Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פאקינג 10.0K - שתלך להזxxxן - אם אין לך סנטימנטים אליה, ועל קצה הזxן שלך מה היא חושבת עליך - תבקש ממנה בחזרה את הטבעת, תחזור לחנות ממנה קנית ותבקש להחזיר. מקסימום יתנו לך זיכוי חלקי, "רק" כמה אלפים. שווה, לא?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
גם אם לא עברו 14 יום, החוק אינו תקף על תכשיט שמחירו מעל 3,000 ש"ח.

 

צודק.

http://www.moit.gov.il/NR/exeres/FA1AD844-1B22-449E-B6C5-047877539E49.htm

כל יום לומדים משהו חדש.

 

וזה בא ללמדנו שבקניית טבעת אירוסין (קניה שיש סיכון משמעותי שיהיה צורך לבטל...) יש לדרוש מהחנות כתנאי לביצוע העסקה הסכמה לבטל ולהחזיר את הכסף.

 

אין שום סיבה שלא יסכימו (בהנחה שמדובר בטבעת שקיימת במלאי ולא הזמנה מיוחדת) ויש מספיק חנויות תכשיטים אחרות אם חנות מסויימת לא תסכים.

 

לחבר טוב שלי קרה מקרה כזה (הרבה לפני התקנות לגבי ביטול עסקה).

הוא הציע לחברתו דאז נישואין (ועוד אחרי שהודיעה לו שהיא זורקת אותו!), עם טבעת בשווי מכובד שנרכשה מ"ה. שטרן".

הנ"ל לקחה 24 שעות לחשוב, ובסופו של דבר סירבה.

הוא חזר עם הטבעת לחנות, יומיים אחרי שנקנתה. סירבו להחזיר לו את הכסף. נתנו לו רק תעודת זיכוי תמורתה, והגדילו לעשות ונקבו אותה בדולרים ("שישמור על הערך")

כמובן שעד שהוא מימש את הזיכוי הדולר צנח והוא הפסיד חלק משמעותי מהכסף, אבל את זה באמת היה קשה לחזות מראש.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

הפשרה הסבירה: תמכרו את הטבעת ותתחלקו ברווח.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם
פאקינג 10.0K - שתלך להזxxxן - אם אין לך סנטימנטים אליה, ועל קצה הזxן שלך מה היא חושבת עליך - תבקש ממנה בחזרה את הטבעת, תחזור לחנות ממנה קנית ותבקש להחזיר. מקסימום יתנו לך זיכוי חלקי, "רק" כמה אלפים. שווה, לא?

 

פאקינג 10 אלף שקל היה בדיוק הביטוי שבו עמדתי להשתמש.

מה זה מעניין אותך מי ביטל או למה, זה לא סווטשרט ב100 שקל.

אם אתה ממש נגד, אני יכול לבקש אותה חזרה ולהשמיש את הכסף למטרה טובה, מבטיח.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

עזוב כבוד, יאה, יעה וזה

בישראל היה ישראלי, דהינו שיטת מצליח:

 

תבקש,אם היא תחזיר - הרווחת, אם לא - לפחות ניסית.

אין לך מה להפסיד מעבר לכך, הרי גם ככה לא תתחתנו.

 

בהצלחה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
הפשרה הסבירה: תמכרו את הטבעת ותתחלקו ברווח.

 

למה מי מת שהם צריכים להתחלק ברווח? הכסף שבו נקנתה הטבעת הוא שלו בלבד.

אני מאד בטוח, ביותר ממאה אחוז שהיא לא הייתה שותפה לתשלום הטבעת מן הסתם.

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם

תבקש בחזרה. לא הלכה איתך עד הסוף, לא משנה מאיזו סיבה, אז אין צורך שתשמור את הטבעת.

מה, אתה רוצה שהיא תמכור אותה ותיהנה מהכסף שלך?.

מילא אם היה מדובר על סכופ קטן , אבל 10K לא באים בקלות היום.

שונא גזענים !.

פורסם
תבקש בחזרה. לא הלכה איתך עד הסוף, לא משנה מאיזו סיבה, אז אין צורך שתשמור את הטבעת.

מה, אתה רוצה שהיא תמכור אותה ותיהנה מהכסף שלך?.

מילא אם היה מדובר על סכופ קטן , אבל 10K לא באים בקלות היום.

 

שמעתי שבמגזר צריך להביא קילו זהב, מה יקרה אז?! :lol:

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם

הסיפור קצת מאוד מורכב, מכיוון שהחתונה בוטלה ע"י האימא שלה ששולטת לה על החיים וקובעת לה מה לעשות (האימא התקשרה אלי בצרחות ואמרה לי "החתונה מבוטלת, תעשה מה שאתה רוצה" (זה נבע מכך שלא הסכמתי איתה על כמה דברים, היא אחת שמי שלא מסכים איתה היא ישר צורחת ומשתוללת).

 

לא יכולתי להמשיך להילחם נגדה כי א' הבחורה לא הייתה איתי באותה דיעה היא לא הייתה בצד שלי אלא בצד של המשפחה שלה ואי אפשר היה לקבל החלטות ככה איתה לבד, ב' ספגתי כבר מספיק השפלות מצד האימא שלה

שאני לא חושב שמישהו יכול לקבל את ההשפלות שאני קיבלתי ממנה ואמרתי לעצמי גם שאם לפני החתונה היא משפילה אותי ככה, מה יהיה אחרי החתונה?.

החלטנו ביחד שזה לא ילך ואין מה להמשיך להילחם נגד האימא שלה ונגד המשפחה שלה.

 

אני חושב שבאמת אני לא יבקש את הטבעת חזרה, אם היא תירצה היא תחזיר ואם לא- שיהיה לה לבריאות.

 

תודה לכולם על העצות ושיהיה רק בשמחות :wink:

פורסם

אתה צריך ללכת לברך "הגומל", זה קודם כל.

כמעט קברת את החיים שלך עם החתונה הזו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ידידי.. תחשוב על הזמן שלוקח לחסוך 10K ולא להרוויח אותם.

זהו סכום לא מבוטל שאני לא רואה שום סיבה הגיונית שלא יחזור אליך,בטח בנסיבות הביטול כפי שציינת.

אני לא אומר ללכת עד הסוף בנושא במידה והיא לא רוצה ,אלא לפחות לנסות ולבקש בצורה מכובדת את הטבעת בחזרה.

בהצלחה.

נ.ב

כפי שידידי מעלי רשם,את הרווח מהסיפור כבר הרווחת.

פורסם

תבקש חזרה. אין בושה.

אם אמא שלה מסוגלת לצרוח עליך לפני החתונה, תהיה מסוגל לדרוש את הטבעת חזרה.

מזלך שיצאת מזה בנס....

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

בנסיבות האלה אתה יכול לבקש את הטבעת בחזרה מאמא שלה , כך לא תעמיד את הבחורה בדילמה מול המשפחה שלה.

רק תעשה את זה בצורה קצרה ומכובדת.

בעשרת אלפים שקל קונים הרבה אגו.

פורסם

זה תלוי מגזר ומנטליות. אצל רוסים לא נהוג ולא יעלה על הדעת לבקש בחזרה. אני עוד יותר קיצוני ומסוגל להביא מתנה כזאת לפרידה כאות הוכרה על השנים הטובות ביחד.

Having said that, וגם יחד עם חשש מסירחון שיצא מהג'ורה של אמה שלה אחרי שהיא תשמע שאתה רוצה את הטבעת, אני חושב שעליך לבקש אותה בחזרה ולאו דווקא עקב שוויה הכספי, אלא מתוך עיקרון.

נ.ב. גם אני בתחילת חיי הנישואין שלי סבלתי השפלות מצד מחותנים, אבל במרוצת השנים הם למדו להכיר ולהעריך אותי, ואני למדתי לכבד אותם. היום אנחנו קרובים יותר מאשר להורים שלי.


×
×
  • תוכן חדש...