Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
התקציב תרבות מושקע! לא מבוזבז.

 

לעומת תקציב לישיבות, שהוא מבוזבז ולא מושקע. נכון?

ומה לעשות שיש אנשים שחושבים בדיוק הפוך ממך? האם דעתם פחות חשובה?

 

באופן כללי לגבי הוויכוח הזה, נראה לי ששני הצדדים רואים הכל בשחור ולבן, ולכן בצורה מעוותת.

 

אני חושב שלא צריך לחלק מתנות או קצבאות לאף אחד, ואם יש מישהו שחשוב לו אולם ספורט או ישיבה, אז שיתרום. אם מספיק אנשים ירצו את מה שהוא רוצה, אז זה יהיה, ואם לא - אז לא נורא.

 

הבעיה היא כמובן שכך לא תהיה פרנסה להרבה פקידים מאד חשובים (בעיני עצמם).

 

דני

פורסם
אני אישית לא רוצה לגור במקום עם רוב חרדי

 

וככה מוותר עוד אחד שלא מוכן לנסות ליצור גם רוב חילוני ונורמטיבי.

ואז מתלוננים למה יש ריבוי חרדים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

ליביור, בזכות החתימה שלך הבנתי את המשנה במסכת אבות: "כל השוכח דבר אחד מתלמודו הרי זה מתחייב בנפשו"

מאחר ונצטוונו מספר פעמים: "והגית בו יומם ולילה" , "ודברת בם", "ולמדתם אותםושמרתם לעשותם", "ולמדת את בניכם לדבר בם" וכן על זה הדרך.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

בא נגיד שהמשפט לא בא מחבורת יהודים כשרים.

 

אני גם בטוח שרוח הדברים שבה נאמרו הדברים ההם היתה שונה מהרוח שאותם מפרשים אותם - ועובדה שיהודים לא חיו כך לאורך שום תקופה בתנך (עם יוצא הדופן של המיעוט הכוהני ושאר אנשי הדת)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

לעניות דעתי, בזאת חורג השרשור הזה למקומות שמערבים פוליטיקה, ואף הלאה לכיוון גזענות.

 

בהחלט ניתן לנעול.

 

אה ודבר אחרון - מר שמש היקר - רק הצטרפת וכבר אתה מגלה דעות מאוד מיליטנטיות. שב, תקרא קצת ותנסה להשתלב.

זאת רק הצעה. נסה לחשוב קצת על החברה אותה אתה מתיימר לייצג בפרספקטיבה של מה שהבאת לפורום הזה בזמן הקצר בו אתה נמצא כאן.

 

שיהיה לך בהצלחה בחריש.

עופר

פורסם

אם אין פיתרון מערבי - אני אומר מכל הלב וכל הצער שבדבר - שהשנים שנותרו לי בארץ - ספורות.

ההורים שלי עזבו מדינה אחת שהיתה עם שלטון בעייתי כדי שלי ולאחי יהיה יותר טוב - אני אעשה בדיוק את אותו הדבר בשביל ילדי.

 

עם זאת - אני אופטימי ומקווה שלא זה המצב ושהעולם כולו מתקדם לדברים טובים מכך - ואני עושה מה שלמיטב הבנתי מקדם אותנו לכך.

 

גם כדי לך לזכור שדמוקרטיה אינה שלטון הרוב בדיוק.

 

כרגע הגרעין שמחזיק את המדינה איפה שהיא הוא גרעין משכיל , מערבי שעושה הרבה מאוד בפרספקטיבה העולמית - וכולי תיקווה שזה מה שיהיה הקו המנחה, בחינוך , בתרבות ובהווי של מדינת ישראל על כ ל תושביה , יהודים , חרדים , חילונים , ערבים וכל קבוצה אחרת ללא הבדל דת גזע ומין.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
אני עדיין מחכה לפיתרון מערבי בעניין זה שהערבים יהיו רוב עוד 40 שנה

ראש ממשלה ערבי?

מה יקרה אם הוא יחליט לגרש את צפון תל אביב? פינוי פיצוי על פי חוק,

תתנגד בכוח להחלטה דמוקרטית?

מעניין מה יהיה אם הוא יוותר ויחזור לגבולות 48 תמורת שלום

 

אולי יהיה שלום :)

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

אני אתעלם לחלוטין מהעניין של כן חרדים, לא חרדים ורק אזכיר לכם שחריש קיימת כבר כמעט 20 שנים ואף אחד לא הולך לגור שם, מדובר בעיר נטושה שמאוכלסת בקהילה גדולה של הארי קרישנה, עוד איזה קת לא מוכרת, כל מיני מסכנים שלא יכולים לעזוב ובחמולת פשע, אז עכשיו כשהיא תהיה עיר חרדית (מה שהיא תיוכננה להיות כבר במקור), פתאום קופצים כל החילונים עם אכלו לי, שתו לי.

 

20 שנה היא כבר קיימת, 20 שנה אתה יכול לרכוש שם דירה ב 300K ש"ח, מה עצר אותך?

למה אתה בעצם לא גר בחריש?

 

בכל מקרה, עם חמולת קראג'ה שיושבת שם במלואה, גם החרדים לא ילקקו שם דבש.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מעבר למה שנכתב לפני שהחרדים הם חברה לא יצרנית, עלוקות וכו', אתם מפספסים את הנקודה הקריטית.

מבחינת החברה החרדית, אדם שעובד ו/או משרת בצבא, למרות השינויים שקיימים בחברה החרדית, אדם זה נחשב ל"מוקצה".

אדם שמוקצה בחברה החרדית, לא רק הוא מוקצה אלא גם משפחתו והסיכוי שלו למצוא שידוך הוא אפסי.

הכתם על כך ירדוף גם את משפחתו. עד שלא ינערו את הרבנים, שום דבר לא ישתנה.

 

אגב, התרומות שמגיעות לחברה החרדית מחו"ל מניעות את גלגלי הצריכה במשק.

אחוז גבוה מאוד מהתרומות מגיע אוטומטית לצריכה של מוצרי יסוד ולא לחיסכון.

פורסם

מבחינת החברה החרדית, אדם שעובד ו/או משרת בצבא, אדם זה נחשב ל"מוקצה".

 

אני לא יודע איזה ניסיון יש לך עם חרדים, אבל אדם שעובד ועושה צבא (ואני מכיר כאלה) ממש לא נקרא מוקצה.

פורסם

תלוי מאוד איפה, יש לי חבר שהיה גר בבייתר עלית, והוא חרדי ששירת בצבא. בכול פעם שהוא היה חוזר הבייתה במדים מהצבא ,הוא היה חוטף איומים וצעקות ולפעמים גם יריקות.

פורסם

אגב, התרומות שמגיעות לחברה החרדית מחו"ל מניעות את גלגלי הצריכה במשק.

אחוז גבוה מאוד מהתרומות מגיע אוטומטית לצריכה של מוצרי יסוד ולא לחיסכון.

 

במידה והם היו עובדים הם היו מניעים את גלגלי המשק בצורה הרבה יותר גדולה.

מדברים הרבה על שוויון בנטל ובעד גיוסם של אלה לצבא אבל הנקודה היא שאם רוצים תרומה משמעותית לכלכת המדינה יש צורך שהם יצאו לעבוד וישלמו את כל המיסים שהם היום מבחינתם דברים בעלמא.

פורסם

חריש?

שימו לב לנוטלי המשכנתאות בכתבה הבאה. קמיקזות.

 

http://www.themarker.com/markerweek/1.1818864

 

"נשלם את המשכנתא שלנו עד הפנסיה"

"הבעיה שלהם היא סדר העדיפויות ברמת החיים. יש להם שני כלי רכב, אייפונים ואייפדים, שתי טלוויזיות פלזמה, הם משלמים על מכשירים סלולריים 4,000 שקל בחודש, נוסעים לחופשות ב-20 אלף שקל - והכל בתשלומים. אנשים עובדים, אבל מבזבזים את הכסף על שטויות ולא משאירים בצד"

 

נו, אז על מה כל הבאזז התקשורתי על הדירות בחריש?

נראה לכם שמישהו יסכים לגור יותר מחמש דקות מהקאנטרי קלאב?

פורסם

מי שמשלם על סלולרי 4000 ש"ח בחודש או שהוא אדיוט, או שכל חודש הוא קונה מכשיר חדש, או שיש לו 40 אנשים במשפחה וכולם על חשבונו.

 

וחופשה ב-20,000 ש"ח למי שבעשירון העליון (משכורת חודשית אחת, כן?) נשמע לי תקין לחלוטין.

 

גם מהכתבה הזאת עולה שמחירי הדיור בארץ גבוהים בלי פרופורציה

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
חדשות טובות (בחלקן) לעיר העתידית, לא 100% חרדים אלא קבוצה מעורבת של יהדות-לאומית ושל חילונים זכתה במכרז המרכזי, ביתר שלושת המכרזים הקטנים יותר כמובן זכו חרדים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...