוצה למצוא את הצעצוע שלי באותו מצב ומקום שבו הושאר קודם לכן.

 

השרשרת שלו עושה רעש ? שיקנה מנעול שזור זה שקט וזה אחלה, יש בכל קוטר שידרש.

אין לו מקום להסתובב ? למי אכפת בכלל ? אני סוחב את האופנוע שלי (180 קג יבש) ברגל לפעמים גם 20-30 מטר כשאני יודע שהשארתי אותו בסמוך למקום מגורים ולא רוצה להפריע.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...