Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5105 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם קיים דבר כזה? הייתה לי לנסר 1990 שהייתה 4.23 מ׳ , עם תחת, ואני מחפש רכב דומה רק חדש יותר,

מצד אחד אני אוהב רכב תחת, מצד שני רב הדגמים כיום מסוג זה הם באזור ה 4.5 וזה יוצר בעיית חניה גדולה יותר..

מישהו יכול לתת לי רשימה של דגמים כאלו?

 

שיהיה אוטומטי ובתקציב של עד 60 70 אלף

פורסם

הראשונות שקופצות לראש הן היונדאי אקסנט ואחותה הקיו ריו.

בנוסף, יש את רכבי ההאצ'בק-שהדביקו-להן-בגאז'-מבחוץ. בקטגוריה הזו עולות לי בראש המאזדה 2 סדאן ושברולט אבאו ביג (אין לראות בזה המלצה לקניית רכב זה). השרייד והקליאו שציין אליבבה גם נכנסות לקטגוריה הזו, אך הן ישנות מדי ולא רלוונטיות לתקציב של פותח השרשור.

פורסם

האקסנט והריו ממש מכוערות לטעמי, אם אני כבר קונה רכב בכל זאת הייתי רוצה שהוא גם יהיה נאה למראה...

המזדה 2 סדאן אם אני לא טועה היא דגם די חדש ולא רלוונטי לתקציב שלי,

האבאו עוד נראית חיצונית בסדר אבל אני רואה שיש לה כוכב וחצי בבטיחות,

אין בכלל יפניות או גרמנית בקטגוריה הזאת?

אני גם לא שולל רכבי ספורט או קופה... (מחפש עם גיר אוטומטי)

פורסם

דווקא מאזדה 2 סדאן רלוונטית לתקציב שלך, אבל מדובר במכונית לא מומלצת ונחותה באופן כללי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...