שלום לכולם,
קודם כל - סחתיין.
באמת.
אחד הפורומים המושקעים שנתקלתי בהם, המון אינפורמציה ורצון של אנשים לעזור - למדתי הרבה מדפדוף אחורה.
אשמח אם תוכלו לעזור לי בדילמה הבאה:
אני מחפש רכב בתקציב 15K-20K .
אני סטודנט דלפון, כך שאני צריך רכב זול לאחזקה ואמין.
לפי מה שקראתי עד כה הסוויפט תענה לי בצורה טובה על הדרישות האלו, אך רצה הגורל ונסעתי גם על ZX אאורה 1.8 94 - ומה יש להגיד, מדובר בנסיכה (בהתחשב בתקציב) - אוטו מפנק, יפה, תענוג של נסיעה.
אחרי שלקחתי את האקזמפלר הספציפי לבדיקה, כולי בהתלהבות, מצאו שם חור קורוזיה עם נזילת מים בבלוק מנוע. דיכאון. הבוחן הסביר שזו בעיה נפוצה מאוד בסיטרואן - בגלל שהבלוק עשוי מאלומיניום.
אמרתי יפה שלום והמשכתי לחפש.
שאלתי: האם בעיה מהסוג הזה לא רק מחכה להתפרץ ברכבים שלא השתמשו בהם במים ירוקים (הבנתי ששימוש בהם יכול למנוע את הקורוזיה)?
ובכלל - האם ZX מהשנתונים הרלוונטיים (93-95) יש לו סיכון גבוה יותר לקלקולים ועלויות לעומת הסוויפט, למשל?
השאלה מתייחסת לכל סוגי הZX ולסוויפטים 1300 93-95.
תודה רבה מראש,
עידו