Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

בשעה טובה התחדשתי ברכב חדש מהיבואן שנת 2012.

אבקש לקבל המלצת אפיון למערכת לרכב: רמקולים, מגבר, אולי גם סאב.

ברכב קיימת מערכת מולטימדיה חדשה והרמקולים הסטנדרטיים של הרכב מהיצרן.

בתא המטען אני מתכוון לנצל למערכת גז (גפ"מ) כך שעדיף שלא לשים סאב בכלל או לשים סאב מיוחד קטן שלא תופס נפח רב.

אין מגבלת תקציב, אך רצוי לשמור על מערכת עם מחיר שפוי.

 

מאחר ואינני בקיא בתחום אודה להמלצותיכם.

אם דרוש מידע נוסף לגבי הרכב - אתם מוזמנים לשאול ואענה.

 

תודה לכולכם! :wink:

פורסם
שלום לכולם!

בשעה טובה התחדשתי ברכב חדש מהיבואן שנת 2012.

אבקש לקבל המלצת אפיון למערכת לרכב: רמקולים, מגבר, אולי גם סאב.

ברכב קיימת מערכת מולטימדיה חדשה והרמקולים הסטנדרטיים של הרכב מהיצרן.

בתא המטען אני מתכוון לנצל למערכת גז (גפ"מ) כך שעדיף שלא לשים סאב בכלל או לשים סאב מיוחד קטן שלא תופס נפח רב.

אין מגבלת תקציב, אך רצוי לשמור על מערכת עם מחיר שפוי.

 

מאחר ואינני בקיא בתחום אודה להמלצותיכם.

אם דרוש מידע נוסף לגבי הרכב - אתם מוזמנים לשאול ואענה.

 

תודה לכולכם! :wink:

 

היי,

ניתן לשדרג מערכות שמע.

חברת יפנאוטו משתפת פעולה בנושא זה עם חברת א.ד.י מערכות בע"מ

שיודעים לתת מענה לצרכים אילו.

א.ד.י מערכות בע"מ

רחוב אליהו איתן 1 ראשל"צ

03-9629296

1-700-704-100

אייל מסובארו.

×
×
  • תוכן חדש...