Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4955 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביקוש גבוה, אין הרבה מאוד יחידות על הכביש וגם אלה שמוכרים דורשים בסביבות 20 מעל למחירון אבל בכל מקרה הרכב הזה נמכר מעל למחירון.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לגבי GTI6 DSG6:

אני מחזיק כזה רכב כבר שנתיים. אין מה להשוות ללאון FR, אלא אם הלאון מוצעת לך בהפרש עצום (נניח 40%), שאז זה מתחיל להיות כדאי. אני עצמי שקלתי במכירת החיסול האחרונה להחליף את ה- GTI ב- FR + רכב נוסף לאישה. אבל GTI היא ממש לא.

לגבי ה- DSG6, החיבור שלו לרכב מדהים, ממליץ לך בחום לנסות. מעבר לצליל המשכר שהוא מייצר בהחלפת הילוך, למהירות התגובה, לנסיעה החלקה, תחשוב שאתה בסיבוב ומוריד הילוך בעשירית שניה של נגיעה בפלאפים מאחורי ההגה, במקום להוריד יד להילוכים. כמובן, זו חוויה שונה ולעתים חסר לי גיר ידני, בשל אלמנט ה"בחישה" הידוע. לכל דבר יתרונות וחסרונות. עד שלא תנסה לא תדע :-)

 

בכל מקרה, 2010 ב- 140 זה יקר. אתה יכול לקבל את שלי 2011 DSG עם תוספות, בקצת יותר ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אני מסכים עם bar72 אני לא רואה שום סיבה שרכב כזה יסחר ב20 מעל בשום מצב. בכל מקרה יש כרגע אחת שחורה עם 44K יד 2 שדורש מחירון...אבל להיות יד 3 על 2010 קצת מבאס.

פורסם

מתבקש לערוך השוואה בין הלאון fr לגולף. הדבר נעשה כבר עי עשרות כתבי רכב.

 

הגולף היא בעצם לאון עם שלדה משודרגת, איכות חומרים עדיפה ועם פחות אבזור.

פורסם
מתבקש לערוך השוואה בין הלאון fr לגולף. הדבר נעשה כבר עי עשרות כתבי רכב.

הגולף היא בעצם לאון עם שלדה משודרגת, איכות חומרים עדיפה ועם פחות אבזור.

 

זה כמובן רק חלק מהנושא. אבל לא זה העניין ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...