Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

ברשותי רכב מסוג מאזדה 3 1.6 אוטומט דגם קומפורט (2004) עם מנוע Z6 והמקט המקורי למצתים (אירידיום) הוא של חברת דנסו והינו: SK16PR-E11

 

בארץ כמו בארץ דורשים עליו סכום עתק שנע בין 80-120 ש"ח ליחידה!! תכפילו ב4 ותקבלו סחרחורת...

על כן ניסיתי לחפשו בחו"ל אך ללא הצלחה כלל (מלבד ברוסיה אבל בשביל חסכון כזה לא כדאי לי ללמוד רוסית)

 

בכל אופן, בדקתי באתר של NGK ושם מוגדר למאזדה 3 עם מנוע Z6 (כמו שלי) 1.6 טווח שנתונים מתאים וכו וכו וכו את המק"ט הבא: BKR5EIX-11

 

המצת של NGK הוא גם כן מסוג אירידיום והוא המקביל בעצם למקט הנ"ל של DENSO

 

משום מה דווקא את המק"ט של NGK אני מצליח למצוא הרבה ברשת (EBAY) ובמחירים מעולים!! (סט של 4 ב180 ש"ח)

 

שאלתי היא - האם זה בטוח להשתמש בפלאג של NGK המקביל למקורי שהוא בכלל של DENSO?

 

אם ישנו חשש כלשהו כמובן שלא אנסה אפילו אך אם אין פה סיכון (לדעתי הלא מקצועית אין סיכון שכן שתיהן חברות מובילות בתחום והתאימו את המק"ט לסוג המנוע הספציפי ולכן לא צריכה להיות בעיה של חוסר התאמה) כמובן שאעדיף להשתמש בNGK ואף אני ממליץ לכל בעלי המאזדה 3 להתחיל לגשש לשם שכן הגניבה הזו במחיר של הDENSO הספציפי הזה בארץ היא מזעזעת

 

אודה לחברים המקצועיים יותר על תשובתם

פורסם

נכון שמצתי אירדיום עולים פי 4 ממצתים רגילים אבל גם אורח החיים שלהם גדול יותר ולא מחליפים אותם בכל טיפול.

כאן יש דיון מעניין שאולי יעזור לך להחליט:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=305255&page=2

כתוב שם באחת התגובות שסוג הפלאגים תלוי גם במס' השילדה,ממליץ לקרוא בעיון את הדיון ולברר לפני שתחליט על סוג הפלאג.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

לא הבנת אותי ידידי. אני יודע שמצתי אירידיום יקרים יותר משמעותית מרגילים ולא על כך תלונתי...

לפי מספר השלדה שלי אני צריך את האירידיום ואני לא מתכחש לכך פשוט מעצבן שמצת אירידיום בארץ עולה כמו 3 מצתי אירידיום בחו"ל!!

 

על כן כיוון שאת האירידיום של NGK אני יכול להשיג במחיר טוב מחו"ל (את הדנסו אין בכלל!) שאלתי היא האם אפשר להשתמש בהם במקום באירידיום של דנסו

פורסם

בבקשה :

http://www.ebay.com/itm/Denso-Iridium-Spark-Plug-Mazda-3-1-4-Hatchback-BK14-2003-2009-/290703138173?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item43af41dd7d

 

זה המצת של דנסו שאתה צריך,לא יותר זול מהארץ.

אני הזמנתי לקורולה 2010 מאיביי גם אירודיום של דנסו והיה הבדל של 50% בין המחיר בארץ לבין המחיר באיביי.

כנראה שפה זה לא המצב.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

מוזר מאוד המחיר של האמריקאים... אני יודע שבUK זה זול משמעותית רק שהם לא שולחים לארץ, למרות זאת שלחתי להם מייל ואני מחכה לתשובה

 

בכל מקרה, השאלה שלי היא אחרת - האם ניתן להשתמש במצת מקביל וייעודי למנוע הספציפי שלי אך מיוצר ע"י NGK במקום המקורי של DENSO?

האם יהיו הבדלים כלשהם? (שניהם אירידיום כמובן)

האם זה עלול לפגום בדבר כלשהו ברכב (סלילי הצתה וכו)

 

תודה

פורסם
תבדוק באתר של NGK

תבחר שם את דגם הרכב הספציפי שלך ותקבל את דגם המצתים המתאימים לך.

 

זה בדיוק העניין. עשיתי זאת עוד לפני שרשמתי את הפוסט הזה, קיבלתי מק"ט והשאלה שלי היא האם השימוש במק"ט מקביל של חברה אחרת (שונה מהחברה שמייצרת את המקורי) יתאים במאת האחוזים או שאני עלול לחוות תקלות הצתה וכו'

 

מישהו?

פורסם

לא הבנתי. אם מצאת בקטלוג של NGK את הדגם הספציפי שמתאים לך לפי הרכב, מה בדיוק הבעיה ?

הרי לא מדובר בחברה עלומת שם, אלא ידועה בתחום. אין סיבה ששמוצר שלהם שמיועד לרכב שלך לא יתאים. אני מניח שאתה לא הראשון שקונה מהם מצת.

פורסם

יש יצרנים שמאפשרים שימוש במצתים מכמה חברות ולא רק מחברה ספציפית.

בדוק בספר הרכב-במידה ותראה שיש פלאג מחברה אחרת שמאושר לשימוש אז אין סיבה לחשוש וניתן לרכוש אותו.

×
×
  • תוכן חדש...