Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4955 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תמצא מישהו,שמכיר מישהו,שמכיר מישהו,בקיצור 3 ״מישהוים״

 

גדול! אתה עוד יותר מצחיק :roll:

 

לפותח השרשור, הכי טוב שתשאל בפורומים בחו"ל על הרכב ועל תחזוקה ואמינות כדי שלא יהיו לך ספקות, בכל מקרה מהחיפוש שאני עשיתי בגוגל, יצא שיש להם בעיה עם המותחן של הרצועת טיימינג שגורם לרצועה לצאת מהמקום שלה ואז הנזק כבר ידוע:

http://hissingkitty.com/complaints/mini-cooper-timing-chain-tensioner-defect/

פורסם

תודה רבה.

 

מה לגבי ה500 אבארט? גם היא סובלת מבעיות כלשהם?

 

ביצעתי נסיעת מבחן על אחת, אהבתי אותה מאוד אך הרגשתי חוסר כח.

פורסם

גם אני שואל למה לא אברט? ואם קופר S אז למצוא אחת של ילדה מכפר שמריהו שאבא קנה לה רק כי היא עלתה יותר או יאפי צפונבון שנסע בה למשרד עורכי דין שלו ולא מאיזה ילד שטחן אותה (את המכונית). ברור שהיא הרבה יותר ספורטיבית מהפולו GTI, שהיא לכשעצמה סבבה אבל לא מול ה-S. על איזה תקלות שמעת? כמו ששרוניס כתב, אם זה שמועה מחבר של דודה ששמעה מהמוסכניק של שכן שלה, אז ככה גם צריך להתייחס לזה.

פורסם

לא מכיר בעיות אמינות בקופר S ולא במנועי הטורבו החדשים של פיאט.

 

לגבי הטענות על בעיות האמינות בפולו, אפשר להגיד שזה קצת יותר מבוסס. לא סתם VAG החליטו על הפסקת ייצור המנוע הזה למרות שזה גם בגלל עלות הייצור הגבוהה.

פורסם
לא מכיר בעיות אמינות בקופר S ולא במנועי הטורבו החדשים של פיאט.

 

לגבי הטענות על בעיות האמינות בפולו, אפשר להגיד שזה קצת יותר מבוסס. לא סתם VAG החליטו על הפסקת ייצור המנוע הזה למרות שזה גם בגלל עלות הייצור הגבוהה.

 

כרגע אני נשאר עם ההחלטה על הS. אם מישהו שומע\מכיר מישהו שמעוניין למכור מהשנתונים 2009-2011 אני אשמח לשמוע כי כרגע אני מתקשה למצוא אחת. תודה רבה לכולם

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

פעם ראשונה אני מודע לקיומה של הקופר S הזו. נשמע לי מעניין...

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מאוד מעניינת. בטח קשה מאוד למצוא כזו ידנית.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

עדכון :

 

כרגע עומדות 3 קופר S למכירה ביד 2 , אחת 2006 ב85 אלף ש"ח. ועוד שתיים 2008 ב120 אלף ש"ח.

 

המחירון של ה2008 הוא 89 אלף ש"ח. חדשה מהחברה ידנית עולה כ169 אלף ש"ח.

 

לא מבין את ההגיון שבמחירים של המיני, על סמך מה הם דורשים ב30 אלף שקלים מעל המחירון? מישהו יוכל להסביר לי את ההגיון שעומד מאחורי זה?

 

אני מבין שיש כאלה שידרשו 10 מעל ואולי גם יקבלו בכל זאת אוטו לא נפוץ ואם יש אחת שמורה אז יתכן ושווה להשקיע מעל המחירון בכמה אלפים. אבל פאקינג 30 אלף ש"ח? זה כבר מגיע כמעט למחירון של 2011!

 

אני די ננעלתי על הרכב הזה, התקציב שלי הוא 120 אלף ש"ח אבל אני לא מסוגל להשקיע אותו על 2008 בידיעה שאני משלם 30 מעל, ובידיעה שאוטו חדש מהניילון, ב5 שנתונים מעל, הוא רק ב60 אלף ש"ח יותר.

פורסם

המחיר של הקופר צנח לפני מספר חודשים, כמדומני מ-240K ל-170K.

 

בעלי הרכבים למכירה בוחרים להתעלם מהירידה הזאת. אישית, אני הייתי בוחר להתעלם מהם ולקנות משהו אחר. במצב הזה אני ממליץ לך לדלג הלאה.

 

במקומך הייתי בודק בכמה אפשר להוציא קורסה OPC חדשה מהחברה(מניח באזור 140K).

 

לחליפין קליאו ספורט שעומדת לפני החלפה ובטח מוצעת במחיר אטרקטיבי(כנראה זולה גם מהקורסה).

 

שתיהן לא פחות טובות מהקופר ואישית הן אפילו יותר קולעות לטעם שלי. אפילו תקבל רכב חדש באחריות ולא רכב בן 5:shock:.

פורסם

אהלן, תודה על תגובתך.

 

אני בדקתי את כל האופציות ומנסה לשכנע את עצמי לרדת מהקופר, אבל לא מצליח. מכוניות כמו קליאו וקורסה אולי אף טובות ממנה בפן הספורטיבי אבל הקופר S פשוט עושה לי את זה יותר מכל רכב אחר.


×
×
  • תוכן חדש...