Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4974 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מניח שכולכם שמעתם על ההצלחה האדירה של משרד השיכון ומשרד הפנים בהנהגתו של אלי ישי.

סוף סוף דירות בר השגה באזור מרכזי הנמצא 5 דקות מכביש 6 וקרוב מאד לחדרה.

ע"פי התכנון הולכת לקום עיר חדשה בישראל הנקראת חריש.

 

אך מה הפואנטה? המדינה תמכור דירות חדשות בעיר החדשה במחיר של חצי משווי השוק של דירה ישנה במחיר של 600 אלף שקל! סכום נמוך לכל הדעות.

 

רק כנראה שהבעיה של דירות ברות השגה במחיר כל כך נמוך הוא כנראה נחלתם של החרדים בלבד.

אותה אוכלוסיה שרובה בכלל לא עובדת והמדינה ממנת אותם במיליארדי שקלים בשנה. אוכלוסיה שלא מעונינת בלימודי ליבה, לא מעונינת לתרום את חלקה בהגנה על המדינה, שרובה גם לא משלמת מיסים ורק מכבידה על כלל האוכלוסיה.

 

איזה שוויון נהדר יש לנו במדינה הקטנה שלנו?

פורסם

תגגל את הביטוי "חריש הירוקה"

 

אני לא יודע עד כמה זה יצליח אבל לדעתי אם להפיץ את זה חזק ולהפעיל לחץ - יש ביכולתנו להביא לשינוי

 

אני כרגע בודק את הכיוון הזה בעצמי למרות שזה קצת רחוק לי ממרכז החיים

 

http://www.harish4all.co.il/

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

כאחד שמכיר "קצת" מאחורי הקלעים מה קורה בחריש, מה שנכתב בעיתונות הוא לא נכון.

ממש לא נכון.

אני עובד הרבה עם האוכלוסיה החרדית שסובלת פי כמה וכמה מהאוכ' החילונית ממצוקת הדיור.

המנהל הקצה במכרזים האחרונים בכל הארץ עשרות אלפי יח"ד ללא מחיר מינימום.

המכרז שם פתוח לכולם.

המנהל קבע שהקרקע שם שווה אפס. כלומר יש לשלם רק עלות פיתוח+עלות בנייה+יזמות לקבלן.

למה מ-2008 אף אחד לא הרים את הכפפה ורץ לגור שם?

יש תב"ע מאושרת וקיים פיתוח ברוב האזור של כבישים וכו'.

ההבדל ביננו לחרדים, שהוא הבדל עצום, הוא שהם מתארגנים במהירות לקבוצות רכישה, וקונים.

אצלנו תמיד תשמע תירוצים - "זה רחוק", "אין בית קפה ליד" וכו'.

 

רוצים לגור בחריש?

תארגנו קבוצות רכישה ותקנו.

 

גילוי נאות: הכותב שמאי מקרקעין, שרת בצה"ל וגם למד לימודי ליבה (והרבה).

פורסם

מצטרף לבחור שמעליי.

חריש היא עיר שמכוונת לחרדים מסיבה הפשוטה שלזוגות חרדים צעירים אין יכולת פיננסית לקנות דירה במרכז.

גם אם אין להם ברירה והם חייבים לגור במרכז הם יקנו דירה בפריפריה וישכרו במרכז.

חילונים מחפשים קירבה למרכזי קניות מרשימים, פעילויות פנאי וספורט, קירבה למרכז שם המשכורות גבוהות.

את החרדים זה לא מעניין משום שהמשכורת של האברכים היא פחות או יותר קבועה בכל מקום בארץ.

ונשות האברכים עובדות בתור מורות, גננות, מטפלות, אחיות בקופ"ח, מזכירות, מקצועות הנדרשים בכל רחבי הארץ.

אברכים לא צריכים מגרשי חנייה וחניונים ענקיים מהסיבה הפשוטה שבד"כ הם לא מחזיקים רכב.

אין צורך בבניית היכלי תרבות ותאטראות במאות מיליונים, גם אין צורך באיצטדיונים והיכלי ספורט.

סה"כ כמה בתי כנסת בתי מדרש ומקוואות שברובם ממומנים ע"י תרומות מחוץ לארץ.

והאברכים האידיאליסטים האלה בסופו של דבר אחרי כל חיי הפרישות האלה משרתים את הציבור הרחב בתור משיגחי כשרות, מוהלים, עורכי חופות, טוענים רבניים ודיינים, רבני קהילות בארץ ובחו"ל, עוסקים בקירוב לבבות, מניעת התבוללות, מניעת הפלות, הצלת חיים בארגוני ההצלה השונים ועוד ועוד.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

אצלנו תמיד תשמע תירוצים - "זה רחוק", "אין בית קפה ליד" וכו'.

אני אישית לא רוצה לגור במקום עם רוב חרדי

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

והאברכים האידיאליסטים האלה בסופו של דבר אחרי כל חיי הפרישות האלה משרתים את הציבור הרחב בתור משיגחי כשרות, מוהלים, עורכי חופות, טוענים רבניים ודיינים, רבני קהילות בארץ ובחו"ל, עוסקים בקירוב לבבות, מניעת התבוללות, מניעת הפלות, הצלת חיים בארגוני ההצלה השונים ועוד ועוד.

 

ממש חיי פרישות על תרומות מחו"ל.

ממש קרוב לבבות.

 

מכריחים אותי להתחתן עם טקס דתי ללא יכולת בחירה (כמובן ב"חינם") ומי שמתגרש - שוב צריך לעבור דרכם.

מכשירים לי את הבשר בצורות שאני לא רוצה (ובחלק מהמקרים אנשים ישקיעו את הכסף במשגיח כשרות במקום פיקוח וטרינרי על הבשר)

מכריחים אותי להיקבר בטקס דתי ללא יכולת בחירה

נכנסים לי לעניינים של בינו לבינה בהפלות

ומקבלים קיצבאות במקום לעבוד וליצור ביחד חברה ייצרנית.

 

הרבה דברים אפשר להגיד - לא בטוח שאלו הנקודות שהייתי מציין בהקשר הזה. ומה גם שפה בכלל מדברים על דיור.

 

ממתי צריך להימנע מתרבות , פעילויות פנאי וספורט? מעבודה וממשכורות?

תיאטראות , היכלי ספורט ומרכזי תרבות הם מילים גסות?

הדתיים כנראה לא קונים במרכזי קניות כמובן ... אז אותם השארתי בצד.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מר אור שמש, הייתי משקיע זמן ומפרק לך את הטיעונים אחד אחד, אבל בדיוק חזרתי מארוחת שבת אצל חרדי והתאמצתי מאוד לא לחנוק אותו מול המשפחה שלו בגלל השטויות שהוא פלט, אז אני חושש שאני אהיה אגרסיבי מדי איתך.

אם עד מחר לא יפריכו את השקרים והבדותות שאתה מפריח כאן. אני אשקיע את המאמץ ואעשה את זה בעצמי.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

לא בא לי להחריב לעצמי את סוף השבוע, אני מתנדב להשאיר ל-nitch את העבודה השחורה. :evil:

במשפט אחד: החרדים כאינדיווידואלים הם קורבנות של המערכות הדתיות שכולאות אותם,

ואותן מערכות דתיות נעזרות בקורבנות האלה כדי למצוץ את מה שאפשר גם מהשאר (הלא-חרדים).

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

ניטץ' לדעתי חבל על המאמץ, הויכוחים האלה עולים פה פעם ביומיים, כבר נשבר - הוא גם ככה לא יסכים איתך, מקסימום יסנן.

פורסם

נתחיל מזה שאני מקווה שברור שכשאני מדבר על הציבור החרדי בהודעות שלי אני בוחר להתייחס לגורם הלא יצרני שחיי על קיצבאות ותרומות, יודע לקבל תרומות וקיצבאות , לא מתגייס ולא עובד.

 

יש מבין בני הקהילה החרדית רבים שאינם כאלו - אני מכיר אישית כאלו , עבדתי עם הרבה כאלו ואין להם שום קשר למה שאני כותב פה. מה שהם מנהלים זה אורח חיים מבחירה - והם משתלבים יופי בחברה שלנו - בארץ ובחו"ל

 

אני "בחרתי" להיות גורם יצרני , שלומד ועובד וחי בזכות עצמי.

ברור שיש לי את הבחירה לא להיות כזה - אותי לא גידלו ככה - ואת הדברים שיש לי (או אין לי) הרווחתי במו ידי , בעזרת הידע שישבתי ולמדתי ימים כלילות.

 

אין לזה קשר לאיכות חיים - יש לזה קשר לבחירה מודעת לחיות על חשבונם של אחרים (ולא משנה האיכות חיים).

 

לגבי הרישום - בשביל זה יש את משרד הפנים.

כל השאר צריך להיות פתוח לבחירה אינדיבידואלית. אני אחסוך לך את דעתי לאיפה נגמר השמירה על יהדות ומתחילה הגזענות.

 

הבן שלך רוצה להתחתן עם יהודיה טהורה - אז זה כנראה היה גם חשוב לה מספיק שתשמור כתובות (כמו שההורים שלי עשו כשהיתה להם בחירה - הם היתחתנו אזרחית ודתית) , או שתתגייר (כמו שדודה שלי עשתה כשרצת להתחתן עם דוד שלי - והיא היתה איטלקיה והיה לו חשוב).

העניין הוא בחירה!

 

לגבי רוב שאר ההודעה שלך - אתה צריך להבין שכשמשהו "בוחר" ברמת חיים נמוכה ולהיות גורם ניתמך - הוא ניתמך עליך.

לא משנה מאיזה סיבה וכמה כסף ואיזה רמת חיים.

 

אני מאוד מודאג לגבי מה יהיה פה בעתיד בדיוק בגלל המספרים שאתה מדבר עליהם עם הילדים.

אם הם ימשיכו לחיות את אותו אורך חיים מנותק ועל חשבון החלק היצרני של הקהילה - זה יהיה אסון והמדינה הזו תחדל להיות.

מה לעשות - אברכים זה לא מה שמחזיק אותה , מה שמקיים את תקציב המדינה או מה שמוביל אותנו מדינית , כלכלית , צבאית , מדעית , תרבותית ומכל בחינה אחרת.

 

הם יותר שמחים מכולם ממה שיש להם.

זה מה שחשוב... לא משנה על חשבון מי.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אני יסכם לך את כל הטיעונים בקצרה, מי שבוחר לחיות בעוני מחפיר ולבזוז לי את המשכורת בשביל ללמוד על חשבוני,

לסעוד על חשבוני וגם עכשיו לחיות תחת קורת גג שאני מימנתי שלא יעז לצייץ אפילו מילה אחת נוספת. אני קם כל בוקר וקורע את התחת מצאת החמה עד צאת הנשמה בשביל לתלות את הטלויזיה שלי בחדר, למדתי לילות ונלחמתי בבירוקרטיה שנים כדי ללכת לסרט, לשתות קפה בבית קפה ולעשות מה שב* שלי.

אז כן, כמי שממן להם את כל החגיגה מגיעה לי הזכות להתערב ולדון במה עושים עם הכסף שלי מבלי שיגידו שאני מפונק או מה לא, אני הרווחתי את זה ביושר.

פורסם

אתם מתעסקים בשטויות!

זה אומר שהכבישים הנטושים של חריש כבר לא יהיו נטושים?

מעוז חובבי האדרנלין במרכז הארץ הולך לקבינימט?

HomePic2.jpg

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

התקציב תרבות מושקע! לא מבוזבז.

 

לגבי החלק השני, גם בחברה הזו יש בעיה קשה, בעיקר לצערנו שהם עובדים בשחור.

עדין להם אתה לא מתנהג כאילו זורחת השמש מהתחת.

 

בכלליותתהגידול של החלק הלא יצרני הוא הבעיה הגדולה ביותר של עתיד המדינה הזו.

לא משנה מאיפה הוא בא.

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4273560,00.html

 

אלו המספרים שבאמת לא נותנים לי לישון בלילות...

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מר אור שמש היקר

 

אני בדרך כלל לא מגיב בשרשורים מסוג זה, אבל הפעם באמת המציאות שאתה מתאר היא חד צדדית במקרה הטוב:

 

כפי שאמר המגיב מעלי, הבעיה כאן היא המגזרים הלא יצרניים, שבסיכומו של עניין מהווים מעמסה על שאר המערכת.

מבחינתי אגב לא משנה למי אתה מתפלל - אתה מעמיס עליי ועל רבים אחרים שמשלמים מסים (ורבים מאוד).

 

אתה בעצמך הבאת את הסטטיסטיקה. 40% זה בעייתי מאוד.

דבר נוסף שלא הוזכר ומהווה לדעתי את רוב הבעיה - שירות בצהל (בשבילך - צבא הגנה לישראל).

 

אנא הבא את הסטטיסטיקה בנושא זה. ולשבת בחדר כל היום ולקרוא ספר זה לא באמת הגנה על מישהו...

לדעתי כל עוד אוכלוסיה כזאת או אחרת לא תורמת באמת בתחום זה אין לה אפשרות להגיד שהיא מקופחת או שדופקים אותה.

אבל השרשור הזה כוון לחרדים מלכתחילה, ובאמת שניסיתי לראות את הדברים מהכיוון של אוכלוסייה זו, אבל די!!

 

תתגייסו לצבא, תלמדו נושאים שבאמת יתרמו לסביבתכם, ואז לא יקפחו אתכם.

עופר

פורסם

צריכים לתרום לילודה? מה הנשים שלנו זה מכונת ילדים עם רגליים? זו דרך של חברה מערבית להתמודד עם זה?

זה הדרך להמשיך להתדרדר לכיוון של עולם שלישי.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...