Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מניח שזה שנוי במחלוקת אך ברמה העממית אני מוצא את טורטית כמעודן במיוחד, רצוי בשילוב עם מוסיקה באיכות קולית גבוהה.

רגע של זן.

 

בוא תשתה תמצית וניל וזהו....

הרשי זה איכס, זהו - אמרתי את זה, מצטרף למחמאות על שוקולד הבית של שופרסל מתוצרת פריי.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בנוסף, לאמריקנים יש חיך שונה בכל הקשור לשוקולד ולדברי מתיקה באופן כללי,

וזה במקרים רבים טעם שנתפס כבלתי נסבל בארץ.

שלא לדבר על רשימת המרכיבים, אללה יסתור.

תמיד, בלי יוצא מן הכלל,

יתגנב לשם איזה סירופ תירס, מוצר מעובד נוסף שמקורו בתירס,

איזה צבע מאכל לא קשור לכלום, עוד משהו שהיה פעם תירס, וכו'.

זה אחד ממשאבי החקלאות הנפוצים ביותר שלהם. אם הם לא ידחפו אותו לכל דבר, לאן בדיוק ילך כל התירס?? :lol:

לגבי הרשיז- אהבתי את ה peanut butter cups שלהם... מתפורר, מתוק מדי, אבל טעם של חמאת בוטנים מתועשת, בדיוק כמו שהאמריקאים אוהבים :-D:wink: שכפי שה hans ציין, להם יש העדפות טעם קצת אחרות.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

לשוקלד של הרשיז יש טעם של אבק, אבל... השוקולד הלבן שלהם מעולה, במיוחד זה שמגיע עם שברי אוראו, גם השוקולד שקדים לא רע.

 

מבחינת שוקולדים, אני אוהב את 3 המוסקטרים, חטיף כמו סניקרס רק יותר טעים.

haters will hate

פורסם
לשוקלד של הרשיז יש טעם של אבק, אבל... השוקולד הלבן שלהם מעולה, במיוחד זה שמגיע עם שברי אוראו.

 

בנצי אתה טועה

הCookies & Cream ממזמן לא על בסיס שוקולד לבן אלא קרם חלב.

 

בתור חובב מושבע של שוקולד לבן השוקולד הלבן של הרשי אחד מהטובים שאכלתי.

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

לעלית יש מנהג לחרב כל חברה שהיא קונה, ככה היה עם ורד הגליל והאינטרמצו המעולה בשנות ה 80, וככה עכשיו עם מקס ברנר

שרחוק מאוד מהאיכויות הפנטסטיות שהיו לו בשנות ה 90, ברמה גבוהה אפילו מגודייבה.

 

ומה עם השוקולדה המקופלת שהייתה פעם ממש טעימה, והיום - פשוט סתמית לחלוטין?

 

אם כך, אני לא היחידי.

 

בהחלט לא היחידי. גם אני טעמתי את ההרשי הזה ולא הצלחתי להבין למה הם אוהבים אותו. לזכותו יאמר שהוא אכיל; לגנותו יאמר - לא יותר מאכיל.

 

דני

פורסם

מוסיף לשרשור 2 וחצי המלצות על שוקולד חלב.

 

1) קדבורי - שוקולד חלב אדיר, הלבן עוד יותר. קצת יקר בארץ, עלית פעם עשו שתיק מלוכלך בשביל למנוע כניסה לשוק בצורה מאסיבית

2) גאלקסי - שוקולד חלב אדיר , קשה למצוא בארץ.. אבל אם מוצאים קונים סטוק 8)

0.5) מילקה

 

אגב,

 

אבקות שוקו - השוקולית גרוע ברמות מחרידות, הנסקוויק סביר, איזה אבקות טובות אפשר למצוא בארץ?

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

הרשי׳ס אכן שוקולד ברמה נמוכה.

 

למקד ברנר שהוזכר קודם אכן יש הברקות לא רעות פה ושם (החביבה עלי זה הפקאנים מצופים שוקולד וקקאו) אבל גודייבה בכמה רמות מעל.

 

ללינדט גם יש שוקולדים מצויינים (לבן וחלב ממולא מוס).

 

לגבי הקפה האמריקאי, אכן חרא קפה וסטארבקס דוגמא מצויינת לכך- האספרסו שלהם בעקביות שרוף וחמוץ עם טעם של גחל.

 

הנספרסו שלי מפיק קפה הרבה הרבה יותר טוב, בכל ווריאציה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אבקות שוקו - השוקולית גרוע ברמות מחרידות, הנסקוויק סביר, איזה אבקות טובות אפשר למצוא בארץ?

בעדן טבע מרקט יש כל מיני אבקות קקאו \ שוקו מיובאות. בעיקר מוצרים שוויצריים אם איני טועה, לא יודע להגיד שמות מדוייקים.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

יש שוקולד אחד שאני לא יכול בלעדיו:

after8.jpg

במילוי מנטה, יאמי.

אבא שלי קורה לזה שוקולד עם משחת שיניים. :)

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
הרשי׳ס אכן שוקולד ברמה נמוכה.

 

למקד ברנר שהוזכר קודם אכן יש הברקות לא רעות פה ושם (החביבה עלי זה הפקאנים מצופים שוקולד וקקאו) אבל גודייבה בכמה רמות מעל.

 

ללינדט גם יש שוקולדים מצויינים (לבן וחלב ממולא מוס).

 

לגבי הקפה האמריקאי, אכן חרא קפה וסטארבקס דוגמא מצויינת לכך- האספרסו שלהם בעקביות שרוף וחמוץ עם טעם של גחל.

 

הנספרסו שלי מפיק קפה הרבה הרבה יותר טוב, בכל ווריאציה.

 

תקרא שוב את מה שכתבתי, אני לא מדבר על מקס ברנר עכשיו, אלא על מקס ברנר האמיתי זה שהיה מכין בעבודת יד את הפרלינים

המדהימים באמצע-תחילת שנות ה 90, הרבה לפני שמכר את השם לעלית.

ואכלתי גודייבה, והיא לא התקרבה לקרסוליים של הברנר.

שדרך אגב גנב את כל המתכונים שלו משוקליטייר פריזאי (נצר לשושלת בת מאות שנים במקצוע)

כשעבד אצלו בתור שולייה במשך מספר שנים.

פורסם

לגבי הרשיז', אני חייב לציין לטובה את השוקולד הלבן שלהם עם העוגיות אחד הטעימים שאכלתי!

יש גם בארץ חנות מפורסמת שמוכרת שוקולדים ברמה שכחתי את השם...

פורסם

שוקולד לבן הוא לא באמת שוקולד...

 

השוקולד של הרשי מותאם לטעם האמריקאי כלומר מתוק מאד. הוא רחוק מלהיות בפסגת הטעם אבל שלא תעיזו לומר זאת לאמריקאי.

 

היחס להרשי בארה"ב דומה ליחס שלנו לממרח "השחר העולה" או לקפה נמס עלית המיתולוגי,המון נוסטלגיה, הרגל חזק ופטריוטיזם.

 

כמובן שהשחר העולה כמו גם נמס עלית רחוקים מאד מפסגת הקטיגוריות שלהם אבל לך תתווכח עם ישראלים...8)

 

אגב (ולא להשמיץ לפני שטועמים..) אני ממליץ מאד על שוקולד רומני שנקרא HEIDI וראיתי שנמכר בישראל ברשת מעדני רוסמן ואולי גם במקומות אחרים. שוקולד מצויין במחיר שווה לכל נפש ולא על חשבון איכות. אני אוהב את המריר 85% ואת הקפה. HEIDI היא חברת בת של חברה איכותית משוויץ והנה קישור לאתר שלה http://heidi-chocolate.com/

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

מתעלק, מה השוקלד האיכותי ונפוץ ביותר שאפשר לקנות בארץ?

כזה שאפשר למצוא כמעט בכל שופרסל/מגה.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

קודם כל, שוקולד לבן הוא כן שוקולד בהגדרתו, יש בו כל המרכיבים למעט אבקת קקאו, שהוצאה בזמן התהליך ולכן צבעו לא חום או כהה.

דבר שני - מישהו מכם מכיר את ה- Ovomaltine?


×
×
  • תוכן חדש...