Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5019 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לנו מאזדה 5 משנת '08 ואנחנו רוצים לקנות רכב חסכני יותר.

אנחנו מחפשים צריכה של בסביבות 15 ק"מ לליטר. בפועל כמובן, לא לפי הפירוט של היצרן.

האם וולקסווגן טוראן בחירה טובה? וטויוטה וורסו?

הצעות אחרות?

תודה!

פורסם

אליבאבה, אני מחזיק בטוראן דיזל רובוטית שעושה 1:17.5 מחוץ לעיר ו1:15 משולב. אז לא, ידני אינו האופציה היחידה.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

ההמלצה שלך לביואיק רנדוו / קרייזלר וויאג'ר בכל שרשור בו מחפשים רכב 7 מקומות צנוע / חסכוני - אינה במקומה.

 

קודם כל אם כבר הסבה לגז הם יכולים להסב את הרכב שלהם ( ולא אני לא ממליץ על הסבה לגז באף רכב )

 

לדעתי כל הרווח שלכם בהוצאות הדלק יבלע בהוצאות החלפת הרכב. אם אתם מרוצים ממנו תשארו איתם כי למכור ולקנות עולה הרבה כסף ועצבים.

 

אחרי שהרכב יעשה את שלו - תקנו משהו חסכוני יותר.

 

גם אם מספרים לכם ניסים ונפלאות - אין בקבוצה אף רכב שיסע 15 ק"מ בנסיעה מנהלתית לאורך זמן.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
ההמלצה שלך לביואיק רנדוו / קרייזלר וויאג'ר בכל שרשור בו מחפשים רכב 7 מקומות צנוע / חסכוני - אינה במקומה.

 

קודם כל אם כבר הסבה לגז הם יכולים להסב את הרכב שלהם ( ולא אני לא ממליץ על הסבה לגז באף רכב )

 

לדעתי כל הרווח שלכם בהוצאות הדלק יבלע בהוצאות החלפת הרכב. אם אתם מרוצים ממנו תשארו איתם כי למכור ולקנות עולה הרבה כסף ועצבים.

 

אחרי שהרכב יעשה את שלו - תקנו משהו חסכוני יותר.

 

גם אם מספרים לכם ניסים ונפלאות - אין בקבוצה אף רכב שיסע 15 ק"מ בנסיעה מנהלתית לאורך זמן.

 

זה השירשור השני שפירסמתי המלצה על הרכבים הרכבים הנ"ל אז בבקשה לא לכתוב שאני ממליץ על הרכבים האלה בכל שרשור בו מחפשים רכב 7 מקומות.

יש רכבים שסובלים גז יותר טוב כמו האמריקאיות ויש כאלה שפחות כמו הרכב של פותח השירשור.

פורסם

גם אם מספרים לכם ניסים ונפלאות - אין בקבוצה אף רכב שיסע 15 ק"מ בנסיעה מנהלתית לאורך זמן.

 

אתה בכלל הסתכלת מה כתבתי ?

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

טוראן דיזל אכן מסוגלת לתת במשולב 1:14 ... 1:15, להורים של אחד החברים לעבודה היה כזה, אבל היא גם לא זולה - 180 אלף, ולמצוא משומשת בטח אתגר לא פשוט - הרי מי ימכור רכב כזה סתם ללא סיבה מיוחדת ? מה גם שמשומשת לא תהיה זולה בכלל.

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=34&SubModelID=1053&FromYear=&UntilYear=&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&SubSubModelID=&OwnerID=&fromKM=&KM=&fromEngineVal=&untilEngineVal=&EngineTypeID=2&fromHand=1&Hand=2&Info=

הנה ביד 2 יש 4 מכוניות (יד 1 או 2)בלבד, רק אחת עם ק״מ ״שפוי״ - 93000 בשלוש שנים, בטח ייחטף. ויש אחד 2010 עם 130 אלף (מונית בכלל).

פורסם

יש גם שבעה מקומות דיזל במחיר שפוי יותר הרנו גרנד-סניק דיזל. ( 167000 יש רק חדש - וסביר להניח שאפשר לקבל הנחה)

 

יש לו את אותו מנוע של הפלואנס כך שצריכת הסולר אמורה להיות באיזור מה שאתם מחפשים.

 

אגב - לא ציינתם תקציב ולא אם אתם מחפשים חדש או משומש.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

טוראן דיזל משומשת צעירה יהיה קשה למצוא. הטוראן בנזין אמנם אינה חסכונית כמו הדיזל אך לא רחוקה ממנה, ומציעה נסיעה שקטה ונינוחה יותר, וכוח עדיף.

 

הטוראן שלי (2011 TSI רובוטית) צורכת בנסיעה משולבת ליטר אחד לכל 13 ק"מ. בנסיעה עירונית גרידא הצריכה תרד לכיוון ה-8.5 ק"מ/ל'.

 

אגב, מקווה מאד שצבי לא יכעס עליי שאני 'מנסה לדחוף טוראן לכל שרשור שעוסק במיניוואן חסכוני'! :roll:

 

שבת שלום!

פורסם

לא - אינני כועס כלל וכלל :)- טוראן רחוק מלהיות רנדוו... אם כי אני באופן כללי נגד החלפת רכב רק במטרה לחסוך דלק כאשר מדובר ברכב ממוצע שההפרש בצריכת הדלק ספק אם יכסה אי פעם את עלות ההחלפה. (והטוראן בנזין נכנס בקטגוריה הזאת)

 

שלא לדבר שאתה יכול למצוא את עצמך עם רכב חסכוני יותר שעלויות האחזקה שלו ביטוח/טיפולים "אוכלות" את כל החסכון בצריכת הדלק.

 

כאשר מחליטים להחליף רכב בשל סיבות אובייקטיביות כלליות לגימי לחפש רכב יותר חסכוני - אם ניתן למצוא כזה בלי לחרוג משמעותית מהתקציב.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
טוראן דיזל משומשת צעירה יהיה קשה למצוא. הטוראן בנזין אמנם אינה חסכונית כמו הדיזל אך לא רחוקה ממנה, ומציעה נסיעה שקטה ונינוחה יותר, וכוח עדיף.

 

הטוראן שלי (2011 TSI רובוטית) צורכת בנסיעה משולבת ליטר אחד לכל 13 ק"מ. בנסיעה עירונית גרידא הצריכה תרד לכיוון ה-8.5 ק"מ/ל'.

 

אגב, מקווה מאד שצבי לא יכעס עליי שאני 'מנסה לדחוף טוראן לכל שרשור שעוסק במיניוואן חסכוני'! :roll:

 

שבת שלום!

http://www.kml.co.il/Car/פולקסווגן_טוראן_והלאה-2010_9491

כל הכבוד ! הצלחת לעשות בלתי יאומן - לקבל צריכת דלק שרק 10% פחות טובה מהצהרת יצרן בתנאי מעבדה.

כנראה, רוב הנסיעות שלך הן בינעירוניות, ובסגנון ״סבתה״. :)

או ... בכל זאת, אולי הבדיקה לא היתה מדויקת מספיק ?

פורסם

היי,

השברולט אורלנדו תוכל להתאים לכם, לרכב מנוע טורבו דיזל בסגמנט אשר מאפשר לו להיות הרכב החזק ביותר בסגמנט (פי 2 מומנט ביחס לתחרות) ויחד עם זאת גם החסכוני ביותר בדלק (החסכוני ביותר בהשוואה לנתוני היצרן בסגמנט).

7 מק' ישיבה מרווחים, כאשר 2 המושבים של השורה השלישית הינם מושבים רגילים

רמת הגימור הבסיסית הקיימת בארץ כוללת ג'אנטים אלומיניום ולא ברזל עם טסה, חיישני חניה אחוריים כסטנדרט,

פנסי ערפל קדמיים ועוד...

 

גיא משברולט

פורסם

רנו גרנד-סניק דיזל הוא הכי חסכוני בקטגוריה עם צריכה ממוצעת בפועל של כ-1 ל-17 ק"מ (לעומת 1 ל-11.5 ק"מ באורלנדו דיזל

ו-1 לכ-15 ק"מ בטוראן דיזל) אבל הוא ממש לא קיים במלאי וכרגע הם מנסים לדחוף ולהיפטר מהמלאי של גרנד-סניק בנזין.

ברנו הגדילו לומר שהם גם לא יביאו את הדיזל לפני ינואר, כנראה מאותה הסיבה.

 

http://www.netcar.co.il/guide/guidef.asp?group=2&manuf=0&price=0&gear=0&safety=0&rating=0&Bm=%E7%F4%F9

×
×
  • תוכן חדש...