Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4756 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רק אני נזכר בסרט אהבה קולומביאנית?

 

"אם סבא אברם היה בחיים, אני הייתי חוזר לגור בבית".

 

"אין ולא תהיה כמו דנה ברוכי" :-D

 

לפותח השרשור, מאחל לך בריאות טובה ואריכות ימים.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

אני לא אתיחס לעלות הטבעת. (כי כבר הוצאת אותה.)

נתיחס לעיקרון. של המצב המשפחתי.

 

כאשר זוג לא מסתדרים עם ההורים של אחד מהצדדים. צריך לבדוק למה. בגלל גישה דתית. (ההורים דתיים. וחתן / כלה לא דתיים. או הפוך. ) בגלל צורה של יחסים. (ההורים מתיחסים בזלזול או הפוך. או נותנים הרגשה של שווים פחות). בגלל שקרים שהיו ועוד סיבות אחרות.

 

במידה ואתה חושב שניתן לגשר בצורה בוגרת הגיונית ושפוייה על הפערים. עם החברה. ללא עירוב של המשפחה.

ורק אחרי זה ללכת ולנסות לשפר את היחסים מול האמא / אבא.

** ואני יגיד לך משהו חשוב לחיים. יחסים טובים עם ההורים של שני הצדדים זה דבר חשוב. כי הם יכולים לעזור המון במהלך השנים. או לעשות נזקים קשים לקשר (את זה כבר ראית). ונכון לפעמים ההתחלה קשה. אבל ניתן לראות (בתקווה שלא טועים) מי יהיו הגיונים בעתיד ומי לא. **

 

במידה והבעיות הן רק בגלל החתונה / אירוסין . ולפני זה היה מצב טוב. אולי צריך לשבת לדבר.

והצעה שלי. תחליט עם החברה שאתם מארגנים. ולא ההורים. יהיה לכם שקט יחסי מהם.

 

 

אבל. במידה והמצב לפני זה היה זהה. וההורים שלה. היו לא נחמדים לא מפרגנים לא נותנים לך הרגשה טוב הבכלל.

אתה יכול בלב שקט ללכת לאמא. להגיד לה תודה. שהצילה אותך מחיים ארוכים של יחסים דפוקים בגללה.

וקשר בעייתי. וריבים ארוכים. ועל הדרך אתה יכול לדרוש את הטבעת בחזרה.

 

 

 

# אני יכול לספר לך כמו אחד מקודמיי. שיחסים עם המחותנים. (ההורים של החתן / כלה) יכולים להיות מצויינים. וזה יעשה רק טוב.

אני כמו בן נוסף בבית. ומתיחסים אליי ההורים כמו אל בן. ולאחים שלה אני אח. וזה היחס. אני מגיע חופשי לבקר. כי אני רוצה ולא כי אני מרגיש חייב. קופץ לצהריים בלי להודיע. ואם אני לא מגיע כמה ימים. צועקים עליי שלא רואים אותי מספיק, ושאני צריך לבוא יותר.

ולאשתי המצב זהה. ההורים שלי מתיחסים כמו לבת. וכל דבר עזרה שהיא צריכה / רוצה / מחפשת היא מקבלת. וזה כיף

ואני מוסיף (אני לא שומר כשרות. ולא מאמין באלוהים. אבל הבית של אשתי כשר. ועושים קידוש. והאבא הולך לבית כנסת. וכל אחד מכבד את השני. )

 

ובגלל זה במידה ואתה רואה את המצב הזה (#) כבידיוני. אני לא הייתי נכנס לקשר.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
יש שלב שבו שני הצדדים מספיק פתוחים כדי להגיד את הכל כמו בין בני משפחה אבל לא מספיק פתוחים לקבל את זה כמו שמקבלים מבן משפחה. זה לא שהיחס משתנה עם הזמן אלא שאתה מקבל את הדברים אחרת.

 

כמובן שכעבור 15 שנה אני רואה ומקבל דברים אחרת. אבל גם צד שני היה צריך לדרוך על גאוותו ולעשות צעד. כך שזה לא רק עניין של השקפה.

פורסם

שילמת שכר לימוד וגם קיבלת תמורה.

עדיף לשלם 10K חד פעמי מאשר לחכות ולשלם מזונות (ואולי גם לילדים) בהמשך.

 

עם מפלצת כזאת הנישואים שלכם היו מתפרקים במוקדם או במאוחר.

 

אני מכיר מקרוב זוג כזה, רק שהמפלצת היתה מצד הגבר. הם החזיקו בדיוק 3 שנים אבל בינתיים הצטרפה למשוואה גם ילדה מסכנה.

פורסם

אני קצת חצויה בעניין -

 

מצד אחד טבעת אירוסין כעיקרון זו מתנה. לא היית חייב לקנות לה טבעת ב-10K אבל קנית כי רצית להתחתן איתה - אני מבינה את זה.

קרה מה שקרה והמפלצת שכנעה את זוגתך שזה לא יקרה ונפרדתם.

 

מן הראוי שהיא תחזיר לך את הטבעת מבלי שתגיד מילה היות והפרידה באה מהצד שלה, אבל סביר מאוד שהמפלצת לא תאפשר את זה כל עוד היא בסביבה ותנסה להשפיל אותך עוד יותר.

 

אם אתה כבר מחליט לבקש את הטבעת חזרה (שלדעתי יש לך זכות מלאה לעשות את זה), אל תדבר עם האמא. היחסים כבר פורקו ואמא שלה לא חלק מהחיים שלך יותר - ואם היא שואלת למה - תגיד לה שהיא שברה חוזה :)

 

אגב - אם הייתם בארה"ב היית יכול לתבוע לה את הצורה על הבטחת חתונה שלא מומשה.

 

 

במידה והבת כבר בדעה של האמא ולא מוכנה להחזיר לך את הטבעת שלח אותה לדחוף את הטבעת הזו למקום שבו השמש אינה זורחת.

 

אגב - כמה זמן עבר מאז שפירקתם את העסק? אם עבר הרבה זמן כבר אין לך מה לחלום על הטבעת אבל אם מדובר בזמן קצר עדיין יש אופציה שהיא לא התיכה אותה.

פורסם

תגיד לה שאתה רוצה לחזור ולהתחתן, ואז היא תגיד לא, תתעצבן ותבקש טטבעת. הפוך על הפוך...ואז האגו שלה ושל האמא יחזירו לך את הטבעת.

פורסם

מי שמכוון להמלצה דתית לאמר הגומל - כדאי שלפני כן יגגל ויראה על מה אומרים הגומל

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אולי אל תסתכל על זה כשכר לימוד, תסתכל על זה כמשכורת!

 

היום אתה עושה 10 אלף בשעה?

כי פה אתה יכול לעשות - לך קח את הטבעת!!!

 

חוצפנית בת חוצפנית.

 

(אם אתה רוצה אני מוכן ללכת לקחת את הטבעת תמורת 50% סימליים מערכה, אני לא עושה סכום כזה ביום :roll: )

פורסם

אגב - אם הייתם בארה"ב היית יכול לתבוע לה את הצורה על הבטחת חתונה שלא מומשה.

 

גם בארץ אפשר לעשות את זה, בטח כאשר יש נזק כלכלי ;)

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

זה הדבר הכי פתטי ששמעתי בחיים שלי

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

במידה והבת כבר בדעה של האמא ולא מוכנה להחזיר לך את הטבעת שלח אותה לדחוף את הטבעת הזו למקום שבו השמש אינה זורחת.

 

קבלי תיקון, נשבר המיתוס הזה השמש אכן זורחת שם

60775_381860831897061_1866958319_n.jpg

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם
מי שמכוון להמלצה דתית לאמר הגומל - כדאי שלפני כן יגגל ויראה על מה אומרים הגומל

ששבת אחת ביקש הרשל'ה מהגבאי - בדחילו ורחימו - להעלותו לברכת הגומל. אחרי שבירך בקול רועד שואל אותו הרב: "ספר לנו הרשל'ה, מאיזו צרה ומצוקה נחלץ יהודי השבוע?!" והרשל'ה עונה: "ביום שישי פסעתי לי ליד הנהר, היכן שהשיקס'ז כובסות בגדיהן, ושם היתה גויה עבת בשר, אבן כבדה בידה, חובטת במלוא עוזה בכותונת הרטובה המונחת על הסלע... אתם יודעים איזה נזק היה נגרם לי אילו הייתי לבוש באותה כותונת?! בוודאי לא הייתי יוצא בחיים!".

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

קח את הטבעת בחזרה. פאקינג 10 אלף שקל ואתה מתלבט?

זה המון כסף ואם אתה לא במצב של אחת הבחורות מהסדרה ״מעושרות״ דרוש בחזרה את הטבעת.

זה פשוט לזרוק כסף.

לתת מתנה זה משהו אחד אך טבעת אירוסין של חתונה שבוטלה זה משהו שונה לגמרי.

מה גם רוב הסיכויים היא בעצמה תמיר את הטבעת בכסף.

לא חושב שמישהי תענוד טבעת של חתונה שבוטלה.


×
×
  • תוכן חדש...