Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז במהלך היום שיחקתי קצת עם תיבת הפיוזים (העברתי את הקודן למקור מתח אחר, לא התאים לי שהוא מחובר למצית)

והכול היה טוב

והאוטו הניע בלי בעיה, מאוחר יותר באותו יום נכנסתי לרכב והוא לא מניע , מסובב מפתח קליק אחד של הסטרטר וכלום.

חשבתי שבטח עשיתי איפה שהוא קצת עם הפיוזים ויש זליגה והמצבר מת, הנעתי בירידה והגעתי הביתה.

אחרי חצי שעה באתי להניע שוב ...קליק אחד של הסטרטר וכלום, בדקתי מתח על המצבר ו 12.8 - מעולה.

הבנתי שהסטרטר תקוע הבאתי פטיש מכה קטנה והכול מניע טוב מאז.

 

השאלה היא האם הסטרטר עומד למות?

והאם יכול להיות שזה באמת קרה בגלל המשחק בחשמל בבית הפיוזים (בתוך הרכב).

 

תודה לעונים - מצטער על החפירה.

306 ידנית 1.6 2001

  • ספונסר פורום
פורסם

התופעה שאתה מתאר, סטארטר שלא עובד אבל חוזר לעבוד אחרי מכה קטנה, אופיינית לסטארטר שנמצא בסוף חייו.

פורסם

אם בזמן ניסיון ההתנעה אתה שומע את ה"קליק" של הסטרטר אך הוא לא מסתובב, הבעיה היא או בסלונואיד עצמו של הסטרטר או בפחמים.

 

ממסר הגברה לדעתי לא יעזור משום שהסלונואיד עובד ואתה שומע את ה"קליק" שלו.

 

כניראה זה צירוף מקרים, אך אם תוכל להגיע לחוטים של הסטרטר תוכל לנסות בזמן הבעיה לגשר בסטרטר את החוט הדק שמתחבר אליו ל + ותבדוק אם הוא עובד או לא(אם זה גיר ידני בדוק לפני שהרכב נמצא בניוטרל!!)

×
×
  • תוכן חדש...