Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5124 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם החלפת ציריות ביונאי אקסנט 2008 אפשרית בתנאים ביתיים ?

בהנחה שאין ליפט, אלא הרכב יעמוד על שני "בוקים" בחלקו הקידמי וכלי העבודה ידניים ללא כילים פניאומטיים .

פורסם

אין בעיה בכלל. מה שאתה צריך זה בהחלט 2 בוקים להעמיד את חלקו הקידמי של הרכב, סט מפתחות ובוקסות, מוט ברזל ארוך על מנת להפריד את תפוח הפרונט במשולש בחלק המחובר לנאבה כדי שתוכל להוזיז את כל המיכלול על מנת לשחרר את הצירייה מהצד של הנאבה. דבר חשוב שצריך לקחת בחשבון זה שמן הגיר שיישפך עם הוצאת הציריות מהגיר ולכן לפני שאתה מבצע הכל בדוק במדיד שמן הגיר היכן נימצא המיפלס על מנת להחזיר כמה שיישפך בדיוק. האם אתה צריך להחליף את הציריות בשלמותם או רק את הפעמונים? מה הבעייה בעצם?

פורסם
אין בעיה בכלל. מה שאתה צריך זה בהחלט 2 בוקים להעמיד את חלקו הקידמי של הרכב, סט מפתחות ובוקסות, מוט ברזל ארוך על מנת להפריד את תפוח הפרונט במשולש בחלק המחובר לנאבה כדי שתוכל להוזיז את כל המיכלול על מנת לשחרר את הצירייה מהצד של הנאבה. דבר חשוב שצריך לקחת בחשבון זה שמן הגיר שיישפך עם הוצאת הציריות מהגיר ולכן לפני שאתה מבצע הכל בדוק במדיד שמן הגיר היכן נימצא המיפלס על מנת להחזיר כמה שיישפך בדיוק. האם אתה צריך להחליף את הציריות בשלמותם או רק את הפעמונים? מה הבעייה בעצם?

אני שומע "תיקתוקים" כשאני מזיז את ההגה בנסיעה איטית בלבד. ממש מהתזוזה מהמקום ולא באופן רצוף.

בעבר הרחוק הייתה לי סוברו לאונה, ושם כשהלכו הציריות, אכן שמענו תיקתוקים בזמן סיבוב. שם זה היה רצוף, הפעם זה לא ממש דומה.

פורסם

אז גם הפעם וגם אז לא הלכו ציריות אלא הפעמונים עצמם שניתנים להחלפה. פעמון שכזה עולה לא יותר מ 150 ש"ח. הרבה פעמים למוסכים אין כוח להיתעסק עם הפעמונים עצמם אז גוזרים קופון על צירייה שלמה.

פורסם
אז גם הפעם וגם אז לא הלכו ציריות אלא הפעמונים עצמם שניתנים להחלפה. פעמון שכזה עולה לא יותר מ 150 ש"ח. הרבה פעמים למוסכים אין כוח להיתעסק עם הפעמונים עצמם אז גוזרים קופון על צירייה שלמה.

איפה נמצאים אותם פעמונים ?

פורסם
איפה נמצאים אותם פעמונים ?

 

אלה הקצוות של הצירייות מה שיוצא דרך הנאבה וצלחת הבלימה. תרשום בגוגל תמונות את המילים פעמון צירייה ותראה למה אני מיתכוון.

פורסם
אלה הקצוות של הצירייות מה שיוצא דרך הנאבה וצלחת הבלימה. תרשום בגוגל תמונות את המילים פעמון צירייה ותראה למה אני מיתכוון.

תודה..

פורסם
גם להחליף אותם לא מסובך במיוחד אם יש לך את הכלים המתאימים וכמובן תוסיף לפעמון גריז וגומייה מתאימה.

הבנתי מה זה הפעמון.

תודה על ההדרכה :-)

×
×
  • תוכן חדש...