Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אגב הזמנתי את הפוליש של מגוויר'ס אולטימט,אם יש לך סבלנות לחכות?

אעדכן אותך לגבי היכולת שלו בהסרת סוורלים ואיכותו הכללית. (זה תלוי בך)

פורסם
אגב הזמנתי את הפוליש של מגוויר'ס אולטימט,אם יש לך סבלנות לחכות?

אעדכן אותך לגבי היכולת שלו בהסרת סוורלים ואיכותו הכללית. (זה תלוי בך)

 

זה לא הקטע של הסבלנות זה הקטע שמחר זה סוף סוף יום שיש לי קצת זמן לעשות את הטיפול. אולי פוליש של טרטל יעשה את העבודה? http://carplan.co.il/sg_product~RCP150~2~0.htm

פורסם
הקפצה........ בבקשה תעזרו לי להגיע להחלטה השתגעתי כבר מזה#%@#^

 

לבן זה נהדר.. איזה רכב??

 

לא תגיע רחוק עם פולישים פשוטים...

 

פוליש טוב שווה תוצאה טובה.

 

זה פוליש שבהחלט יכול לקדם אותך:

http://www.autostore.co.il/151426/%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%A9-Menzerna-SI1500

 

כנ"ל לגבי Ultimate Compound של Meguiars

 

הפוליש שאתה רוצה לקנות ישן ולא אפקטיבי. הפולישים שהזכרתי הרבה יותר אפקטיביים.

 

כמו כן, פוליש ידני לא יביא אותך לאן שמכונה יכולה להביא אותך. קח לתשומת לבך.

גאדג'טיסט,בלוגר, דיטיילר חובב, ובעיקר פרקציוניסט

פורסם
לבן זה נהדר.. איזה רכב??

 

לא תגיע רחוק עם פולישים פשוטים...

 

פוליש טוב שווה תוצאה טובה.

 

זה פוליש שבהחלט יכול לקדם אותך:

http://www.autostore.co.il/151426/%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%A9-Menzerna-SI1500

 

כנ"ל לגבי Ultimate Compound של Meguiars

 

הפוליש שאתה רוצה לקנות ישן ולא אפקטיבי. הפולישים שהזכרתי הרבה יותר אפקטיביים.

 

כמו כן, פוליש ידני לא יביא אותך לאן שמכונה יכולה להביא אותך. קח לתשומת לבך.

 

קורולה 2010

ואני לא מתכוון להוציא סכום כזה כרגע על פוליש, אני רוצה משהו שיעשה עבודה טובה ולא להשתגע.

אם אתה יכול להציע לי משהו (לא MEGUIARS) שקיים באוטוסטור/קארפלאן/אוטודיפו/ כל חנות באיזור המרכז שניתן לגשת לרכוש בכל עת.

אני חייב לציין שיש על הרכב כמה שריטות ושפשופים די רציניים שאני רוצה להעלים אותם, ככה שאני לא יודע אם עדין יספיק ואולי כדאי לקנות גס. מה אומר?

פורסם
קורולה 2010

ואני לא מתכוון להוציא סכום כזה כרגע על פוליש, אני רוצה משהו שיעשה עבודה טובה ולא להשתגע.

אם אתה יכול להציע לי משהו (לא MEGUIARS) שקיים באוטוסטור/קארפלאן/אוטודיפו/ כל חנות באיזור המרכז שניתן לגשת לרכוש בכל עת.

אני חייב לציין שיש על הרכב כמה שריטות ושפשופים די רציניים שאני רוצה להעלים אותם, ככה שאני לא יודע אם עדין יספיק ואולי כדאי לקנות גס. מה אומר?

 

המליץ לך איתי המלצה נכונה,מה הבעיה?

×
×
  • תוכן חדש...