Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4971 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוטו עם 135,000 ק"מ , המוסך אומר ש4 הצמיגים יבשים

מצד אחד זה הגיוני כי זה אוטו שבשנה האחרונה יותר עומד מנוסע

מצד שני אחד הצמיגים שם הוחלף רק לפני שנה מאותה הסיבה

 

כמה צרכים לעלות 4 צמיגים חדשים ?

אני זקוק להמלצה למקום באזור כפ"ס-רעננה

תודה

פורסם

מה מידת הצמיגים שלך?

רוב המאזדות נעלו צמיגים של YOKOMHOMA מדגם ASPEC - מה שהגיע מהיצרן.

צמיגים טובים ואתה יכול לחפש אותם, ואם לא תמצא בחר A.DRIVE של אותו יצרן ויתאימו לרכב מאד.

 

רק המידה חשובה כדי לדעת סוגים ומחירים

קובי

:-)

פורסם

הקילומטרז' שהצמיגים עברו לרוב לא משחק תפקיד רוב הצמיגים מוחלפים אך ורק מההתיישנות שלהם, צמיגים יכולים להתייבש מאורך החיים המוגבל שלהם בדרך כלל בסביבות ה 4 שנים הצמיג כבר יבש גם אם לא נסעת עליו אפילו מטר אחד, ומנגד צמיג יכול להתבלות מנהיגה ספורטיבית בזמן קצר מאוד.

 

לא מסתכלים רק על הק"מ שהצמיג עבר אלא על כמה משתנים, העקריים הם גיל הצמיג, תאריך יצורו, ופגמים שנוצרו עליו כגון סדקים/עיוותים ועומק החריצים וכו.

 

לרוב צמיגים מוחלפים עקב גילו והרבה פחות בגלל הק"מ ועומק החריצים.

 

יש הרבה גורמים כמו למשל שמש שגורמת לצמיג להתייבשות גם אם לא תיסע על הצמיג וגם אם לא עבר זמנו, וכמו למשל גם לחץ אוויר לא נכון.

פורסם

מידות הצמיגים על פי רישיון הרכב הם : 205/55R16

האוטו משמש בעיקר לנסיעות קצרות בתוך העיר ורק לעיתים רחוקות לנסיעות ארוכות יותר מחוץ לעיר

רוב רובו של הזמן האוטו דיי עומד ולא צובר הרבה ק"מ

אין לי צורך באמת להשקיע אבל אני בכל זאת רוצה צמיד בטיחותי

מה פחות או יותר הסכום שנחוץ להשקיע ברביעיה חדשה כזאת ?

פורסם

הצמיג הכי זול שאפשר לשקול לרכב שלך, גם מבחינת הבטיחות הוא FALKEN ZE 912

http://tires4u.co.il/default.asp?Compare=1&Id=449132&AreaId=0&ManfCountry=%E0%F8%F5%20%E9%F6%E5%F8%20%EE%F7%E5%F8:%20%E9%F4%EF

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תבדוק מול צמיג ישיר בפ"ת . למיטב ידעתי הם מהזולים ביותר באזור (כמעט כמו אנטון ביפו).

אני ממליץ על צמיגי דנלופ . לא מהיקרים ביותר אבל מאוד אוחזים ומחזיקים קילומוטרז יפה.

 

רענן

פורסם
תבדוק מול צמיג ישיר בפ"ת . למיטב ידעתי הם מהזולים ביותר באזור (כמעט כמו אנטון ביפו).

אני ממליץ על צמיגי דנלופ . לא מהיקרים ביותר אבל מאוד אוחזים ומחזיקים קילומוטרז יפה.

 

רענן

 

יתנו לו דגם 490 וימצא את עצמו בתוך עמוד בפניות כי הם מחליקים חבל"ז ומה עוד שכעת חורף

 

כנס לצמיג ישיר (הם זולים אבל לבדוק טריות של כל 4 הצמיגים) ותבקש 4 צמיגים A.Drive או פלקן 912

קובי

:-)

  • ספונסר פורום
פורסם

אתה מוזמן לפנות אל צמיגי אביגדור פרונט כחלון ברחוב יוחנן הסנדלר 11 כ"ס.

 

תפנה אל שי ותגיד לו שהגעת מהפורום והוא ידאג לך לשירות ומחיר מועדף.

×
×
  • תוכן חדש...