Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ZX או סוויפט?


Juan
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

קודם כל - סחתיין.

באמת.

אחד הפורומים המושקעים שנתקלתי בהם, המון אינפורמציה ורצון של אנשים לעזור - למדתי הרבה מדפדוף אחורה.

 

אשמח אם תוכלו לעזור לי בדילמה הבאה:

אני מחפש רכב בתקציב 15K-20K .

אני סטודנט דלפון, כך שאני צריך רכב זול לאחזקה ואמין.

לפי מה שקראתי עד כה הסוויפט תענה לי בצורה טובה על הדרישות האלו, אך רצה הגורל ונסעתי גם על ZX אאורה 1.8 94 - ומה יש להגיד, מדובר בנסיכה (בהתחשב בתקציב) - אוטו מפנק, יפה, תענוג של נסיעה.

אחרי שלקחתי את האקזמפלר הספציפי לבדיקה, כולי בהתלהבות, מצאו שם חור קורוזיה עם נזילת מים בבלוק מנוע. דיכאון. הבוחן הסביר שזו בעיה נפוצה מאוד בסיטרואן - בגלל שהבלוק עשוי מאלומיניום.

אמרתי יפה שלום והמשכתי לחפש.

 

שאלתי: האם בעיה מהסוג הזה לא רק מחכה להתפרץ ברכבים שלא השתמשו בהם במים ירוקים (הבנתי ששימוש בהם יכול למנוע את הקורוזיה)?

ובכלל - האם ZX מהשנתונים הרלוונטיים (93-95) יש לו סיכון גבוה יותר לקלקולים ועלויות לעומת הסוויפט, למשל?

 

השאלה מתייחסת לכל סוגי הZX ולסוויפטים 1300 93-95.

 

תודה רבה מראש,

עידו

פורסם

הסוויפט היא מכונית בסיסית וזולה יחסית לאחזקה ובד"כ לא מבקרת במוסכים אם מטפלים בה כיאות.

 

ה-ZX הרבה יותר נוחה ומפנקת אבל מצריכה כיסים קצת יותר עמוקים.

 

בכל מקרה אל תתפתה לקנות סוויפט אוטומטית היא שתיינית דלק לא קטנה.

 

בתקציב שלך הייתי שוקל גם פיאט פונטו שהיא הרבה יותר נוחה מהסוויפט ודי זולה לאחזקה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

עידו, ברוך הבא קודם כל.

ההבדל בין סוויפט ל ZX כמכונית הוא אטמוספרי , לא ניתן למדידה בכלל .

רוצה להבין עד כמה ? לך תנהג בסוויפט אחרי שחווית נהיגה ב ZX ותבין כמה זה שונה.

העניין הוא שכנראה הסוזוקי תהיה אמינה יותר , אם בשביל זה שווה לך לסבול ולנהוג ברכב נחות יותר, זכותך.

אם אין לך בעיה של גודל אז אני ממליץ לך לנסות גם את הסקסו , בגירסת ה 1.4 הידניות דיי אמינות ונותנות תמורה גבוהה מאוד למחיר.

פורסם

תודה Zvit ושלומי על האינפורמציה והטיפים,

הדילמה עדיין קיימת, בעיקר מכיוון שאני לא יודע מה זה אומר בדיוק "כיסים עמוקים" (זה רכב ראשון שלי), ואני משער שזה גם לא דבר שניתן להעריך...

 

ובכל זאת - האם מישהו שהחזיק ZX מהשנתונים האלה יכול לשתף מההתנסות שלו איתה?

 

תודה,

עידו

×
×
  • תוכן חדש...